تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۱۳۵۶۱
کبنا بررسی می‌کند

نشانه‌شناسی بازگشت «باقر موسوی» به عرصه فعالیت‌های تشکیلاتی

۶۰
۲
نشانه‌شناسی بازگشت «باقر موسوی» به عرصه فعالیت‌های تشکیلاتی
کبنا ؛باید قبول کرد اگرچه در طول تمام سال‌های بعد از پایان نمایندگی «سید باقر موسوی جهان‌آباد» وی کمتر در عرصه عمومی و رسمی استان حضورداشته است اما نام و اعتبار وی همیشه پابرجا و حتی برای بسیاری‌ها مشروعیت دهنده و اعتبار بخش بوده است.
برخی‌ها تصمیم «موسوی» در عدم‌حمایت از تصمیم شورای عالی اصلاحات در انتخابات قبلی مجلس در حمایت از «بهرامی» و حمایت تلویحی از «زارع» که البته خود هیچ‌گاه آن را تائید نکرده است را پایان سیاسی «موسوی» می‌دانستند ولی  حالا معرفی وی به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات استان نشان می‌دهد که همچنان در سطوح بالای تصمیم‌گیری این جریان سیاسی و در بین کسانی که دست بر قضا تصمیم حمایت از «بهرامی» توسط خودشان گرفته شد و «موسوی» آن را تمکین نکرد او هنوز چهره اثرگذار و ذی‌نفوذترین سیاستمدار اصلاح‌طلب بویراحمدی است.
این انتخاب اما یعنی بازگشت رسمی موسوی به عرصه سیاسی استان و یقیناً تائید موسوی که در جلسه غایب بود بیانگر آن است که وی در پی ایفای نقش بزرگ‌تری در استان است و می‌خواهد حالا که یقین پیداکرده است در انتخابات نیست حداقل بتواند یک نیروی تماماً اصلاح‌طلب را در مسیر مجلس حمایت کند تا بر قدرت اجرایی و عملیاتی خود و شورای اصلاح‌طلبان بویراحمد نیز بیفزاید.
بازگشت موسوی یک حسن بزرگ برای اصلاح‌طلبان وحدت ازهم‌گسیخته بویراحمد و دنا دارد و آن‌هم اینکه این‌یک فرصت طلایی برای انسجام مجدد آن‌هاست هرچند ممکن است کسانی باشند که باوجود حضور موسوی نتوانند «زارع» و یا «روشنفکر» را رها کنند و یا حتی تعداد کمتری در کنار «بهرامی» بمانند ولی کلیت تشکیلاتی این جریان گرد «موسوی» جمع خواهند شد.
در صورت جدی و رسمی شدن حضور اصلاح‌طلبان درصحنه انتخابات خروج از این جریان و حمایت از سایر گزینه‌های به بهانه‌های عاطفی و اینکه قبلاً قول داده‌ایم پذیرفتنی نخواهد بود.
بخشی از این جمع شدن البته بستگی به گزینه نهایی نیز خواهد داشت. حمایت موسوی ضمانت خوبی برای اجماع بر روی یک گزینه نهایی خواهد بود ولی این ضمانت قطعی و بدون عصیان نیست و هر آن احتمال طغیان کس و یا کسانی علیه تصمیم نهایی وجود خواهد داشت.
اگر قرار باشد که بازهم «بهرامی» نامزد شود بازگشت «موسوی» اتفاق خوبی برایش نخواهد بود و حتی شانس حمایت اندکی از همان حامیان اصلاح‌طلب تشکیلاتی‌اش به رهبری «سید رضا عسکری» را خواهد داشت چراکه دست بر قضا «عسکری» خود از عوامل اصلی معرفی «موسوی» به‌عنوان رئیس این شورا بوده است و بعد از بروز اختلاف میان «عسکری» و «موسوی» در چهار سال پیش بار دیگر «عسکری» نمی‌خواهد آن تجربه تلخ را تکرار کند.
