کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آیا دانشگاه یاسوج از اجاره اتوبوس برای دانشجویان ناتوان است

دانشجویان سردرگم در دعوای دانشگاه یاسوج

9 مهر 1398 ساعت 0:54

در روزهای اخیر نیز اخبار رسیده حاکی از آن است که مدیران دانشگاه یاسوج قصد تهیه سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان نداشته و توپ را به زمین شهرداری انداخته و از مسئولیت خود در قبال دانشجویان شانه خالی می‌کنند.


هرساله و با شروع سال تحصیلی یکی از اخباری که همواره توسط رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود مشکلات رفاهی ازجمله کمبود خوابگاه و نبود سرویس حمل‌ونقل در دانشگاه یاسوج است.
در روزهای اخیر نیز  اخبار رسیده حاکی از آن است که مدیران دانشگاه یاسوج قصد تهیه سرویس ایاب و ذهاب برای دانشجویان نداشته و توپ را به زمین شهرداری انداخته و از مسئولیت خود در قبال دانشجویان شانه خالی می‌کنند.
باید پرسید چرا مدیران این دانشگاه که از دستاوردها و رتبه‌های بین‌المللی (به‌واسطه حضور دو استاد با چندین مقاله در گروه شیمی) با افتخار اطلاعیه‌های مکرر منتشر می‌کنند، در برآورده کردن نازل‌ترین خدمات رفاهی مانند سرویس حمل‌ونقل و خوابگاه ناتوان‌اند!
آیا «عریان»، ریاست این دانشگاه که از اولین روز شروع به کار خود شعار از بین‌المللی سازی و ترمیم ارتباطات دانشگاه با سازمان‌های مختلف را می‌داد، ناتوان از اجاره چند اتوبوس برای تسهیل حمل‌ونقل دانشجویان است؟!
 


کد مطلب: 413327

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413327/دانشجویان-سردرگم-دعوای-دانشگاه-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1