کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

آقای کلانتری جنگ اول به از صلح آخر

علی کمالی پناه

24 مهر 1398 ساعت 18:51

جنگ اول به از صلح آخر؛ چه در روزهای اخیر، انتخاب معنادار اعضای بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد و دنا با رویکرد جانب‌دارانه و یک‌طرفه موجی از تشویش و نگرانی را به فضای جامعه القا نموده است.


متن ارسالی؛ گرچه در هیاهو و ازدحام زندگی و مشقات آن عیشمان منغص گشته و حیاتمان به سبب مضایق امرارمعاش مکدر گردیده اما خوب یادمان هست که در اوان صدارتتان دُرسفتی و گل گفتی و از روزهای شیرین سیاسی در آینه آینده نویدمان دادی.
فراموشمان نشده که هر تریبونی یافتی صریح و یا در تلویح به دژبانی امانت امیدمان بخشیدی و از سیر صیانت تا پیاز پاسداشت سخن‌ها راندی ولی نسخه‌تان را جناب مهندس فیلی خیلی بد ترجمه کرد و نعل وارونه چسباند
 شاکریم که علی‌رغم همه ناملایمات زندگی دچار آلزایمر سیاسی نشده‌ایم.
آری همان‌گونه که پیش‌ازاین مخاطب یادداشت دلسوزانه‌ام بوده‌اید (آقای کلانتری کلانتر بمان) شمه‌ای چند از فضای اعراض و اعتراض حاصل از بی نظارتی و بی‌عدالتی در باب انتخابات گذشته و اسفند ملتهب را یادآور شدم و اکنون نیز از زبان سعدی بزرگ یادآوری می‌شوم که:
جنگ اول به از صلح آخر؛ چه در روزهای اخیر، انتخاب معنادار اعضای بازرسی انتخابات شهرستان بویراحمد و دنا با رویکرد جانب‌دارانه و یک‌طرفه موجی از تشویش و نگرانی را به فضای جامعه القا نموده است.
 نشان به این نشان که سه فرد عضو دارای شناسنامه‌ی سیاسی و ستادی در حلقه‌ی اولیه تصمیم سازان نماینده کنونی بویراحمد و دنا می‌باشند و همین یک نکته صرف‌نظر از قضاوت درباره‌ی توانمندی افراد مذکور، شائبه‌ی جانب‌داری از یک شخص خاص را به افکار عمومی متبارد می‌سازد‌.
به قول مولانا:
«آن‌یکی پرسید اشتر را که هی
از کجا می‌آیی ای فرخنده پی
گفت از حمام گرم کوی تو
گفت خود پیداست از زانوی تو »
مخلص کلام اگر بر آنید که قیامت خود را به بهای دنیای دیگران معامله و معاوضه نکنید (سخن خودتان.)
به غربالگری و اصلاح در چینش اعضای بازرسی و نظارت بر انتخاب دیگر مجریان انتخابات بپردازید و همواره تابلوی عدل و انصاف را فرا روی‌تان نگاه‌دارید تا اعتماد مردم که بالاترین اهرم تمشیت امور هست تا انتهای راه خدمتگزاری پشتوانه شما گردد من اله توفیق و علیه التکلان.


کد مطلب: 413989

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413989/آقای-کلانتری-جنگ-اول-صلح-آخر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1