«موسوی» اما قائل به نادیده گرفتن «بهرامی» نیست و ظاهراً پیشنهاد‌هایی برای جذب «بهرامی» داده است ولی باید دید اولاً این پیشنهادات عملی می‌شوند و اگر شدند «بهرامی» می‌پذیرد. «بهرامی» نیز دست «موسوی» و اطرافیانش را خوانده است و باوجودی که در مدت گذشته هیچ نشانه‌ای از حضور مجددش دیده نمی‌شد چند صباحی است بر فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی خود افزوده است تا یا باز خود نامزد انتخابات شود و یا بازی طیف «موسوی» را به هم بریزد. به همین خاطر است که گفته می‌شود نگاه «موسوی» آن است که با حمایت از «بهرامی» وی را در پذیرش یک مسئولیت اجرایی کمک کنند.
«اردوان ایزدپناه» یکی از نزدیکان قدیمی «موسوی» که سابقه چندین مسئولیت درون استانی و خارج از استان را نیز در کارنامه خود دارد در حال حاضر محتمل‌ترین گزینه برای معرفی از سوی شورا و «موسوی» است. «موسوی» می‌خواهد با معرفی احتمالی «ایزدپناه» خیالش از یک نیروی فکری و کاملاً وابسته به این جریان مطمئن باشد.
 در کنار «ایزدپناه»، «وکیلی» نیز در تدارک حضور در بویراحمد است. البته هنوز رسماً چیزی اعلام نکرده است ولی پیشاپیش تجربه تلخ «هدایت‌خواه» به‌عنوان یک چهره ملی که در بویراحمد اعتبارات زیادی را از دست داد جلوی چشمش است و نمی‌خواهد بی‌گدار به آب بزند. ضمن آنکه وی هنوز بر بخش اول موضوع یعنی حمایت همه اصلاح‌طلبان این حوزه انتخابیه و دعوت از وی موانعی دارد تا چه رسد به مراحل بعدی که در آنجا نیز موانع و مشکلات بسیار هستند و فضای استان شبیه سابق یک فضای سیاسی نیست و مناسبات قومی نقشی تعیین‌کننده در انتخابات دارند و همین حالا نیز نامزدهایی درصحنه انتخابات هستند که خود را فارغ از اصلاح‌طلبی و اصولگرایی جا زده‌اند و صرفاً بر رأی قومی متمرکزشده‌اند.
بازگشت «موسوی» نشان می‌دهد که ساختار قدرت در ایران حتی در درون احزاب به‌ندرت اجازه رشد به چهرهای جدید را می‌دهد و چهره‌های جدید فرصت ظهور و در ادامه رشد پیدا نمی‌کنند و اگر هم حرکتی را شروع کنند سریع در زیر نقد و فشار مخالفین نه‌تنها ره به‌جایی نمی‌برند که خیلی زود به یک‌مهره سوخته تبدیل می‌شوند.
برخی نیز تلاش دارند که فارغ از این چهارچوب‌های جریانی و ساختاری حرکت کنند که یا زود دلسرد و بدون نتیجه از صحنه خارج می‌شوند و یا هم اندک موجی به حرکت درمی‌آورند که درنهایت این موج ره به ساحل نمی‌برد و زود هم فروکش می‌کنند و خود و اطرافیانشان در یک بازی باخت-باخت از منافع قدرت بی‌بهره می‌مانند.
