کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پیگیری های فرماندار چرام

گاز شهرستان های چرام و کهگیلویه قطع نمی شود

گاز فردا و پس فردا قطع نمی شود

12 مهر 1398 ساعت 13:00

با پیگیری های فرماندار چرام و با توجه به شرایط موجود گاز شهرستان های چرام و کهگیلویه قطع نمی شود و از 3روز به 1روز کاهش یافت که اطلاع رسانی می شود


با پیگیری های فرماندار چرام قطعی گاز شهرستان های چرام و کهگیلویه و لنده منتفی شد

به گزارش کبنا از چرام، هادی فتاحی اصل فرماندار شهرستان چرام در گفت وگو با کبنا در خصوص اطلاعیه قطع گاز به مدت 3روز در شهرستان های چرام و. کهگیلویه اظهار داشت:با پیگیری هایی که امروز با  استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شرکت گاز خوزستان و تهران داشتیم و بیان دلایل برای کاهش زمان قطع گاز، خوشبختانه موافقت های لازم انجام شد.

فرماندار چرام گفت:با پیگیری های انجام شده، گاز خانگی شهرستان های ذکر شده در اطلاعیه، فردا(شنبه 13مهر و پس فردا 14مهرماه گاز قطع نمی شود و. مردم عزیز از این بابت نگرانی نداشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان چرام با اشاره به پیگیری های انجام شده با شرکت گاز گفت:قول دادن که تعمیرات در طول هفته حداکثر یک روز و یا کمتر از آن انجام شود که از قبل هم اطلاع رسانی می شود.

بر اساس این گزارش، شرکت گاز در اطلاعیه ای اعلام کرده بود که به علت تعمیرات خط لوله سراسری گاز شهرستان های چرام، کهگیلویه و لنده به مدت 3روز قطع می شود که با توجه به فصل مدارس و دانشگاه ها نگرانی هایی برای مردم ایجاد شد که با پیگیری فرماندار چرام قطع گاز فردا و پس فردا منتفی شد و از 3روز به 1روز کاهش پیدا کرد.

گفتنی است پیگیری های فرماندار چرام در بازگشت از سفر فرمانداران استان  ار مشهد مقدس  به استان انجام شد.


کد مطلب: 413471

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413471/گاز-شهرستان-های-چرام-کهگیلویه-قطع-نمی-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1