تاریخ انتشار
شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۱:۱۷
کد مطلب : ۴۱۳۸۲۱
دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های کهگیلویه و بویر احمد؛

کاروان دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد به کربلا اعزام شدند

۰
کاروان دانشجویی کهگیلویه و بویر احمد به کربلا اعزام شدند
کبنا ؛شهرام مهدوی مطلق، دبیر ستاد اربعین دانشجویی دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویر احمد گفت: امسال استقبال و مشارکت دانشجویان در رستاخیز پیاده‌روی اربعین در مقایسه با سنوات گذشته بیشتر و بی‌نظیر بوده است.
وی افزود: با توجه به تسهیلات ایجادشده در سفر دانشجویان به اربعین و خصوصاً همکاری قابل‌تحسین مدیران دانشگاه‌ها و مراکز عالی استان و همچنین دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان، اقدامات و برپایی موکب‌های دانشجویی در دانشگاه توسط بسیج دانشجویی دانشگاه، استقبال پرشور و شعوری را از ثبت‌نام و حرکت دانشجویان در این سفر معنوی را شاهد هستیم.
وی تأکید کرد: اهتمام جدی مدیران، معاونین فرهنگی و آموزشی دانشگاه‌ها، اساتید و همکاری تشکل‌های دانشجویی و دفاتر نهاد، معاونت وظیفه عمومی ناجا، در تحقق این مهم مؤثر بوده است و به‌نوبه خود از همه این بزرگواران سپاسگزاری می‌نماییم. میزان تسهیلاتی که در دانشگاه‌های استان برای حضور دانشجویان در ستاد اربعین لحاظ شد و مدیران محترم دانشگاه‌ها اعمال کردند، بیش از متوسط کشور بوده است.
دبیر ستاد اربعین استان تصریح کرد: طبق گزارش‌های رسیده تا کنون بیش از هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان راهی سفر اربعین شده‌اند و پیش‌بینی می‌شود حداقل دو برابر سال گذشته، چیزی بالغ‌بر 2 هزار نفر دانشجوی دانشگاه‌های استان در این سفر معنوی حضور یابند و این تعداد فقط کسانی هستند که از طریق سامانه‌های مشمولین و دانشگاهی ثبت‌نام‌شده‌اند و یا احیاناً کاروانی اعزام‌شده‌اند و قطعاً تعداد قابل‌توجهی هم که نیازی به تعهد نداشتند به‌صورت فردی و خارج از سامانه‌های ثبت دانشجویی حضور دارند که آماری دقیقی نداریم، اما حداقل به همین اندازه و حتی بیشتر نیز حضور دارند.
حضور دانشجویان در سفر معنوی، مثل سایر حضورهای دانشجویی، تأثیرات خاص خود را دارد که اقتضای سند جوانی و روحیه دانشجویی و توأم با آگاهی و بصیرت مضاعفی است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1