موسوی و جایگاه سیاسی و محبوبیت عمومی‌اش در بویراحمد کمتر مشابهی دارد هرچند از جهت نفوذ در قدرت و جایگاه در نقطه مقابل ستار هدایت‌خواه قرار دارد ولی محبوبیت عمومی و مردمی باقر موسوی با همه تنگناها و محدودیت‌ها تنها مختص به خودش است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کجا بوده اقای موسوی تو را خدا الان بیدار شده که انتخاباته
نخبگان سیاسی ایشان را قبول ندارند. عمل عمل کار کار فقط تاج بقیه ول معطلن
دنا
Iran, Islamic Republic of
واقعا موسوی وزنه ای برای بویراحمد و استان هست اما حیف که دستهایی نخواستند.!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
اینکه هرکجا اسم روشنفکر میاد نشونه مردمی بودن ایشونه و دقیقا مصداق سخن رهبری یعنی جذب حد اکثریت است
رهام
Iran, Islamic Republic of
خدا و مردم پشتیبان روشنفکر است نه باند و حیله و تخریب زنده بادحامی مردم
وحید از مارگون
Iran, Islamic Republic of
به جرات می تونم قسم بخورم تائید صلاحیت بشی ۲۰۰۰هزار رای نمیاری باقر!!! مطمن باشید برنده انتخابات کسی نیست جز حاج مهدی روشنفکر ،باقر خ ان اون وقتی ک میومدی جبریز کی رحیمی و مارگون و... زنا برای شما کل و سرو میخوندن و اون کل و سرودهارو حتی برای عروسی برادرانشان نمیخواندن هیچ وقت فراموش نمیشه خودت رو تو انتخابات گذشته نشان دادی
Iran, Islamic Republic of
احسن....باقر موسوی تو به دشمن اصلاحات رای دادی
قوام آباد
Iran, Islamic Republic of
با سلام. تحلیل تان را خواندم. چند بار هم خواندم. شاید بر روی کاغذ مباحثی که شما طرح کردیده ،قابلیت اجرائی داشته باشد ولی آنچه مهم است این موضوع و مهم و حیاتی است که با انتخابی که آقای موسوی و حلقه اطراف اش برای انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد ودنا داشته اند بدون شک و تردید هیچ روزنه ای برای بازگشت اصلاح طلبان به صورت عام و سید باقر موسوی به صورت خاص وجود ندارد. شاید بتوان با تحلیل های کاغذی از قدرت و محبوبیت ماورائی سید باقر موسوی داستان سرائی کرد ولی واقعیت این است که عرصه سیاسی شهرستان بویراحمد متفاوت از این داستان سرایی های افسانه ای است. در دنیای واقعی و در شرایط فعلی دو رکن اصلی انتخابات بویراحمد ودنا که از چهار سال پیش بدون توجه به بود ویا نبود جریان های سیاسی فعالیت های انتخاباتی خود را شروع کرده اند، غلام محمد زارعی و مهدی روشنفکر هستند. هر دونفر از حمایت و همراهی جریان های اصلاح طلب و اصولگرا استقبال خواهند کرد ولی زیاد هم خودشان را معطل این جریان های سیاسی نکرده اند و فعالیت های خودشان را انجام می دهند کما اینکه زارعی دور گذشته بدون حضور شورای اصلاح طلبان در کنارش و مهدی روشنفکر با وجود حضور راس هرم جریان اصولگرایی در انتخابات خوش درخشیدند. جریان اصولگرایی به هر دلیلی با معرفی فرخیانی یک حرکت عجیب و شبیه به خودکشی انجام داده بود ولی اخبار حاکی از اصلاح آن انتخاب و تصمیم گیری مجدد است . اصلاح طلبان اما حرکتی را شروع کرده اند که حداقل 10 درجه از تصمیم اصولگرایان هم عجیب تر و تمسخر آمیز تر است و آن هم معرفی اردوان ایزدپناه ناشناخته بعد از محک نا امید کننده قوام فروزان و به مراتب مشهور تر ،هست. اصلاح طلبان و شخص سید باقر موسوی نشان داد ه اند که به هر دلیل حاضر به حمایت از شخصیتی علمی و هم تراز با بزرگان اصلاحات استان مانند دکتر بهرامی نیستند. ولی بدون شک این تصمیم به هیچ پیروزی حتی به سبک و سیاق پیروزی دوره گذشته زارعی هم نخواهد شد. چون اولا بر روی اردوان ایزدپناه اجماعی صورت نخواهد گرفت ،چرا که فردی مانند دکتر بهرامی با هر شاخصی سنجیده شود از ایشان اصلح تر هستند و ثانیا آقای اردوان ایزدپناه بر خلاف دکتر بهرامی کف آرای مورد نیاز برای حمایت جریان سیاسی را هم ندارد. بدون شک اگر دوستان اصلاح طلب و در راس آنها سید باقر موسوی واقعا به فکر بازگشت به عرصه سیاسی بویراحمد و استان هستند باید از خیلی از مسائل و حسادت ها و کینه ورزی ها دست برداشته و به حمایت از دکتر بهرامی بپردازند وگرنه بدون هیچ شک و تردیدی گزینه های دکتر بهرامی یکی از فرض های ذیل خواهد بود و لاغیر الف) حضور فعال و مقتدرانه در انتخابات پیش رو حتی اگر منجر به پیروزی نشود- بالتبع یک دستاورد را خواهد داشت و ان هم مشخص شدن عیار کاندیداها،جریان های سیاسی و پدرخوانده های پولکی ب) حمایت تما قد و همه جانبه دکتر بهرامی از گزینه ای غیر از گزینه شورای سید باقر موسوی- قطعا جای هیچ گلایه ای هم نخواهد بود. همانطور که سید باقر و دوستان اش هرگز حاضر به حمایت و همراهی با دکتر بهرامی نشده اند،انتظاری هم جهت حمایت دکتر بهرامی نداشته باشند.
