تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۳۹۳۵
بازدید مدیرکل راه و شهرسازی از پروژه های شهرستان چرام

نیک اقبالی:محور چرام- دهدشت به زودی آسفالت می شود/کار در واریانت آب حیات به خوبی پیش می رود

فرماندار چرام:پروژهای راهسازی چرام فعال و تعیین تکلیف شدند
۱
۰
نیک اقبالی:محور چرام- دهدشت به زودی آسفالت می شود/کار در واریانت آب حیات به خوبی پیش می رود
کبنا ؛بازدید مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد از پروژه های راهسازی شهرستان چرام 

به گزارش کبنا از چرام،پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه وبویراحمد  به همراه هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام ،مدیران اداره راه و شهرسازی چرام و کهگیلویه،  از محور چرام - دهدشت،جاده آب حیات،مجتمع اداری شهرستان چرام بازدید کردند.

پژمان نیک اقبالی مدیرکل راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید گفت:کار در  جاده آب حیات  و واریانتی که در این مسیر است به خوبی دارد انجام می شود و ۲کیلومتر از این مسیر را تا پایان سال زیر بار ترافیک خواهیم برد.
نیک اقبالی در خصوص محور چرام _دهدشت گفت:محور چرام _دهدشت شامل دو قطعه است،قطعه اول که از سمت چرام شروع می شود و عملیات زیرسازی آن در مراحل پایانی است با توجه به قولی که پیمانکار دادند ظرف دو  ماه آینده  آسفالت خواهد شد،قطعه دوم که در حوزه شهرستان کهگیلویه است الان آماده اجرای اسفالت است که  از هفته آینده عملیات اسفالت این مسیر شروع خواهد شد.
نیک اقبالی در پایان ضمن تشکر از فرماندار چرام گفت:مجتمع ادارات چرام در مرحله نهایی است و ظرف ۴۵روز آینده تحویل فرمانداری داده خواهد شد.

فرماندار چرام:پروژه های راهسازی چرام فعال و تعیین تکلیف شدند

 فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در خصوص پروژه های راهسازی چرام گفت:با دعوت از مهندس نیک اقبالی مدیرکل محترم راه و شهرسازی به شهرستان چرام و بازدید میدانی از پروژه ها امیدواریم که شتاب و تکمیل پروژه ها شتاب بیشتری بگیرد.

وی بیان کرد:محور چرام به دهدشت که از محورهای مهم و. مورد مطالبه مردم است 1/5کیلومتر آن در محدوده القچین علیا تا یک ماه آینده آسفالت می شود که در صورتی که طبق زمان بندی تمام شود و پیمانکار به تعهدات خود عمل کند، قسمت مانده محور در محدوده چشمه زعفران تا شهرک صنعتی هم به همین پیمانکار واگذار می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به محور مهم دیگر ارتباطی شهرستان های چرام و کهگیلویه گفت:در جاده سرفاریاب به یاسوج و در محدوده آب حیات، فاز اول آن که 2کیلومتر است اکثر عمده پیچ ها حذف می شود و حداکثر تا خرداد 99آسفالت و تکمیل می شود.

وی به دیگر پروژه های راه در قسمت روستایی چرام اشاره کرد و افزود:قسمتی از محور طسوج آسفالت شد و بخشی دیگر هم به زودی پیمانکار مشخص می شود که یا با همین پیمانکار فعلی یا پیمانکار جدید که بقیه محور تا قبل از بارندگی برف و باران تمام شود.

فتاحی اصل در خصوص تعیین تکلیف محدوده چشمه بلقیس به طرف جاده باشت چرام گفت:با پیمانکار صحبت شد که این 6کیلومتر تعیین تکلیف شود در خصوص شروع به کار مجدد و اگر نیامد همین 1کیلومتر جهت آسفالت واگذار می شود.

