تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۴۱۳۳۲۲
کبنا گزارش می‌دهد

آغاز بازدیدهای میدانی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد / صمیمی‌دوست: سربازم

۸
۲
آغاز بازدیدهای میدانی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد / صمیمی‌دوست: سربازم
کبنا ؛سید حشمت الله صمیمی دوست چند روزی است که مسئولیت معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را برعهده گرفته است و جایگزین جعفر گوهرگانی شد. او از همان ساعت‌های اولیه حکمش فعالیت خود را شروع کرد. صمیمی دوست برای بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فقط به جلسات و کارگروه‌های رفع موانع تولید بسنده نکرد و بازدیدهای میدانی و سرزده را از واحدهای تولیدی آغاز کرده و در همان جا برای رفع مشکلات آنها تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.
به گزارش کبنا، صمیمی دوست در اولین اقدام از بزرگترین پروژه اقتصادی شهر یاسوج بازدید کرد. او بعد از بازدید از پروژه بزرگ بازار سنتی، محلی و گردشگری مرکز استان با سرمایه گذار این پروژه دیدار و با وی به گفت‌وگو و بحث پرداخت.
صمیمی دوست در این دیدار قول پیگیری مشکلات و موانع بر سر راه این پروژه را داد.
صمیمی دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد همچنین به منظور بررسی مسائل زیست محیطی شرکت «آ سه» به صورت میدانی از این شرکت بازدید کرد.
وی در این بازدید که نمایندگانی از اداره کل محیط زیست، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و شهرک های صنعتی استان را به همراه خود برده بود، گفت: این بازدید به منظور درخواست محیط زیست استان در راستای رعایت مسائل زیست محیطی است.
وی اظهار داشت: در این بازدید میدانی پس مشاهدات و بررسی های به عمل آمده با توجه به اینکه کلیه اقدامات زیست محیطی لازم از طریق واحد آ سه صورت پذیرفته بود، مشکل خاصی وجود نداشت.
صمیمی دوست تصریح کرد: در این بازدید مقرر شد که این شرکت در راستای رعایت مسائل زیست محیطی اقدامات عملی در خصوص رعایت کامل و همیشگی مسائل زیست محیطی را به اداره کل محیط زیست استان اعلام نماید.
به گفته معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در این بازدید مصوب شد که اداره کل محیط زیست استان به منظور رعایت مسائل زیست محیطی نسبت به معرفی مکان مناسبی جهت تخلیه پسماند شرکت آ سه اقدام کند.
شرکت آ سه واقع در شهرک صنعتی بلکو یاسوج تولید کننده پودر و عصاره شیرین بیان و یکی از واحدهای تولیدی دارای صادرات به برخی از کشورهای خارجی است.
 معاون امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در سومین گام خود به شهرستان بهمئی سفر کرد و جلسه شورای هماهنگی توسعه پایدار بهمئی  را با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی را تشکیل داد.
در این جلسه ابتدا موانع سد راه عملیاتی شدن پروژه احداث کارخانه لوله سازی بدون درز بهمئی با حمایت بخش خصوصی بررسی شد و معاون اقتصادی استاندار در این زمینه گفت: حمایت ها و استقبال خوبی از احداث این کارخانه شد و با احداث آن 300 نفر به صورت مستقیم و 600 نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال زایی فراهم می شود.
  صمیمی معاون اقتصادی استانداری در ادامه با تماس تلفنی با مشاور وزیر کشور (جناب دکتر مروج الشریعه) در توسعه ۳۱ شهرستان محروم کشور برقرار کردند و خواستار گزارش ماهیانه از مدیران کل و مدیران شهرستانی شد.
صمیمی‌دوست در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا می‌گوید: نمی‌توان پشت میز نشست و مشکلات را برطرف کرد. بازدیدهای میدانی و سرکشی‌های سرزده را در دستور کار قرار داده‌ایم، به عنوان سرباز جنگ اقتصادی در این راه اگر هم جانم را بدهم، باز هم کم است.
نام شما

آدرس ايميل شما

سرمایه گذار هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بیکران مهندس صمیمی بزرگوار خداوند یار ونگهدارتان باشد انشالله که بتوانیم دراین زمینه دررکاب شما باشیم
محمد رضا
Iran, Islamic Republic of
موفق وموید وپیروز باشید مهندس عزیز
صنعت گر
Iran, Islamic Republic of
احسنت به شما و احسنت به استاندارمحترم به خاطر انتخاب شما .مهندس صمیمی عزیز ودوست داشتنی .
رادین
Iran, Islamic Republic of
ما مردم حامی مسئولانی از جنس صمیمی هستیم نه دوستانی مثل محمدی تبار که خودش هم نمیدونه با خودش چند چند هست،فقط از فرط بیکاری سوار شاسی بلند میشه و ......
امیر حسین ۲
Iran, Islamic Republic of
جناب رادین عزیز کاری نداریم که چه کسی وسوار چه ماشینی میشه دعا میکنیم که ان شاالله مسولان خوب و توانمندی همچون مهندس صمیمی در این استان زیاد بشن تا این استان از محرومیت نجات پیدا کند چون هرچند مهندس صمیمی عزیز ودلسوز تلاش کنند بازهم یکدست صدا ندارد .به امید موفقیت وسلامتی مهندس صمیمی عزیز ودوست داشتنی
علی رضا
Iran, Islamic Republic of
باسلام و تبریک به مناسبت موفقیت جناب اقای مهندس صمیمی عزیز دل ماودیگر صنعتگران استان . خدا یار وهمراهتان موفق و موید باشید..
/
Iran, Islamic Republic of
اقای صمیمی فکری بحال بازار گران شده یاسوج بینداز بازرگانی بازار را رها کرده است
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتبریک برای انتخاب شایسته جناب مهندس صمیمی بزرگوار . گرانی بازار که از ریشه خرابه اول از بالا تا بیاد به باغداران ودامداران که انصاف درذاتشون نیست . که حتی خیارسبز را میفروشند کیلویی ۶۵۰۰ وای برماااااا. گوسفندم واویلا
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1