Iran, Islamic Republic of
متن بلند شما ، هدفش آقای بهرامی است ولی بدانید که نه اصلاح طلبان عوض شده اند و نه طایفه بهرامی چندین برابر شده است بنابراین اوج رای آوری بهرامی همان دوره گذشته بوده و در این انتخابات بیشتر از 15 هزار رای ندارد، در ضمن آقای ایزدپناه ریشه در اصلاح طلبی دارد و انسانی توانمند، شجاع و صادق است که بهترین گزینه می باشد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
چرا فکر می کنید هنوز موسوی در بین مردم استان محبوبیت دارد؟ فکر نمی کنم دربین نسل جدیددیگر جایگاهی برای تفکرات موسوی و امثالهم وجود داشته باشد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
به نظر میرسه این یادداشت رو خود سید باقر موسوی نوشته. از بس که از موسوی تعریف کرده.
کبنا جان لطفا مخاطب رو ساده فرض نکن.
موسوی فقط برای کسی اعتبار داره که براش منفعت داشته.
اون چیزی که در فضای مجازی و رسانه بیان میشه واقعیت نیست. واقعیت رو در بطن جامعه جستجو کن.
این مردم، آن مردم ۱۶ یا ۲۰ سال پیش نیستن.‌
اصلاحات واقعی
Iran, Islamic Republic of
بدو شک با این اقدام پدرخوانده های ، باید فاتحه اصلاحات و انتخابات را خواند . و باید به کوبیده شدن آخرین میخ به تابوت اصلاحات را با دستان توانمند سید باقر موسوی به نظاره نشست. حتی کودک مدرسه ابتدایی هم امروز این موضوع را می فهمد که نه اردوان ایزدپناه شانس پیروزی در انتخابات پیش رو را خواهد داشت و نه حمایت های امثال سید باقر موسوی دم مسیحایی خواهد بود که اردوان ایزدپناه را بر قالیچه سلیمان بنشاند به خانه دل بویراحمدی ها ببرد. سید باقر موسوی و حلقه تنگ و نامرئی مشاوران مغرض ایشان باید بدانند که ایل بزرگ آقایی هرگز و هرگز این مقابله هدفمند ایشان را با فرزند خودشان دکتر محمد بهرامی از یاد نخواهند برد. و در انتخابات پیش رو تحت هیچ شرایطی از کاندیدای مورد حمایت ایشان حمایت نخواهند کرد. نه به معامله گری در عرصه سیاسی و انتخاباتی من معامله گر نیستم
Iran, Islamic Republic of
درود بر سی باقر
صمد
Iran, Islamic Republic of
باقر کیه؟اینهمه سید سید میکنید
رضا
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ
کبنا بگو یا خدا ای تحلیلل بچه بازی چنه ایزنی
ایسو طرف چه تفکر کرده تا ینه بنویسه
Iran, Islamic Republic of
وإلا خوش هم بيا راي نياره كبنا دست و اَي مسخره بازيت وردار!
اصلاحات
درود بر موسوی ....انشاالله اجماع شکل خواهد گرفت .بهرامی و فروزان و وکیلی و ایزدپناه همه باهم هستیم .
اصلاحات
درود بر موسوی ....انشاالله اجماع شکل خواهد گرفت .بهرامی و فروزان و وکیلی و ایزدپناه همه باهم هستیم .