وی در خصوص راه اندازی مجتمع ادارات که فرمانداری چرام هم به مکان جدید منتقل می شود بیان کرد:کار تمام است و تجهیزات داخلی نصب شود حداکثر یک ماه تا 45روز آینده راه اندازی می شود.

فتاحی اصل بیان کرد:با حضور مدیرکل جدید راه و شهرسازی در شهرستان چرام تمامی پروژه ها تعیین تکلیف شدند که امیدواریم با توسعه راه ها که محور توسعه همه جانبه شهرستان چرام است بتوانیم گام اساسی برای عمران و آبادانی چرام برداریم.

تشریح جزئیات  فنی واریانت آب حیات توسط مدیر راه و شهرسازی آب حیات/شهرداری چرام به تعهدات خود عمل کند
 
به گزارش کبنا با آمدن مدیر جدید و جوان راه و شهرسازی چرام پروژه های حوزه راه و شهرسازی شتاب بیشتری گرفته و کارها بدون حاشیه پیگیری می شود.

فرج الله خشنود مدیر راه و شهرسازی چرام با تشکر از مهندس نیک اقبالی مدیرکل محترم راه و شهرسازی که از نزدیک پروژه های راه سازی چرام را رصد کردند بیان کرد:یکی از محورهای مهم و. مورد تاکید ما تکمیل محور چرام به دهدشت است که در صورت همکاری شهرداری چرام و عمل به تعهدات خود برای تحویل قیر به پیمانکار ظرف یک هفته آینده در محدوده بردیان _شهرک صنعتی چرام آسفالت می شود.

خشنود با اشاره به اینکه محور آب حیات حادثه خیز می باشد و یکی از سخت ترین پروژه های راهسازی استان است بیان کرد:در چند روز گذشته چندین انفجار جهت راهسازی در این محدوده داشتیم که تاکنون 10انفجار انجام شده است.

وی به ویژگی های فنی واریانت آب حیات اشاره کرد و گفت:طول این واریانت 3کیلومتر و 100متر می باشد که یک پل بزرگ به طول 70متر روی آن نصب می شود که این پل 16متر زیر خاک قرار می گیرد برای همسطح شدن با جاده و به شکل قوسی هست.
مدیر راه و شهرسازی چرام گفت:این پروژه. علاوه بر باند اصلی که 16متر عرض دارد یک باند کندرو به عرض 3/60متر هم دارد که امیدواریم با توجه به اینکه پیمانکار باتجربه و قوی روی این محور هست طی امسال یا حداکثر اوائل سال آینده افتتاح شود که نقش مهمی در کاهش تصادفات جاده ای دارد.

وی با تشکر از فرماندار چرام، نماینده مردم در مجلس  ،معاونت عمرانی استانداری و بخشدار سرفاریاب و مدیرکل راه وشهرسازی سابق و همچنین مهندس نیک اقبالی بیان کرد:تلاش همه ما این است که در این شرایط سخت اعتبارات بتوانیم پروژه های راهسازی چرام را با کیفیت مناسب به اتمام برسانیم.
براساس این گزارش، در یک ماه اخیر بعداز بازدید معاونت عمرانی استانداری از پروژه های راهسازی چرام، دومین سفر و بازدید نیک اقبالی مدیرکل جدید راه و شهرسازی از طرح ها و پروژه های راه و شهرسازی شهرستان  چرام می باشد. 
نام شما

آدرس ايميل شما

ازدیارمظلوم چرام
Iran, Islamic Republic of
ازکورگفتندچه میخواهی گفت یک چشم روشنی.
انشاالله که وعده های انتخاباتی نباشد
واقعاجای بسی شرمندگیست که شبانه روزاین جادهای شهرستان خون میدهندومسولین بیدارنمیشوند.
چهل سال ازاین انقلاب میگزردومادرخم یک کوچه ایم
چه شدنتیجه آن ایثارگریهای بچه های شهرستانهای چرام وکهگیلویه......
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1