کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد

ماجرای جلوگیری از یک انتصاب حاشیه‌ساز در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد

20 مهر 1398 ساعت 19:41

چرا مکاتبه‌ی محرمانه اداری باید در فضای مجازی اینگونه دست به دست بچرخد و با آبروی فردی اینگونه بازی شود. آیا این خود تخلف اداری محسوب نمی‌شود؟ 


آیت‌الله افشار مهر سرپرست بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ ریاست اداره نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی استان را به دست یکی از همکاران خود داد که وقتی رونوشت این حکم به سازمان بهزیستی کشور رسید با ارسال نامه‌ای با آن مخالفت کردند.
به گزارش کبنا، بر اساس نامه ی تاریخ 14 / مهر ماه / 98 به شماره 98470، «غلامرضا رضایی فر» مدیرکل نیروی انسانی و پشتیبانی به آیت الله افشار مهر گفته است؛ فردی را که به عنوان سرپرست اداه نیروی انسانی و پشتیبانی بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کردی، دارای پرونده مفتوح در هیأت رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان است.  لذا تا تعیین تکلیف نهایی از سوی هیأت مذکور انتصاب وی میسور نمی‌باشد.
بنا بر این گزارش، سئوالی که در اینجا مطرح می شود، این است که چرا آیت الله افشار مهر مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد فردی را که دارای پرونده تخلفاتی می‌باشد، با وجود نیروهای توانمند زیادی که در این اداره کل حضور دارند، باید برای خوش خدمتی به فلان نماینده برای همچنین مسئولیتی مطرح کند.
چرا مکاتبه‌ی محرمانه اداری باید در فضای مجازی اینگونه دست به دست بچرخد و با آبروی فردی اینگونه بازی شود. آیا این خود تخلف اداری محسوب نمی‌شود؟ 
 


کد مطلب: 413859

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413859/ماجرای-جلوگیری-یک-انتصاب-حاشیه-ساز-بهزیستی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1