کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حوادث /

فعال سیاسی قشقایی‎های گچساران عزادار شد

19 مهر 1398 ساعت 0:15

درود ما نثار قدوم شما باد، امیدواریم در ایامی به دور از غم و رخت سیاه و نغمه عزا، پاسخگوی محبت های شما سروان گرامی باشیم به اطلاع می رساند


با خبر شدیم حاج علی پناهپوری یکی از چهره های صاحب نام و فعال سیاسی قشقایی های گچساران بعلت در گذشت مادر همسرش عزادار شده است.
 در این خصوص خانواده آن مرحومه اطلاعیه ای صادر کردند که متن آن بدین شرح است:
برخود لازم می دانیم از همراهی، مشارکت و ابراز همدردی بی شائبه تمامی عزیزان، سروران، دوستان، اقوام، آشنایان ، شخصیت های مردمی و صاحب منصب کشوری، لشکری و استانی، فرهیختگان، اصحاب علم، ادب و قلم، صاحبان خیر و ثواب که در مراسم  تشییع، تدفین، خاکسپاری، ترحیم مرحومه « دختربس ابدالی لرکی» بازماندگان را رهین الطاف خود قرار دادند تقدیر و تشکر بعمل می آوریم.
درود ما نثار قدوم شما باد، امیدواریم در ایامی به دور از غم و رخت سیاه و نغمه عزا، پاسخگوی محبت های شما سروان گرامی باشیم.
به اطلاع عزیزان می رساند مراسم یادبود مرحومه دختربس ابدالی لرکی (مادر همسر حاج علی پناهپوری) روز یکشنبه 98/7/21 از ساعت 3/30 الی 5 عصر در مسجد بیت العباس شهرستان گچساران برگزار می شود.
حضور همه عزیزان و بزرگواران مایه خشنودی شریعت و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.
خانواده های پناهپوری، نیرومنش، سایر بستگان
هئیت تحریریه کبنانیوز این مصیبت وارده را به خانواده گرانقدر نیرومنش و برادر ارزشمند حاج علی پناهپوری تسیلت گفته و برای آن مرحومه از درگاه خداوند متعال علو درجات و برای بازماندگان سلامتی و تندرستی و عمری با عزت مسئلت دارد.


کد مطلب: 413774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413774/فعال-سیاسی-قشقایی-های-گچساران-عزادار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1