تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب : ۴۱۳۹۱۶
کبنا گزارش می‌دهد

آقای فیلی؛ تکلیف این سفر را مشخص کنید؟ / نگذارید حرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر زمین بماند

۲۰
۴
آقای فیلی؛ تکلیف این سفر را مشخص کنید؟ / نگذارید حرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر زمین بماند
کبنا ؛با آنکه نگاه‌های خوش بینانه نسبت به استاندار فعلی کهگیلویه و بویراحمد در مقابله با تخلفات انتخاباتی در این برهه حساس وجود دارد و حسین کلانتری و احد جمالی سوگند یاد کرده‌اند، که دین و شرافتشان را فدای دنیای دیگران نکنند، با این حال تعیین سه بازرس انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا توسط عزیز فیلی معاون عمرانی استاندار و رئیس بارزسی انتخابات کهگیلویه و بویراحمد در روزهای گذشته که بصورت کاملاً واضح و مشخصی به نیروهای نماینده بویراحمد و دنا منتصب می‌باشند، همه تصورات و دیدگاه های مثبت را خراب کرد.
رسانه‌ها آورده‌اند که حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد با توجه به اینکه در سالی به ریاست عالی‌ترین مقام دولتی در کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده است که به دلیل حساسیت‌های انتخاباتی، موقعیت وی را بیشتر در معرض دیدگان عموم قرار داده است و با پیگیری اخبار قضاوت‌ها درباره وی بیش از پیش است.
با این حال در چند روز گذشته سه بازرس به نام‌های سیدرحمان وفانژاد، فرج الله راد و منوچهر محمدی که هر سه این نفر دارای مسوولیت استانی هستند توسط «عزیز فیلی» معاون استاندار به عنوان بازرسان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد منصوب شده‌اند.
انتخاب این سه نفر که از حامیان پر و پا قرص آقای غلام محمد زارعی نماینده کنونی بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی محسوب می‌شوند سبب نارضایتی در بین جریانات و گروه‌های سیاسی در شهرستان بویراحمد شده است.
رحمان وفانژاد بعد از ردصلاحیت سید باقر موسوی جهان آباد، در ستاد غلام محمد زارعی سخنرانی کرد، فرج الله راد و منوچهر محمدی نیز رابطه حسنه‌ای با نماینده فعلی دارند. هر چند این سه نفر در حوزه کاری‌شان از آدم‌های توانمند به شمار می‌روند، اما یقیناً آنها به دلیل سابقه سیاسی‌شان نمی‌توانند در انتخابات رفتار بی‌طرفانه و مستقلی داشته باشند.
با این انتصاب، عملاً این سخن استاندار که «از آرای مردم استان مانند دفاع از ناموسمان، دفاع می‌کنم» در حد حرف می‌ماند. از طرفی در استانداری هنوز استاندار به جایگاه واقعی خود دست نیافته است و یا اینکه کنترل اوضاع از دست استاندار خارج است یا اینکه چنین انتصاباتی به خواست استاندار است.
هر سه بازرس انتخاباتی در شهرستان بویراحمد را همگان بخوبی می‌شناسند و با کمترین سرچ گوگلی از فعالیت این سه بازرس در انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد آگاه خواهند شد.
از طرفی رئیس بازرسی ستاد انتخابات یازدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد بطور حتم می‌داند که در دور گذشته انتخابات چه اتفاقاتی در شهرستان بویراحمد رخ داد بگونه ای که این سه بازرس از فعالان ستاد انتخاباتی آقای زارعی بودند و تلاش‌های زیادی برای زارعی کردند.
آیا افرادی بدون برچسپ و منصف در جبهه‌های سیاسی بویراحمد یافت نمی‌شود که این سه بازرس انتخاب شده‌اند؟
آقای مهندس فیلی در روزهای آینده پاسخگوی تنش‌های احتمالی اجتماعی در ارتباط با انتخاب این سه بازرس خواهد بود؟
آیا بازرسان انتخاب شده نمی‌توانست از نیروهای انسانی توانمند و مستعد حوزه گرمسیری برای انتخابات بویراحمد باشد و آیا آقای مهندس فیلی با این اقدام دست به اختلاف منطقه‌ای نزده است؟
رئیس بازرسی ستاد انتخابات مجلس یازدهم شورای اسلامی حتماً می‌داند که ۷۵ درصد مردم شریف بویراحمد و دنا از نحوه برگزاری انتخابات خانه ملت سال ۹۴ در این حوزه انتخابیه به دلیل عملکرد برخی مسئولان چندان راضی نیستند.
آقای فیلی؛ اگر قرار است حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر سر وعده خود برای برگزاری انتخاباتی سالم و بیطرفانه بماند باید از همین الان در انتصاب برگزار کنندگان انتخابات دقت بیشتر کند نه اینکه سه بازرس حامی نماینده کنونی بویراحمد و دنا را که فاقد هرگونه تجربه و تخصصی سیاسی انتخاباتی هستند را بعنوان بازرسان انتخابات پیش رو آن هم در حوزه‌ای که بوی باروت می‌دهد منصوب کند.
بهرحال امید است؛ فیلی معاون عمرانی استاندار هرچه زودتر بازرسان جدیدی را جایگزین آقایان نامبرده کرده تا شاهد آرامش بیشتری در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده تا در آینده بوی باروت هم به مشام کسی نخورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
بااین انتخاب های یک طرفه وهدف دار در بازرسی انتخابات انتخابات ۹۴. چون بازرسان انتخابات در سال ۹۴هم طرفداران جلسات شبانه نماینده بودند .