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات.مردفاتحه.بخونید
شجاعی
Romania
موسوی مهره سوخته که توسط دوستانش در دوره قبل بایگانی شدوبه دبیرخانه رفته ودارد خاک میخورد ودر بویراحمد هم جایگاهی ندارد ولی قضیه دکتر وناطق چیز دیگه هستش دکتر هدایت خواه بین دوستانش وطیف مردمی خودش محبوبیت زیادی دارد ولی دو اشتباه باعث شد که در بویراحمد سفلی که بالای 90 درصد طرف دار داشته ودارد خودش را کنار بگدارد یکی اینکه مقابله با جناب روشنفکر ودیگری حمایت از آقای فرخیانی ودر نیمه راه کنار زدن فرخیانی ولی اگه دکتر باز بشه جلودار وحامی روشنفکر شود وجریان را حمایت کند نه فقط شخص روشنفکر مد نظر هستشه باز هم دریایی از ارادت وگوش حرف کنی پشت سر دکتر هسته که در ایران بی نظیرهستش چرا که وحدت یعنی شکستن اصلاحات که هر شب وروز با یک نفرند از موسوی گرفته تا بقیعش که دنبال روی اصولگرایان هستند مثل دوران قبل وجاده شیراز وکه با اصولگرایان دست دوستی دادن پس مقایسه این دونفر مثل زمین وآسمان هستش دکتر هدایت خواه دوست داشتنی هستش اگه دور وبریهاش بگدارند
رضا
Iran, Islamic Republic of
سی باقر هنوز همون سی باقر سال 70 است و اگر آن موقع20رای توانستم براش جمع کنم این بار2000رای براش جمع میکنم
درود بر سی باقر
بهرام
Iran, Islamic Republic of
موسوی دیگر روی قدرت را نخواهد دید بطورحتم
سادات محمودی
Iran, Islamic Republic of
باقرموسوی مهره سوخته است،دوره اش تمام شدبااین حرفها زنده نخواهدشد،صلوات
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
عرض کنم خدمت حضرتعالی که اتفاقا خروج از این جریان برای خیلی از افراد قابل قبول و کاملا توجیه پذیر است. الان در هرخانه چندین دکار وفوق لیسانس بیکار نشسته که آگاه وآگاه هستند ودیگر کاری باتصمیم سیدرضا وسیدباقر ندارند والبته قابل حذف هم نیستند. از گل آقا گفتن واز شما نشنیدن تا اسفندماه.
بابکان
Iran, Islamic Republic of
درود بر مرد بزرگ بویر احمد موسوی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هر چه درمورد موسوی گفته شود کم است مطمئن باشید محبوبیتی که موسوی دارد تا سال های سال هم از او کم نمیشود
ایل بزرگ اقا
Iran, Islamic Republic of
که جوون ختو کم بگیت بهرامی
که یو اصلا نونم دلش و چه خشه
کم اسمشه بیاریت فکر ایکنه یه کسیه سی خوش
کیگیوی
Iran, Islamic Republic of
قطعا رای مردم ما با کسیه که سید باقر او را انتخاب کند
امیر
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگ
پدرام
Iran, Islamic Republic of
بهرامی😂😂
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی بیشتر ۸۰ درصد در استان ما محبوبیت دارد
محبوبیت موسوی حتی بین اطولگرایان هم وجود دارد،، چون واقعا انسان مردمی است
جواب تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
جناب تیرتاجی اگه بیاد حمایت از زارعی کند دیگه سید باقر محو می شود ما اصلاح طلبان دیگه واسه همیشه خداحافظی کردیم از زارعی زارعی که فقط دنبال طایفه اش بود مگه واسه شهرستان بویراحمد کاری کرد فقط مدیران تیرتاجی و نیروهای که در بیمارستان جلیل و تامین اجتماعی گذاشته کاری کرده
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
اطلاح طلب حذبی نیست که به این راحتی از دید مردم برود و هرگز نخواهد رفت مطمئن باشید که این دور هم دوره اصلاح طلبان است و تنها اصلاح طلب واقعی موسوی است و کسی که او معرفی کند به مجلس میرود
محسن.پ
Iran, Islamic Republic of
بسمه تالی
اصلاحتی های واقعی باید خروجی را که سید باقرمعرفی میکند حالا چه جناب حاج اردوان ایزدپناه یا چه کسه دیگه میباشدمورد حمایت قرار دهند.
که به واقع با توجه به سوابق حاج اردوان ایزدپناه اصلاحاتی ترین گزینه میباشد.
