تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۰۸
کد مطلب : ۴۱۳۹۹۳
در نشست زیر ساخت های انتخابات مطرح شد

فرماندار کهگیلویه؛وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و امن است

۳
۰
فرماندار کهگیلویه؛وظیفه ما برگزاری انتخابات سالم و امن است
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه روز چهارشنبه در نشست زیرساخت‌های فناوری انتخابات با اشاره به 14 فرایند پیش رو اظهار کرد:امروز بحث زیرساخت ها است که باید برای برگزاری انتخابات به صورت
الکترونیکی فراهم شود،در بحث های مخابرات وپایداری شبکه های برق موانع بررسی و رفع شود.  
علیرضا اتابک با بیان اینکه ظرف مدت یک هفته طرح و تکلیف را مشخص کنید،گفت:تقویت فیبرنوری در برگزاری انتخابات و سرعت انتقال اطلاعات اثر مثبت می گذارد.
وی شعار دولت تدبیر و امید را برگزاری یک انتخابات سالم دانست و بیان کرد:وظیفه ما  فراهم کردن بستر امن و آرامی برای انتخاباتی سالم و بدون دردسر هم برای مردم و هم نامزدهای انتخاباتی است.
فرماندار کهگیلویه افزود:از عوامل اجرایی انتخابات و همکارانم در فرمانداری می خواهم به سمت فضای بیطرفی و فضایی ارام حرکت کنیم و موضع گیری های خاص و حساسیت زا را وارد حوزه فرمانداری نکنیم.
وی ضمن قدردانی از همراهی اصحاب رسانه گفت:در برگزاری انتخابات یاور ما باشید و در حفظ آرامش مردم و پذیرفتن دموکراسی تلاش کنید.
اتابک با اشاره به نقش تاریخی اصحاب رسانه مطرح کرد:در التهاب فضا نقش نداشته باشد،کاری کنید که مردم بتوانند در فضایی آرام در انتخابات مشارکت کنند.
وی با بیان اینکه مهم این است که نظام و مردم احساس آرامش کنند گفت:در فضاهای حاشیه ای که به درد مردم نمی خورد و مشکلی از مردم حل نمی کند وارد نشوید.
فرماندار کهگیلویه از اصحاب رسانه خواست آستانه تحمل مردم را بالا ببرند نه اینکه نمک به زخم مردم بپاشند.
اتابک افزود:کارهای خوبی دارد صورت می گیرد،پروژه های فعال شده و خدمات ارائه می شود،باید هر کدام بخشی از گرفتاری های شهرستان را حل کنیم تا به مدار توسعه بیفتد.
وی در پایان مطرح کرد:همه به این شهرستان تعلق خاطر داریم،باید نواقص را رفع کرد،از  تشدد و درگیری،سیاه و سفید کردن ها چیزی جز عقب ماندگی عاید این شهرستان نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

گرگعلی
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب بخشدار سوق که منتسب به نماینده شهرستان است چطورمی خواهی انتخابات سالم برگزار کنی گپ ول خواستی یه خبر در رسانه ها داشته باشی هه هه
کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
آقای فرماندار به شعار دادن نیست به عمل کردن است این مردم هستند که بعد از انتخابات در مورد صداقت و پاکی شما قضاوت خواهند کرد پس مواظب خودت و دنیایت باش که گول پول و قول کسی را نخوری
Iran, Islamic Republic of
ای گپ بعیده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1