تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۴۱۳۷۱۵
مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

راهیابی اثر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به نمایشگاه سوگواره هنر عاشورایی

۰
راهیابی اثر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد به نمایشگاه سوگواره هنر عاشورایی
کبنا ؛عبدالرسول شریفی بابیان این خبر گفت: در سوگواره دوازدهم امسال هنرمندان هم استانی با حجم و کیفیت بالایی نسبت به سال‌های گذشته شرکت داشته‌اند. وی اظهار داشت:23 اثر در قالب نقاشی و پوستر در بخش نمایشگاهی این سوگواره حضور دارند که این آثار حاصل دو کارگاه دوروزه نقاشی و پوستری بود که چندی پیش در یاسوج برگزارشده بود. شریفی بابیان اینکه امید داریم آثار هنرمندان هم استانی در اختتامیه به‌خوبی دیده شوند و حائز رتبه‌های برتر شود. گفت: کوچک‌ترین شرکت‌کننده دارای 13 سال سن مربوط به استان ما است که با یک اثر نقاشی در رثای حضرت ابوالفضل العباس (ع) در این سوگواره شرکت کرده است.
دوازدهمین سوگواره هنر عاشورای در چهار بخش نقاشی، تصویرسازی، پوستر و عکس به همت موسسه فرهنگی و هنری سپهر سوره مهرو مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می‌شود و افتتاح نمایشگاه و معرفی آثار برگزیده 30 مهرماه است.
 
حضورنمایش «دست هایت کو مم حسن» در بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
نمایش صحنه ای «دست های کو مم حسن» تولید واحد نمایش حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد به بیست و دومین جشنواره تئاتر فتح خرمشهر راه یافت.
رئیس حوزه هنری بابیان این خبر گفت: نمایش دست هایت کومم حسن به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده توسط هیات انتخاب آثاربیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر متشکل از فریبا متخصص، آرش دادگر و علیرضا اوسیوند برای حضور در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای این جشنواره برگزیده ومعرفی شد. شریف اسلامی بیان داشت: هیات انتخاب در بخش مسابقه تئاتر صحنه ای پس از بازبینی اثار ارسالی از سراسر کشور دوازده نمایش را برای حضوردر این جشنواره انتخاب ومعرفی نمودند. وی اظهار داشت: اکبر آیین، نازنین نادر پور، پوریا نیک اقبالیان، حیدررضایی و بهنام مهدی پور در این نمایش ایفای نقش می کنند.
بیست‌ و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر در بخش‌‌های مسابقه نمایش‌‌های صحنه، نمایش‌های کوتاه، نمایشنامه‌‌نویسی و نمایش‌‌های محیطی و میدانی، از ۱۵ تا ۱۹ آبان‌‌ماه ۱۳۹۸ در منطقه آزاد اروند به دبیری حمیدرضا آذرنگ برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1