تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۴۷۲
امام جمعه موقت یاسوج:

کدام عاقلی دو بار از یک سوراخ گزیده می‌شود

وزارت خارجه مقابل اروپایی‌ها منفعل نباشد/ معطل برجام نمانیم
۰
کدام عاقلی دو بار از یک سوراخ گزیده می‌شود
کبنا ؛ حجت‌الاسلام سید جواد خاضع امام جمعه موقت یاسوج ظهر امروز (جمعه 12 مهر ماه 98) در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج در محل مصلای نماز جمعه این شهر در خطبه اول به فرمایشی از امام سجاد در صحیفه سجادیه اشاره کرد و گفت: آن امام از مکر شیطان به خداوند پناه می‌برد دشمنی که به دنبال اغوا و فریب بندگان خداست.
امام جمعه موقت یاسوج گفت: باید این دشمن را بیشتر بشناسیم دشمنی که وسوسه‌گر بوده و دعوت به گناه می‌کند، ایجاد تردید در باورهای انسان کرده و نفاق می‌اندازد، جلوی انفاق را می‌گیرد و انسان را به امور باطل سرگرم می‌کند.
امام جمعه موقت شهر یاسوج افزود: شیطان، صیادی زیرک است که برای انسان‌ها دام می‌اندازد و گودال‌هایی حفر می‌کند و اگر هوشیار و بصیر نباشیم به دام شیطان گرفتار می‌شویم که آن حضرت می‌فرماید پروردگارا ما را از شر دام‌های شیطان رها کن، یکی از ترفندهای شیطان بزک کردن دنیاست.
خاضع به نکته‌ای مهم اشاره کرد که بعضی می‌گویند پس چرا خدا شیطان را خلق کرد که باید گفت؛ شیطان تنها نقش تبلیغاتی دارد و نمی‌تواند انسان را مجبور به گناه کند بنابراین شیطان فقط ظرفی برای امتحان است.
امام جمعه موقت شهر یاسوج در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهر یاسوج با اشاره به مناسبت‌های مختلف هفته به ایام حزن انگیز ماه صفر اشاره کرد. 
وی گفت: در هفته‌ای که پشت سر گذاشتیم تحولات زیادی داشتیم و امروز سالروز هجرت امام از عراق به کویت بود آن‌ها فکر می‌کردند امام محدود می‌شود اما ایشان پیام اسلام را به هر طریق صادر و رژیم را افشا می‌کرد.
امام جمعه موقت یاسوج به سختی‌هایی که امام در تبعید متحمل شد اظهار کرد: امام فرمودند در هر صورت دست از اهداف و رسالت خود برنخواهم داشت.
وی با تبریک هفته نیروی انتظامی با قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آن‌ها گفت: اکنون ایران از امن‌ترین کشورهاست چرا که نیروی انتظامی بیش از 13 هزار شهید برای تامین امنیت تقدیم کرده است و باید همه برای مبارزه با بی‌قانونی همکار پلیس باشیم.
خاضع؛ گزارش فرمانده انتظامی استان را امیدوار کننده دانست و گفت: نیروی انتظامی استان شهدای گرانقدری تاکنون را تقدیم کرده و در ایجاد امنیت و آرامش استان تلاش مجاهدانه و شبانه‌روزی دارند.
خاضع در ادامه به تربیت دینی کودکان اشاره کرد و گفت: اگر آن‌ها را تربیت دینی نکنیم تحت تاثیر القائات و انحرافاتی می‌شوند که دشمن تدارک دیده است.
وی در ادامه به تحرکات ماکرون در خصوص برجام اشاره کرد که فرانسه روزی نقش پلیس بد و امروز نقش پلیس خوب را بازی می‌کند و در ادامه گفت: آن‌ها در تشدید تحریم‌ها هماهنگ هستند اما فریبکارانه خود را میانجی‌معرفی‌می‌کنند که دستگاه دیپلماسی باید از انفعال خارج شده وجواب اروپایی‌هابه خصوص فرانسوی‌ها را بدهند‌.
خاضع با بیان اینکه شش سال معطل آن‌ها شده‌ایم اظهار کرد: کدام عاقلی دو بار از یک سوراخ گزیده می‌شود باید دنبال مراوده با سایر کشورها باشیم.
وی به عملیات بزرگ نصرمن الله یمنی‌ها اشاره کرد که سعودی‌ها ضربات سختی خوردند و این پیروزی‌ها را تنها در سایه ایمان به خدا دانست که با دست خالی و با ایمان به خدا می‌توان در برابر هر دشمن قداره‌‌ای مقاومت و دفاع کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1