برای همه روشنفکران اصلاحات روشن است که خاسگاه سیاسی وفکری جناب اقای بهرامی از محفل اصولگرایان بوده وحتی شهردار شدن ایشان پاداش تلاش های ایشان در سال 82برای قبولی هدایت خواه بود.
کسی نمی تواند این واقعیت را منکر شود بهرامی هرگز در قامت یک اصلاح طلب نبوده و نه هزینه .ی برای تفکر اصلاحطلبان کرده.

جناب سید باقر موسوی (پدر اصلاحات استان)که به حق قلب تپنده اصلاح طلبی و نواندیشی و شهامت و نترسی در بویر احمد ودنا است به خوبی رل جدید بهرامی وعده ای فرصت طلب و معامله گر و فراموشکار سیاسی رامتوجه شده بود اجازه نداد و نه خواهد داد از این فضا سو استفاده کنند.

به امید پیروزی اصلاحات انشاالله
وحید ازمارگون
Iran, Islamic Republic of
ک جم بکو قران ۱۰۰۰رای نیاره محبوبیتش وکیبی کی پشتشه الکی برد اینی زر پاش و محبوب ک ۴۰ هزار رای بدون یه گنی اردی اوه نه مثل بقیه پیل و پست دا سید باقر به تاریخ پیوست د گذشت دوران باقر ایشون الان خش صفدر حسینی و قاسم یزدانی و غریب پور وتهران.من ای شرکتل خصوصی کوچنی طرف!!!البته حتما نون منش محلی داری ک ایگی حاجی بالا حاجی دومن
کبنانیوز حضرت عباسی کامنتم بنه بینم چند نفر موافق چند نفر مخالفه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
پ چته وی قدر عصبیه ی
م مشکل چی پیدا کردیه ی
به خدا ای چیل ارزش ینه نیاره خته عصبی کنی 😂
تو فکر کنوم همو کسی که ایی فقط کامنت ایلی که،، کبنا کامنتله پاک نکو😂😂
اصلاحات زنده باد
Iran, Islamic Republic of
سیدباقرموسوی بامعامله دوره قبلی که گلی پول به جیب زدوباعث پیروزی جناح مقابل اصلاحات شددیگه برای همیشه برای اکثراصلاحات کنارگذاشته شد وتمام شد
باقر
Iran, Islamic Republic of
این سیدرا می شناسند وادمی تندرو است
Iran, Islamic Republic of
فعلآ محمدعلی وکیلی در حال تخریب یاقر موسوی است.
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر من کیسه وش نیکنه اصلا نه مال ای حرفله پس طرفداران روشنفکر دست ازتوهین به دیگران بردارند
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
موسوی به تاریخ پیوست تاریخ مصرف ایشان دیگه تمام شد و رفت . به عنوان یه ایرانی دست آقای جنتی را می بوسم که آقای موسوی را تایید کن تا مرد ایشان را رد صلاحیت کنند و وی و اطرافیان پایتخت نشینش از ایشان بت نسازند
گردوه
Iran, Islamic Republic of
انشاالله این دور اقای موسوی از دکتربهرامی حمایت کند و اشتباه دور قبلی را تکرار نکند که تا ابد خودکشی کرده.
زنده باد بهرامی پدرپایتخت طبیعت ایران
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سید باقر موسوی تنها اصلاح طلب این استان
اشکان
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایان که هیچ وقت بین مردم محبوبیت نداشته
شاید تنها اصول گرایی که بتونه اندک رایی داشته باشه هدایت خواه است که اونم فکر نکنم به ۱۵ هزار رای برسه
تنگ سرخ
Iran, Islamic Republic of
صد درصد این بار بهرامی دیگه نمیاد
چون واقعا خودش فهمیده که تموم شده است
قبلا هم که میومد به امید ایل و طایفش بود که اینبار همون ایل و طایفش هم مخالفشن
محمد
Iran, Islamic Republic of
باتوجه به تحلیل از وضع استان استان باقر موسوی اولین نفر از لحاظ محبوبیت در استان است علت چیست .باید از مردم پرسید
چیتاب
Iran, Islamic Republic of
وکیلی کیه دیگه
وکیلی یه شانسی که آوورد این بود
که دفعه قبل شانسی تو لیست تهران قرار گرفت قبول شد وگرنه کسی که وکیلی رو نمیشناخت
البته همین الان هم زیاد کسی شناخت نداره بهش
شرف اباد
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید باقر موسوی عزیز
قطعا برنده انتخابات کسیه موسوی او را انتخاب کند
رضا
Iran, Islamic Republic of
آنانکه ساده لوحانه یا بعضا مغرضانه به موسوی حمله می کنند ...حتما تهران سر بزنندبه دفتر ایشان ..تا فوج فوج مراجعات مردمی را ببینند......
