تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۴۱۳۳۸۴
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

جشنواره قصه‌گویی مهر ماه در یاسوج برگزار می‌شود / کانون را از فیلد دخترانه خارج می‌کنیم

۱
جشنواره قصه‌گویی مهر ماه در یاسوج برگزار می‌شود / کانون را از فیلد دخترانه خارج می‌کنیم
کبنا ؛مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرستان‌های چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق مرکز کانون پرورش فکری و کودکان نوجوانان ندارند.
 کبری اخلاقی در نشست با رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عرصه فرهنگ عرصه مهمی است، اظهار کرد: کودکان و نوجوانان سرمایه‌های این جامعه هستند و باید در این راستا بیش از هر عرصه دیگری فعالیت فرهنگی داشته باشیم.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به شرایط اقتصادی جامعه، اظهار کرد: فعایت های فوق برنامه برای استان ما پر هزینه است. لذا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تنها مرکز دولتی است که کمترین هزینه را برای تعلیم و تربیت غیر مستقیم کودکان در نظر می‌گیرند.
وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم که کانون را از فیلد دخترانه خارج کنیم و این کانون باید پسرانه و دخترانه باشد، اظهار کرد: هفته ملی کودک از 13 مهر ماه لغایت 19 مهر ماه برگزار می‌شود.
اخلاقی افزود: جشنواره قصه گویی مرحله استانی مهر ماه 98 در روزهای 13 لغایت 14 همین ماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
اخلاقی گفت: همچنین یک گروه 50 نفره با حضور هنرمندان برتر کشور در قالب پیک امید به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند که برنامه‌های متنوع فرهنگی را در هفته ملی کودک از تاریخ 14 مهر ماه لغایت 19 مهر ماه برگزار خواهند کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به سئوال کبنا نیوز مبنی بر پیوند فرهنگ و سیاست، اظهار کرد: باید بپذیریم عرصه‌های اقتصاد، فرهنگ و سیاست در استان کهگیلویه و بویراحمد تفکیک ناپذیر است و متأسفانه در بعضی کارهای فرهنگی عرصه سیاست پر رنگ است. اما باید در کار فرهنگی هدف اول مخاطب باشد. 
وی در ادامه در پاسخ به عدالت کارهای فرهنگی در استان، گفت: شهرستان‌های چرام، قلعه رئیسی، دیشموک و سوق مرکز کانون پرورش فکری و کودکان نوجوانان ندارند. اما در هفته ملی کودک برنامه‌های متفاوت در نقاط مختلف استان برگزار می‌کنیم. امدادهای فرهنگی در هفته ملی کودک در شهرستان‌های دنا، گچساران، کهگیلویه و شهرهای مارگون و دیشموک حضور پیدا می‌کنند.
 اخلاقی بیان کرد: مرکز فرهنگی مادوان 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که آن را به سازمان نوسازی مدارس واگذار کردیم و ما فقط بهره بردار این پروژه است.
بنا به گفته کبری اخلاقی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در تلاش هستیم که عدالت فرهنگی را در برنامه‌های کانون داشته باشیم.
---------------------------------

خبر: رحمان محمودی
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1