تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۷
کد مطلب : ۴۱۳۵۸۱
سید حسین نقوی حسینی؛

آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسئله ناامنی عراق دخیل هستند

۰
آمریکا و رژیم صهیونیستی در مسئله ناامنی عراق دخیل هستند
کبنا ؛سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها و بعضی از رژیم‌های منطقه مثل وهابیون که این اجتماع خوشایند آنها نیست در مسئله ناامنی عراق دخیل هستند.

سید حسین نقوی حسینی در خصوص نا امنی های بوجود آمده در عراق، اظهار داشت: در آستانه بزرگترین کنگره ارادتمندان آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام  قرار داریم که در آن همه ارادتمندان مکتب عاشورا و کربلا از ملیت ها و مذاهب مختلف در این اجتماع بزرگ شرکت می‌کنند.
وی گفت: تقریباً می توان گفت پیاده روی اربعین بزرگ‌ترین کنگره انسانی محسوب می‌شود که ملیت های مختلف به ویژه مردم دو کشور ایران و عراق که سالهاست با مراودات و تعاملات فرهنگی این کنگره را برگزار می‌کنند.
این مسوول خاطرنشان کرد: طبیعی است که این حضور و اجتماع  مورد خصونت و عصبانیت کسانی است که چشم دیدن جهان اسلام و وحدت بین کشورهای اسلامی و چنین اجتماعاتی را در جهان ندارند.
نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دشمنان اسلام به هر نحو ممکن تلاش می کنند بر کشورهای مختلف فشار بیاورند و با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی بر این دارند از برگزاری چنین اجتماع بزرگی جلوگیری کنند.
نقوی حسینی افزود: از سوی دیگر عراق هم یک کشور مستقل و متدین و دارای ریشه تاریخی و حکومت انتخابی و دموکراتی است و طبیعی است که بر مسائل اقتصادی اعتراضاتی صورت می‌گیرد و ممکن است که مردم بر وضعیت اشتغال اعتراض داشته باشند همانطور که در سایر کشورها این مسائل دیده می‌شود مثل فرانسه که بیش از ۲۵۰ روز است که درگیر مسائل اقتصادی شدید است که این اتفاقات امری طبیعی است.
وی تصریح کرد: ناامن سازی مراسم اربعین و نشان دادن بحران در کشوری که اربعین در آن می‌خواهد برگزار شود، به یک نحوی می‌خواهند آن اجتماع بزرگ ارادتمندان اباعبدالله الحسین (ع) را تحت شعاع قرار دهند، آن زمانی که داعش در سرزمین های اسلامی مردم را قتل عام می کرد کنگره بزرگ اربعین برگزار شد حال که دیگر  داعشی وجود ندارد.
نقوی حسینی بیان کرد: قطعاً آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و تکفیری‌ها و بعضی از رژیم‌های منطقه مثل وهابیون که این اجتماع خوشایند آنها نیست در  مسئله ناامنی عراق دخیل هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1