تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۴۱۳۵۵۶
سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد خطاب به وزیر نیرو:

نیروگاه 750 مگاواتی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن

۴
۱
نیروگاه 750 مگاواتی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن
کبنا ؛سید حشمت الله صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیروگاه 750 مگاواتی H کلاس سیکل ترکیبی دهدشت معطل معرفی بانک صنعت و معدن است.
به گزارش کبنا از یاسوج، عصر روز گذشته (شنبه 13 مهر ماه 98) نشست بررسی مسائل آب و برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شد. در این نشست صمیمی دوست معاون امور اقتصادی استاندار به موضوع نیروگاه 750 مگاواتی سیکل ترکیبی دهدشت اشاره کرد و گفت: نیروگاه ۷۵۰ مگاواتی H کلاس سیکل ترکیبی دهدشت، یکی از بزرگترین و مهم‌ترین طرح‌های اقتصادی در شهرستان کهگیلویه می‌باشد که حجم سرمایه‌گذاری آن ۳۲۵ میلیون یورو می‌باشد و تمامی مجوزات لازم را اخذ و در ارکان اعتباری بانک تائیدیه نهائی را اخذ و توسط وزارت نیرو به عنوان طرح اولویت دار به صندوق توسعه ملی معرفی و صندوق توسعه ملی بانک صنعت و معدن را به عنوان بانک عامل قبول کرده و تمامی مجوزات بانکی در ارکان اعتباری بانک تأیید شده است.
وی افزود: تمامی تضامین توسط سرمایه‌گذار تهیه شده، فقط بایستی بانک صنعت و معدن پرونده این طرح را به صندوق توسعه ملی معرفی کند.
به گزارش کبنا، لازم به ذکر است توربین‌های گازی این پروژه بزرگ در کشور سازنده حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در صورت تأمین اعتبار در یک دوره چهار ماه توربین‌ها کامل می‌شوند، در ضمن مجوز ورود ماشین آلات از اتحادیه اروپا اخذ و تحریم‌ها هیچ تأثیر در ورود ماشین آلات به کشور نخواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

ببلی
Iran, Islamic Republic of
گپ گپو
امید
Iran, Islamic Republic of
سلام لطفا مسئولین استانی کنترل کنن ببین چه فردی با چه تحصیلاتی در این نیروگاه پیشاپیش مسئولیت گرفته آقای مجید صمیمی یک جوان با تحصیلات غیر مرتبط و بدون تجربه مسئول این نیروگاه شده!!!! آیا در شهرستان دهدشت فرد تحصیل کرده و با تجربه تری از ایشان نبود!!! پارتی بازی در شهرستان دهدشت بیداد میکند دختر آقای شفیعی دبیر بازنشسته ادبیات با رشته پرستاری در بانک کار میکند!!! آقای فرخیانی با لیسانس الهیات در اداره برق کار میکند!! چه کسی باید به داد جونان تحصیل کرده بدون پارتی استان باشد!
عباس
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید بزرگوار
علی
Iran, Islamic Republic of
چرا کامنت های بدون توهین را پخش نمی کنید مگر وظیفه رسانه اطلاع رسانی حقایق نیست!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1