حرف های استاندار ومعا ونینش وقسم های آنها چه می شود ؟
قسم حضرت عباس را قبول کنیم یا دم خروس را
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
از بس زارعی رو تخریب کردین باعث شدین ما تیمی بشیم و از چند روز اینده برخلاف چهار سال پیش برا زارعی کار کنبم. بابا بخدا بداخلاقی هم حدی داره
بلوط اصلاح‌طلب
Iran, Islamic Republic of
کجاش بداخلاقیه؟؟؟
کجاش تخریبه؟؟؟
مگه دروغ گفته نباید بازرس ها طرفدار کسی باشند
یه چیزی یاد گرفتید هی میگید تخریب و بداخلاقی
Iran, Islamic Republic of
کبنا اگه خته هم بکشی و کاندید غلام عباس رای نمیدیم ما مخالف زارعی بودیم
شب رو
Iran, Islamic Republic of
درود بر امیدوار
آب در لانه مورچگان می ریزد
.اقای فیلی بااین انتصابها
Iran, Islamic Republic of
آقای فیلی بااین انتصابها یکطرفه البته مردم بویراحمد انتقام سختی خواهند گرفت باش تا صبح دولتت بدمد.هراتفاقی بیفتد خواهد شد خشت اول چون نهد معمار کج
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
زارع بی زرع
Iran, Islamic Republic of
هر سه شخیتهای بزرگواری هستند بالاخص مهندس راد که بسیار مسلط و سخنگویی قابل هستند .
شرمت االه
Iran, Islamic Republic of
نه عزیزم خیلیم مسلط نیستن. ادمی هستن وعده میدن عمل نمیکنن.طوری رد میشه که متوجه نشی از کجا خوردی. راد سابقه درخشانی نداره
خادم پیر
Iran, Islamic Republic of
دیگه زارع 5 پنجم همه نمیشه هر کی را دوست دارند تو استانداری بکارند مهم رای مردم است که نمیخوان الخصوص مردم شریف نجیب سادات محمودی
مطلع
Iran, Islamic Republic of
.این سه نفر بر اساس چه مستندهای می فرمائید در حوزه کاریشان توانمند هستند؟واقعا متاسفم.واقعا افسوس باید خورد
سلام
رحمان هم بازرس وابییی
تعاون
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا منوچهر محمدی طرفدار بهرامی بود دور گذشته باید ببینیم مجال انتخابات به سمت کی هست که محمدی تصمیم میگیرد
کارمند
Iran, Islamic Republic of
این افراد حتی در حوزه کاری خودشان نیز / در محل کارش به طور شفاف اعلام داشته که از هر طریقی که باشد جلوی کاندید یا کاندیدهای منتسب به جریان رقیب را خواهد گرفت. معرفی این افراد به عنوان بازرس انتخابات حکایت استاندار دارد.
بویراحمد عزتمند
Iran, Islamic Republic of
بنظر می رسد مهندس فیلی فریب همکاران نزدیک خود را خورده و نامه را امضا زده . پیشنهاد می شود مهندس فیلی نسبت به جایجایی برخی از افراد نزدیک خود که همگان سابقه آنها را می دانند اقدام کند./ مهندس فیلی انسان باشخصیتی است اما نبای.. البته شنیده ها حکایت از تغییر فوری هر سه بازرس می دهد
علی
Iran, Islamic Republic of
سالی که نکوست از بهارش پیداست
ای مردم بیدار باشید/اما این بار از طرف آقای فیلی
باید برای این استان خونن گریست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا در آینده بوی باروت هم به مشام کسی نخورد.
مصداق بارز تشویش اذهان و تحریک جامعه برای ایجاد ناامنی است
...
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار مگر شما به دنبال آتش آفرزی در این استان هستید؟؟؟ چرا که با انتخاب این سه بازرس دقیقا دنبال مهندسی کردن انتخابات هستید و مطمین باشید از همین الان قسم جلاله شما و معاون سیاسیتان در مورد بی طرف برگزار کردن انتخابات شکست....خود دانید... ولی از همین الان منتظر عواقب خطرناک در این حوزه باشید
United States
انتخاب افرادی که به یک کاندیدا وابسته هستند کار پسندیده ای نیست و می بایست افرادی بیطرف را انتخاب کنند
عليزاده
Iran, Islamic Republic of
جناب كمايي اولا شما برو توي حوزه گچساران دخالت كن ثانياهرسه ي اين عزيزان انسانهاي پاكدست ومخلصي هستن كه خودت هم بهش اذعان داري ضمن اينكه كجا75درصد مردم از انتخابات دورگذشته ناراضي هستن حتما خودت اين آمار كذايي رو درست كردي چون مثل آمارهاي مريدت جناب هدايت خواه كه بحث تخلف انتخاباتي رو مطرح كرد ودربازشماري آرا مشخص شد كه هيچ تخلفي صورت نگرفته وبازرسين شوراي نگهبان كشور مهرتاييد زدن بر انتخابات گذشته به دنبال چه هستي باز مريدت ناراحت هست ؟جناب كمايي تو اگر ميخواي دنبال حق باشي چرا اعضاي هيئت/كه يكدست طرفدار هدايت خواه هستن رو زير سوال نبردي وسكوت كردي خدا شاهد تو وامسال تو فقط به دنبال انشقاق واختلاف در شهرستان هستيد وچيزي جز اين نميخواي برادر باز هم ميگم اگه دنبال حق وعدالت هستي برو ونسبت به اعضاي شوراي نگهبان هم قلم عدالتخواهي علم كن .البته ميدونم چون حق رو گفتم جرات گذاشتن اين كامنت رو نداري .
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1