تاریخ انتشار
جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۱۷
کد مطلب : ۴۱۳۸۰۹
امام جمعه دیشموک عنوان کرد:

طرح شفافیت آراء خواسته ی بحق مردم است/اخذ هزینه نظارت ساختمان توسط دو اداره به ضرر مردم دیشموک است

۱
۰
طرح شفافیت آراء خواسته ی بحق مردم است/اخذ هزینه نظارت ساختمان توسط دو اداره به ضرر مردم دیشموک است
کبنا ؛حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: خودم و همه ی شما را به رعایت تقوی  توصیه می کنم.

امام جمعه دیشموک، به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان علمی کشور اشاره کرد و افزود: یکی از شیوه های هدایتگری و راهنمایی مقام معظم رهبری برای مردم و افکار عمومی، توجه جامعه اسلامی به مردم و سرنوشت اینده خودشان و ایجاد گفتمان سازی؛ مثلا گفتمان مقاومت است.

حجت الاسلام راوند بیان کرد: ترسیم نقشه راه و اقدامی عملی در مواقع حساس و ضروری و گفتمان ایجاب می کند که درباره شتاب علمی کشور برنامه ریزی شود.

امام جمعه دیشموک با اشاره به فرمایش رهبری اینکه یک جریان درکشور وجود دارد که با پدیده جنبش علمی کشور برخورد می کند، گفت: اجرای سند ننگین 2030 برای اینکه ما را بروفق مراد و خواسته های خود همراه کنند مانع توسعه و پیشرفت علمی کشور است.

راوند اضافه کرد: با این سند قصد دارند دانشگاهها ی ما  را خالی از دینداری کند و دنبال بی اهمیت جلوه دادن دستاوردهای علمی کشور هستند درصورتی که ما در برخی  از علوم  جزء 5 کشور اول دنیا هستیم.

راوند ادامه داد: آنها دنبال ترویج سند 2030 در دانشگاه و مدارس ما هستند.

امام جمعه دیشموک به موضوع شفافیت ارای نمایندگان اشاره و ان را با اهمیت دانست و گفت:مردم حق دارند بدانند و برایشان شفاف سازی شود، مردم باید بدانند مسئولینشان چه تصمیمی می گیرند و همه قوای کشور باید برای مردم شفاف باشند چرا که برخی مواقع واقعیت را از بیگانگان می شنویم و این امر با شفافیت ارا بیگانه است.

راوند اذعان کرد: طرح شفافیت ارا باید عملی شود و این مهم خواسته ی بحق مردم است.

امام جمعه دیشموک به ایام اربعین حسینی (ع) اشاره و گفت: پدیده بی نظیر هرساله ی اربعین باشکوهتر از سالهای قبل برگزار می شود و عاشورا و حسین (ع) در دل بشر دنیا بیشتر جا می افتد.

راوند اضافه کرد: کارشکنی بیگانگان راه بجایی نبرده و مردم معتقد تر می شوند.

راوند تصریح کرد: فتنه در عراق هم در راستای تخریب شیعه وسنی و اتحاد مردم مسلمان است ولی مردم با اتحاد بیدار شده و فریب حیله آمریکا را نخوردند.

امام جمعه دیشموک تشریح کرد: آمریکا به دو دلیل، اول اینکه وقتی نتواند در بین مسوولان عراق نفوذ کند  و دوم اینکه موفقیتی در مقابل مقاومت مردم نداشته، باعث شد عصبانی شوندو  مردم را تحریک کنند.

راوند خاطرنشان کرد: مردم عراق در مقابل توطئه بیگانگان ایستادند.

امام جمعه دیشموک در ادامه همچنین به حمله ترکیه به سوریه اشاره و گفت: انها با تکیه برامریکا شیطان بزرگ اعتماد کردند ولی امریکا وقتی دید خواسته هایشان محقق نشد پشتشان را خالی می کنند و به دربسته می خورند و با شکست مواجه شدند.

حجت الاسلام راوند امام جمعه دیشموک به 19 مهرماه و تصویب مجمع تقریب مذاهب اسلامی در سال 1369 هجری شمسی به دستور مقام معظم رهبری(مدظله)،افزود:  کسانی قصد اختلاف بین مسلمان داشته که رهبری با اینده نگری این موسسه را تصویب کرد.

راوند گفت: در این راستا مشترکات زیادی وجود داشته ومسلمانان با اتحاد بیشتری در کنار هم معتقد به باورهای دینی و قران و محبت امام حسین بوده که باعث می شود دین اسلام حفظ می شود.

امام جمعه دیشموک اضافه و تاکید کرد: اتحاد شیعه وسنی باعث حفظ دین اسلام می شود.

حجت الاسلام راوند در پایان به اخذ پول کارشناسی ونظارت در بحث ساختمان به منازل مردم در دیشموک اشاره کرد و گفت: نظام مهندسی برای نظارت جدا از مردم پول می گیرد؛ بنیاد‌ مسکن هم جدا از مردم پول می گیرد واینها می توانند بیان با هم بنشینند که یکی از آنها از مردم، پول بگیرد.

امام جمعه خاطرنشان کرد: نظام مهندسی در بخش ما هست و بنیاد مسکن نظارت را به نظام مهندسی واگذار کند چرا که از طرف دو اداره پول برای نظارت از مردم گرفته می شود و این مسئله به مردم محروم ما ضربه می زند.

راوند متذکر شد: توسط یک اداره پول بابت نظارت بر ساختمان  از مردم گرفته شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
واقعا به نکته جالبی اشاره کرد ..خدا خیرش بده
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1