تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۴۱۳۶۶۰
رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز؛

ارتقاء زرقان به شهرستان نباید مصادره به شخص شود

۰
ارتقاء زرقان به شهرستان نباید مصادره به شخص شود
کبنا ؛حسین جعفری سه شنبه 16 مهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ارتقای بخش زرقان به شهرستان، حاصل یک همدلی چند وجهی بوده و نه تلاش شخص یا گروه خاص، افزود: تحقق یکی از خواسته‌های دیرینه و به‌حق مردم این دیار در درجه اول برآمده از وفاق و همدلی مردم این بخش، تشکل‌های مردمی و به‌خصوص شوراهای اسلامی شهرهای زرقان و لپویی و بخش زرقان و در درجه دوم حاصل همکاری و تلاش تمامی مسؤولین مربوطه در سطوح ملی، استانی، شهرستانی و بخش زرقان بوده است.
وی افزود: ارتقاء زرقان در تقسیمات کشوری، به پشتوانه‌ی شناسنامه‌ی شش هزار ساله‌ی تاریخی شهر لپویی، قدمت و هویت شهر باستانی زرقان و اصالت و صفای تمامی زحمت‌کشان عرصه‌ی تولید در روستاهای این بخش انجام شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شیراز تأکید کرد که نباید شخص یا گروه خاصی تلاش کند با مصادره‌ی این موفقیت به نام خود، شیرینی همدلی مثال‌زدنی عموم مردم و مسؤولان منطقه را کم‌رنگ کند.
نماینده لپویی در شورای اسلامی شهرستان شیراز، با بیان اینکه همه مردم این تغییرات را به فال نیک گرفته و با آغوش باز به استقبال آن خواهند رفت، افزود: در این مقطع تاریخی که اعلام رسمی ارتقای بخش زرقان به شهرستان، موجب خرسندی مردمان این دیار شده است، جا دارد که به نمایندگی از طرف مردم این شهرستان، از هیئت وزیران، استاندار فارس و معاونین وی، چهار نماینده شهرستان شیراز در مجلس، فرماندار شیراز، بخشدار زرقان و ائمه جماعات شهرهای زرقان و لپویی که همگی با جدیت تمام در راه تحقق این دستاورد همراهی و همدلی داشته‌اند، قدردانی کنم.
 
ارتقای زرقان به تغییر عنوان محدود نشود
جعفری با تأکید بر اینکه توسعه و ارتقای زرقان باید در عمل هم قابل لمس باشد، گفت: اگرچه ارتقای تشکیلات اداری لازمه‌ی اجرای برنامه‌های توسعه‌ی بخش به شهرستان است اما در عین حال نباید فراموش کنیم که صرفِ تغییر عنوان بخش به شهرستان یا گسترش پرسنل سازمانی بخشداری به فرمانداری برای تحقق اهداف توسعه‌ی منطقه کافی نیست.
رئیس شورای شهرستان شیراز با یادآوری اینکه ارتقاء بخش به شهرستان با هدف توسعه متوازن و عادلانه سطح زندگی و معیشت مردم انجام می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: برای تحقق این هدف مهم، لازم است که مدیریت آتی این شهرستان جدید به شکلی صورت پذیرد تا تغییرات معیشتی و رفاه مردم و توسعه‌یافتگی منطقه برای مردم قابل لمس باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1