تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۴۱۳۷۴۹
نماینده ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری؛

انسان باید مرتبط با انسانیت و استاندارد باشد

۰
انسان باید مرتبط با انسانیت و استاندارد باشد
کبنا ؛به مناسبت گرامی داشت هفته استاندارد مدیرکل و کارکنان این اداره کل با آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفتگو کردند.
  آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان و عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کارمندان این اداره کل خود باید استاندارد باشند تا بتوانند در محیط کاری شاخص های لازم و مربوط به استاندارد را رعایت کنند.
ایشان با اشاره به انجام کار معنوی در کنار کار فنی کارمندان اداره کل استاندارد گفت: اگر استاندارد سازی به معنای سالم سازی و صحیح سازی در جامعه است اساس دین می خواهد  به این بپردازد که انسان باید دارای شاخص های لازم و مرتبط با انسانیت و استاندارد باشد.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به گستردگی  وظایف اداره کل استاندارد و تعداد کم نیرو در این مجموعه عنوان کرد: نیروهای جوان اداره کل استاندارد با شجاعت و دقت و سرعت عمل درکار باید از حق مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد دفاع و از تولیدات بی کیفیت و غیراستاندارد جلوگیری کنند.
حضرت آیت الله ملک حسینی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مجموعه  اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پیشرفت اهداف در این بخش نیازمند همت مسئولین و حمایت آنها از این حوزه است تا این اداره کل بتواند در جهت نهادینه سازی استاندارد و ارتقاء آن در جامعه برای سلامت و ایمنی مردم موثر و هدفمند عمل نماید.  
 در ابتدای این دیدار، بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و فعالیت های این اداره کل و با بیان اهمیت جایگاه استاندارد در جامعه گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، اداره کل استاندارد  استان در ارزیابی عملکرد سال 1397 به عنوان دستگاه برتر در گروه امور زیربنایی و تولیدی انتخاب شد.
وی افزود: این اداره کل در 6 ماهه اول سال جاری 19 پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر کرده که یکی از کارهای اصلی این اداره کل می باشد.
بهمن رحمتی با اشاره به اینکه یکی از نقطه عطف های اداره کل استاندارد حمایت از تولید با کیفیت است گفت: تولید با کیفیت حق مردم است و این اداره کل این حق را ادا می کند و از تولید کالاها ی بی کیفیت جلوگیری به عمل می آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1