تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۰۲
کد مطلب : ۴۱۳۸۶۱
غضنفر آرام  مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد:

260 پیمانکار کهگیلویه و بویراحمد از مالیات فرار می‌کنند / پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان ادارات

۱
۰
260 پیمانکار کهگیلویه و بویراحمد از مالیات فرار می‌کنند
کبنا ؛هشتمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار در سالن شماره یک استانداری برگزار شد.
غضنفر آرام  مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد در این نشست، گفت: ۳٠٠ پیمانکار بدهی مالیاتی دارند که فقط ۴۰ نفر آنها برای تهاتر طلب  و بدهی مراجعه کرده‌اند. 
وی به میزان مطالبات پیمانکاران و ذی‌نفعان دولت اشاره کرد و افزود: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران و ذی‌نفعان است که ۵۶۰ میلیارد آن مربوط به پیمانکاران است. 
وی در بخش پایانی سخنان خود از پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد و خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ به حساب دستگاه‌ها پرداخت شده است. 
مدیرکل اقتصاد و دارایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: قانون تهاتر  بدهی‌های دولت فرصت خوبی است که باید از آن برای پرداخت مطالبات پیمانکاران استفاده کرد.
آرام عنوان کرد: 300 بدهکار مالیاتی در استان داریم که از این تعداد تنها 40 نفر برای تهاتر بدهی‌ها به اقتصاد و دارایی مراجعه کرده‌اند. 
وی در بخش پایانی سخنان خود از پرداخت پاداش بازنشستگان خبر داد و خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۷ به حساب دستگاه‌ها پرداخت شده است. 
حسن نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در  این نشست، گفت: مبلغ اعتبارات برای تهاتر بانکی ۱۲ میلیارد و ۲۱۷ میلیون تومان است که در مقابل مطالبات پیمانکاران رقم ناچیزی است. 
رئیس سازمان برنامه و بودجه کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سخنان مدیرکل اجتماعی استانداری مبنی بر خروجی محور نبودن کارگروه‌های ذیل شورای برنامه‌ریزی گفت: جلسات شورا مثمرثمر بوده چرا که شاهد کاهش نرخ بیکاری در سطح استان  هستیم. 
وی با بیان اینکه جلسات کارگروه‌های عضو شورا باید بیشتر برگزار شود، گفت: باید زمان بیشتری برای برگزاری جلسات اختصاص داده شود. 
نوروزی اظهار داشت: تاکنون اقدامات مربوط به تهاتر  12 میلیارد و 212 میلیون تومان از بدهی‌ها و مطالبات دولت در این استان انجام شده که در مقایسه با مطالبات پیمانکاران رقم ناچیزی است.
وی به گزارش عملکرد شورای برنامه‌ریزی استان در 6 ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: در این مدت هفت جلسه شورای برنامه‌ریزی برگزار شد و 53 مصوبه داشتیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تصویب سند توسعه زنان استان اشاره داشت.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین ما جزو محدود استان‌های کشور بودیم که سند آمایش شهرستان‌های استان را تدوین و در شورای برنامه‌ریزی استان به تصویب رساندیم.
نوروزی عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون حدود 42.5 هکتار از اراضی زراعی و ملی ما برای اجرای طرح‌های مختلف از جمله طرح‌های رفاهی و گردشگری تغییر کاربری داده شد.
وی با اشاره به موضوع مبادله موافقت‌نامه‌ها و تخصیص اعتبارات طرح‌های ملی استان، گفت: بافت تاریخی بلاد شاپور یکی از مهم‌ترین پروژه‌های ملی ما است که از 10 میلیارد تومان اعتبار آن، هشت میلیارد و 400 میلیون تومان مصوب و از این هشت میلیارد و 400 میلیون تومان تاکنون دو میلیارد و 400 میلیون تومان آن ابلاغ شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

پيمانكار
Iran, Islamic Republic of
دستورالعمل بسيار ضعيف تهاتر مالياتي توان تهاتر را از پيمانكار سلب نموده بنده خودم پيمانكارم شش ماه از سال ميگذرد يك ريال دريافتي از دولت نداشتيم بعد ش بخشنامه تهاتر ميگه اگه ميخاي تهاتر كني بيا ٢٥درصد نقد بده آخه از كدام تخصيص همينه كه شما ميگيد فرار يك طرفه به ميدون نرويد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1