کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت|

تکرار بی‌اخلاقی بحرینی‌ها و توهین به سرود ایران

سید غفار فتحی

24 مهر 1398 ساعت 14:37

در جهنم ورزشگاه آزادی و بازی برگشت، به سرود ملی کشور بحرین احترام بگذاریم تا صحه بر جهالتشان از خجالت، در اخبار و رسانه‌های جهان ماندگار شود.


سرود ملی کشورمان ایران، تلفیقی از نشیمن‌های منسجم کلماتی محترم با ژانر مارش و هیجان‌انگیز مقدسی است که اقتدار را از بطن آمال، آرمان‌ها، ایدئولوژی و خواست‌های یک ملت و نظام به‌صورت فشرده و انتزاع یافته، با اهتزاز پرچم سه رنگ سبز-سفید- قرمز در عرصه بین‌المللی فریاد می‌زند، آهای اهالی دهکده جهانی در سوزش تاریخ به یاد داشته باشید که اقیانوس‌ها زمانی استخر نیاکانمان بودند و ما ایرانیان تا به سند ثریا نیز خواهیم رسید، زیرا پساساختار گرایانه تمدن سازی نزدیک است، در بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا، بیننده بازی ایران و بحرین بودم، با چشمان خود شاهد پارازیت های زشت و غیر متمدنانه از سوی تماشاگران و لبخند چند تن از بازیکنانشان به هنگام پخش سرود ملی کشورمان به‌عنوان متغیران مزاحم بودم، لازم دانستم چند نکته را مطرح کنم:
۱-در جهنم آزادی و بازی برگشت، به سرود کشور بحرین احترام بگذاریم تا صحه بر جهالتشان از خجالت، در اخبار و رسانه‌های جهان ماندگار شود.
۲- مردم ایران در سرتاسر کشور، همزمان با پخش سرود ملی از TV همخوانی جانانه‌ای از هر نقطه‌ای که هستند را داشته باشند تا ارکان آل خلیفه و کیلومترمربع وسعت خاکشان به لرزه درآید.
۳- سرمربی تیم ملی ایران جناب آقای ویلموتس، کادر فنی و مربیانش، باید تمرین سرود ملی را به تمرینات تیم ملی به‌عنوان یک ابد اضافه کنند.
۴- از بازیکنان و نیمکت ایران، خواهشمندم همچون بوفون با تمام وجود و همچون داوید لوئیز با چشمانی پر از تعصب سرود ملی را فریاد بزنند تا درس تنبیه را بحرینی‌ها توبه کنند.


کد مطلب: 413981

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413981/تکرار-بی-اخلاقی-بحرینی-ها-توهین-سرود-ایران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1