تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۴۱۳۸۵۹
کبنا گزارش می‌دهد

ماجرای جلوگیری از یک انتصاب حاشیه‌ساز در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

۹
۰
ماجرای جلوگیری از یک انتصاب حاشیه‌ساز در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛آیت‌الله افشار مهر سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ ریاست اداره نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی استان را به دست یکی از همکاران خود داد که وقتی رونوشت این حکم به سازمان بهزیستی کشور رسید با ارسال نامه‌ای با آن مخالفت کردند.
به گزارش کبنا، بر اساس نامه ی تاریخ 14 / مهر ماه / 98 به شماره 98470، «غلامرضا رضایی فر» مدیرکل نیروی انسانی و پشتیبانی به آیت الله افشار مهر گفته است؛ فردی را که به عنوان سرپرست اداه نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کردی، دارای پرونده مفتوح در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان است.  لذا تا تعیین تکلیف نهایی از سوی هیأت مذکور انتصاب وی میسور نمی‌باشد.
بنا بر این گزارش، سئوالی که در اینجا مطرح می شود، این است که چرا آیت الله افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد فردی را که دارای پرونده تخلفاتی می‌باشد، با وجود نیروهای توانمند زیادی که در این اداره کل حضور دارند، باید برای خوش خدمتی به فلان نماینده برای همچنین مسئولیتی مطرح کند.
چرا مکاتبه‌ی محرمانه اداری باید در فضای مجازی اینگونه دست به دست بچرخد و با آبروی فردی اینگونه بازی شود. آیا این خود تخلف اداری محسوب نمی‌شود؟ 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند بهزیستی
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت بهزیستی و این مدیر کل و معاون پشتیبانی. معاونت ها..استاندار سازمان بازوسی .دادگستری ورود کنید.معاون پشتیبانی که مسول دفترش نیروی . شرکتی میباشد.طبق قانون نیروی شرکتی نبایددر سازمان اداره کل کار کند .میگوید در صورتی که ایشان برود اورژانس اجتماعی رسته و محل اصای کارش میگویید استعفا میدم..
Iran, Islamic Republic of
واقعا سخت است که در سازمان بهزیستی مدیران کل برای ابقاء همکاران خودشون را بفروشند مگر این میز برای چند سال در آشغال اوست مگر پست های مادی دنیا ارزش این را برای تحمیل برچسب بزنند که امروزه در جامعه سیستان زیاد هستند کارشناسان مرتبط اعم از اینکه مصدی قربانی پاپوش ها به نفغ مدیر کل و خوشدلی نماینده فلان هنوز ۳۸ سال است فسیل شده میخواهد این میز سلطنت را با خودش وب اند محرابش برای تخریب آن دنیا مردم همراه ببرد اخیرا ریاست بهزیستی کشور بخشنامه دادند که امتیازات مراکز رانت خواری تعطیل شود وبه افراد خارج از سازمان بدور از وابستگی به مسئولین بهزیستی داده شود که این خبر باعث خوشحالی همگان بخصوص جوانان جویای کار معلولین تحصیل کرده گردید و سازمان بهزیستی بجای خدمت و انجام به رسالتش وآن شاءالله آقای رئیسی ورود کنند به اسناد مالی مدیران کل در استانها و خصوصا استان سیستان و بلوچستان تا به وجود افراد ناکارآمد و روزمرگی مسولیت در سطح استات برسند
دنا
Iran, Islamic Republic of
والا بخدا خود افشارمهر باید بره جای افشانده رییس بهزیستی کهگیلویه.....هیچی بلد نیست...جمشیدی اداره را میچرخونه....حق خودشه مدیرکل بشه...
احمد
Iran, Islamic Republic of
رییس بهزیستی کشور خواب تشریف دارند ..
Iran, Islamic Republic of
بهزیستی نیاز به نظارت بیشتر و قویتری دارد
آشنا
Romania
سلام . اون مسئول دفتر معاون پشتیبانی نیروی کلنیکی خریدخدمت است نه شرکتی و ایشون خلاف مقررات دربهزیستی استان کارمیکنه . بعد مگه ایشون تنهااست هرمعاونییش یکی ازاین نیروها که کلنیکی هستندبخاطراینکه ازبستگان درجه یک شون میباشن ورازدارکارهای/است پیش خودشون دارند. سازمان . فقط شعارمیدهندوگرنه بااین هم معضل آسیب های اجتماعی دراستان مگه این نیست که این نیروها بایددراورژانس اجتماعی خدمات به اقشار آسیب پذیربدهندویک نیروی غیرتخصصی والبته بیشترشون که پارتی ندارنددرآن اورژانس هفت تیر حیران و سرگردان هستندو اونوقت نیروهایی کلنیکی که طبق قانون بایددراورژانس کارکنندشدند/ مدیرکل ومعاونین سازمان .
مدیرکل محترم بازرسی ومعاون محترم سازمان بازرسی مسائل قومی قبیله ای رابزاریدکناروبه دادبهزیستی وآسیب های اجتماعی این استان برسید.
علوی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حق /اقای عبد الحمید نوروزی از نیرو هایهای توانمنددر اور ژانس اجتماعی است که مدیر کل بشه
سید
Iran, Islamic Republic of
تو ادارات استان خیلی جو بدی حاکم شده من یکسال بودم.همه دنبال هم هستن و ی طوری زیراب هم رو میزنن و به درو دیوار میزنن که جای هم رو بگیرن متاسفانه بیشتر ادارات استان همینه.باید بعضی وقتا خدارو در نظر گرفت و ازش ترسید ،این دنیا و پست ومقام به هیچ کس وفا نمیکنه .باید کمی انسان باشیم.
زرنگ
Iran, Islamic Republic of
آخ کاش فقط تخلف اداری داشت گل زد به معاونت دانشگاه نوبت بهزیستیه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1