تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۲
کد مطلب : ۴۱۳۵۳۵
در نشست شورای صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

‌‌تاج‌گردون: مردم در بالادست سد کوثر احساس تبعیض ‌می‌کنند

۱
۰
‌‌تاج‌گردون: مردم در بالادست سد کوثر احساس تبعیض ‌می‌کنند
کبنا ؛رئیس کمیسیون برنامه و بودجه خطاب به وزیر نیرو گفت: به فکر مردمی باشید که دریاچه سد کوثر و استفاده از آن را در پایین دست می‌بینند، باشید.
به گزارش کبنا، غلام‌رضا تاجگردون عصر امروز (شنبه 13 مهر ماه 98) در نشست شورای صنعت آب و برق کهگیلویه و بویراحمد که با حضور وزیر نیرو در ساختمان دولت برگزار شد، اظهار داشت: برخی مناطق و روستاهای شهرستان گچساران در بالادست سد کوثر در حالی که زمین‌هایشان خشک مانده ولی در پایین دست عده‌ای از این آب برای باغ‌شهرها و ویلاباغ‌ها استفاده می‌کنند.
وی با تاکید بر اینکه با تخصیص عادلانه آب سد کوثر به مناطق بالادست بدون شک مردم دیگر احساس تبعیض نمی‌کنند، عنوان کرد: در صورت تدبیر وزارت نیرو برای روستاهای بالا دست تا 50 سال آینده مشکلی نداریم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با اشاره به اینکه دولت نگاه ویژه‌ای به این استان دارد، افزود: 70 پروژه در بخس تامین آب، برق و فاضلاب با اعتباری افزن‌بر 8 هزار و 324 در دست اجرا‌ست.
حسین کلانتری خواستار اختصاص اعتبار لازم برای آبرسانی به 4 شهر کهگیلویه و بویراحمد شد و گفت: برای رفع مشکلات موجود سد چم شیر و پرداخت مطالبات کارگران تدبیری اندیشیده شود.
وی نگاه ویژه وزارت نیرو برای تسریع در روند پروژه‌های مختلف از جمله سیکل ترکیبی دهدشت و سد آبریز ضروری دانست و ادامه داد: وزیر نیرو قول دادند یک نفر از استان در هیئت مدیره برق منطقه‌ای خوزستان دبا هدف دفاع از حقوق برق منطقه‌ای حضور داشته باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

غارتی
Iran, Islamic Republic of
به طور کلی بنیانگذار تیعیض اقای تاجگردون شما هستی تمام
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1