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای موسوی هم این روزها پیداش میشه میدونه تایید نمیشه ولی میادتا یه پول خوبی از افراد بگیره و به قول مردم نادان از شون حمایت کنه این هم یه بازاری برا خودش داره
Iran, Islamic Republic of
اينكه بار خودش رو بست دخترشم فرستاد اونور آب،حالا عرض اندام كنه چندتا راي مياره؟!اي كاش بياد و براي هميشه پرونده ش بسته شه!آواز دهلي هست كه از نزديك طبل تو خالي بود!واقعا اصلاحات خيلي بدبخته!همه له له زدن آخر خودش داره مياد كه بياد عيارش معلوم ميشه!پدر اصلاحات استان سبد راي خالي با جيب پر😊
جبار موسوی
Iran, Islamic Republic of
دوران خودخواه ها به سر رسیده اصلاح طلبی با خودخواهی میانه ای ندارد.دیگر وقت خداحافظی سید باقر موسوی .بهرام تاجگردون ..منطقیان و لاهوتی است..چقدر بر طلب خودخواهی زدید ..اگر سید باقر موسوی کمی از غرور خود کم میکرد و دور قبل از دکتر بهرامی حمایت میکرد نماینده بویر احمد هم مثل گچساران اصلاح طلب بود..اما دریغ از اجتماعی و سیاسی ‌‌حالا سید باقر این گو و این میدان..
محسن.پ
Iran, Islamic Republic of
درود بر قلب تپنده اصلاحات (صیاد دل ها) (پدر اصلاحات)(محبوب و عزیز دل ها) مهندس سید باقر موسوی و به امید و یاری اصلاحات دست به دست هم به خروجی مورد حمایت سید باقر ((((حاج اردوان ایزدپناه)))) پیروزی نزدیک است. (انشالله)
Iran, Islamic Republic of
گمان نمیکنم آبروی برای موسوی دست وپا شود این داستان ادامه نفس های آخر منفعت طلبان است
Iran, Islamic Republic of
چرافکر می کنید موسوی بین مردم محبوبیت دارد سال 1373 درسفر مقام معظم رهبری میلیاردها تومان پول به این استان داده شد کجا رفت می توانستند 2 تا استان بسازند چند تا پایه برق بلند کردند که زمان جهاد بود هنوز دست بردار نیستند
Iran, Islamic Republic of
چرافکر می کنید موسوی بین مردم محبوبیت دارد سال 1373 درسفر مقام معظم رهبری میلیاردها تومان پول به این استان داده شد کجا رفت می توانستند 2 تا استان بسازند چند تا پایه برق بلند کردند که زمان جهاد بود هنوز دست بردار نیستند
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
سلام برموسوی درودبرزارعی
سیامک
Iran, Islamic Republic of
فقط اسم زارع نیار که وقت مردم تلف کرده
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان یک اصلاح طلب این بار رای خودمو‌ میدم به روشنکفر کسی که واقعا درد مردمو میدونه زنده باد روشنفکر
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اینایی که مثلا مخالف سید باقر موسوی کامنت میزارند؛
یا بعضی از اصولگرایان هستند(البته ن همه انها چون عده زیادی هم طرفدار سید باقر هستند)
یا طرفداران بهرامی چون کسی بهرامی را اصلاح طلب نمیداند(و حتی ایل اقا او را از خود نمیدانند)
س ي
Singapore
تو اين دنيا دو مسير داريم
خوبي و بدي
اگر به سيد باقر اعتقاد داريد بسم اله
اگر به دشمنان سيد باقر اعتقاد داريد هم تكليف مشخصه ،مقابل مردم قرار خواهيد گرفت و در كنار سرمايه داران منفعت طلب
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1