تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب : ۴۱۳۴۷۳
در خطبه‌های نماز جمعه کبگیان مطرح شد

به لانه عنکبوت دل خوش نکنید

۲
به لانه عنکبوت دل خوش نکنید
کبنا ؛حجت الاسلام و المسلمین علی وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه (12 مهرماه 98) چیتاب بااشاره به تاثیرات خیرات برای اموات گفت: یکی ازموهبات خداوند به انسان قطع نکردن ارتباط بعدازمرگ با دنیای زندگان است که به اموات اجازه بهره گیری از خیرات واعمال صالح توسط زندگان را می‌دهد وخیرشان به اموات می‌رسد پس مراقب باشیم از آنچه دردنیا زحمت کشیده‌ایم همه را به فرزندانمان نگذاریم ومقداری را وقف خیرات خودمان کنیم تادرقیامت سرافکنده نباشیم.
وحدانی فر بااشاره به دیدارمام معظم رهبری با فرماندهان سپاه گفت: رضایت کامل مقام معظم رهبری ازسپاه مدال افتخاریست برای این نهاد مردمی وسازندگی ونظامی که چنین بیانی درتعریف از یک نهادی از رهبر یک ملت، کمتر دیده وشنیده شده است.
وی افزود: قانع نبودن معظم له دراین تعبیروتمجید به معنای تلاش بیشتر در رسیدن قطار انقلاب به سرمقصد هدف والاست که فرمودند نگذارید سپاه پیرشودو انشالله عزیزان باتلاش وافر کوشاترازگذشته درزمینه سازندگی جهادی ومقابله باتهدیدات منطقه‌ای وفرامنطقه ای به این بیان ولی فقیه زمان ارج نهند.
این خطیب جمعه بااشاره به فرمایشات رهبرانقلاب درباره شکست سیاست خارجی آمریکا خاصه درسازمان ملل ازریاست جمهوری هم گفت: آمریکائی‌ها وقتی در بحث اقتصاد وتحاریم خودشان را شکست خورده می‌بینند ملتمسانه با واسطه‌های فراوان خواهان وقت دادن ریاست جمهوری اسلامی به دیدار باترامپ شدند که درخیالشان بامتمرکز کردن فشار حداکثری ایران را مجبور به نرمش کنند و بعد درصورت فراهم شدن دیدار دربوق وکرنا کنند که براثر فشارما جمهوری اسلامی تسلیم به دیدارمجددشد اما ریاست محترم جمهوری اسلامی با نه گفتن درسی به آنان داد که تک روزنه امید پلیدشان هم به ناامیدی گرائید واین صلابت جمهوری اسلامی در برابرجهان استکبار رادارد.
امام جمعه کبگیان بااشاره به خباثت و دوروئی آمریکا درقال جمهوری اسلامی ایران خطاب به دلواپسان غرب هم گفت: حواشی پر رنگتراز متن حضور ریاست محترم جمهوری درسازمان ملل چند اتفاق ناگوار وچند درس دیگر به ماهاداد.
این خطیب جمعه تعلل درصدور ویزا وتوهین در مواجهه با هیئت ایرانی، را نشان از سازمان ملل وابسته به آمریکا دانست وگفت: محدود سازی هیئت ایرانی به یک قلمرو تعیین شده باعدم اجازه خروج وصدور بیانیه ضدایرانی سه کشور اروپائی وحیرت آورتر از همه ممانعت از عیادت وزیر امورخارجه در فاصله دو دقیقه‌ای با آقای تخت روانچی که با سرطان دست وپنجه نرم می‌کند نشان از خباثت و دشمنی عمیق آمریکا با جمهوری اسلامی دارد.
وی افزود: غربگداهای دلواپس آمریکا، دوستانتان در نیویورک به وزیر امورخارجه مان وقت ملاقات با تخت روانچی که باسرطان دست وپنجه نرم می‌کند را ندادند، چرا بااین همه توهین هنوز هم داعیه مذاکره ورابطه با استکبار جهانی رادارید.
حجت الاسلام وحدانی فر بااشاره به خروجی رضایت ازسفر هیئت ایرانی به نیویورک افزود: دریک جمع بندی کلی این سفرباید گفت، سخنرانی قابل قبول ریاست محترم جمهوری در نفی مذاکره باآمریکا، نمره قبولی می‌گیرد هرچند نمی‌توان به آن معدل خوبی داد که انشالله دعا می‌کنیم موفق وسربلند باشند. خطیب جمعه کبگیان درباره پیروزی انصارلله یمن هم گفت: نفوذ ۶۰۰ کیلومتری در خاک عربستان، باخروجی شکست مفتضحانه نیروهای صعودی، وازبین رفتن مقر حیاتی آنان با سه هزار اسیر که بالای چندصد نفرشان فرماندهان ارشد نظامی بودند قدرت همان یمنی بود که صدام وار به اشغالش در ۴۸ ساعت می‌اندیشیدند.
وی تصریح کرد: عربستان بادرس گرفتن از این شکستها باید تجربه خط حق وباطل دا بفهمد وتادیرنشده به دامن اسلام برگردد که طبق کلام الله که خود داعه خادم الحرمینی دارند پیروزی از آن انصار خداست.
علی وحدانی فر باتبریک هفته نیروی انتظامی هم گفت: سبزقامتان سروقامت خستگی ناپذر نیروی باصلابت انتظامی شریان حیاتی درون مرزی نظامند که باشهامت بالا کم توقع و بی ادعا استحکام امنیت درونی جامعه را تثبیت کرده‌اند.
وی باتشکر از فرماندهی انتظامی بخش کبگیان افزود: پاسگاه‌های انتظامی چیتاب و چنار در بخش کبگیان خاصه جناب سروان عباسیان درپاسگاه انتظامی کبگیان،فرمانده خوب توانمندسالم اهل بصیرت،شجاع ومتدینیست،که باصلابت وقدرت استحکام امنیت دربخش راباهمکاران عزیزشان مدیریت می کنند که ضمن تشکراز زحمات این عزیزان ازخداوندسبحان توفیقات روز افزون در نهایت سلامتی کامل را درتمامی زندگیشان آرزومندیم٫.
-------------------------------
پایان خبر: اسماعیل رسام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1