تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : ۴۱۳۶۶۳
مدیرکل امور بانوان استانداری فارس:

تلاش مطلوبی برای معرفی زنان شهیده فارس نشده است

۰
تلاش مطلوبی برای معرفی زنان شهیده فارس نشده است
کبنا ؛ سیده معصومه دستغیب دوشنبه ۱۵ مهر در همایش «در کوی نیک‌نامان» که با موضوع نگاهی به نقش زنان در شکل‌گیری و تداوم فرهنگ دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: الگوی انقلاب ما، انقلاب امام حسین (ع) بود.
وی افزود: بی‌شک همه مادران و همسران شهدا، در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی با نقش زینب و از خود، سهم بسزایی داشته‌اند.
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس ادامه داد: استان فارس در هشت سال دفاع مقدس نزدیک به ۱۶ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که 152 نفر از آن‌ها، شهید زن هستند.
دستغیب با اشاره به نیازمندی زنان و دختران به الگوسازی جدید، تأکید کرد که باید بستر معرفی نقش ١٥٢ زن شهیده استان به‌عنوان یک الگو فراهم شود.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) فارس نیز ضمن گرامیداشت یاد شهیدان هشت سال دوران دفاع مقدس گفت: بر کسی پوشیده نیست که عزت، اقتدار و امنیت امروز را مدیون خون شهیدان دوران هشت سال دفاع مقدس هستیم.
محمد بذرافشان ادامه داد: قطعاً نقش بانوان و حماسه‌سرایی آن‌ها در دوران انقلاب، هشت سال جنگ تحمیلی و همین امروز مدافعین حرم ستودنی است.
وی بابیان اینکه درک بانوان از آرمان‌های امام و ارزش‌های انقلاب عامل مهمی در پیروزی جنگ تحمیلی بود، گفت: مفتخریم که خانواده کمیته امداد همیشه در کنار رهبری بوده‌اند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس نیز ایمان به خدا، ایمان به غیب، ایمان به نصرت خدا، توسل به ولایت و یقین به آخرت را از ویژگی‌های بارز رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی افزود: امروزه در کشور به تبیین چهار جهاد در زمینه‌های تربیتی، فرهنگی، رونق و تولید اقتصادی و جهاد سایبری نیاز داریم.
او اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همچنان باقدرت و به فضل الهی پیش می‌رود اما آنچه ما را نگران می‌کند، آسیب از درون کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1