تاریخ انتشار
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۴۷
کد مطلب : ۴۱۳۲۴۴
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد:

اخذ مجوز در حوزه گردشگری ماه‌ها طول می‌کشد

۰
اخذ مجوز در حوزه گردشگری ماه‌ها طول می‌کشد
کبنا ؛استان کهگیلویه و بویراحمد دارای جاذبه‌های گردشگری و تفریحی زیادی است و یقیناً با برنامه‌ریزی‌های مدون می‌توان این استان را به عنوان قطب گردشگری معرفی کرد. با این وجود سرمایه‌گذاران زیادی دوست دارند که در این استان در حوزه‌های گردشگری فعالیت کنند. ولی به دلیل گیر افتادن در بروکراسی اداری و تأخیر در دادن مجوزهای لازم قید سرمایه‌گذاری در استان کهگیلویه و بویراحمد را می‌زنند. موضوعی که محمود باقری هم به آن اشاره کرد و گفت: «اخذ یک مجوز در حوزه گردشگری ماه‌ها طول می‌کشد.»
همایش روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری ظهر امروز (شنبه 6 مهر ماه 98) با حضور فعالان حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد در این همایش با بیان اینکه امروز گردشگری به‌عنوان یکی از سه صنعت اقتصادی و درآمدزای دنیا مطرح است، اظهار داشت: گردشگری و زیرساخت‌های آن تنها هتل و‌ رستوران نیست و باید ابتدایی‌ترین زیرساخت‌های حضور گردشگران فراهم شود.
محمود باقری جاذبه، تبلیغات، زیرساخت‌های اقامتی و حمل و نقل را چهار عامل مهم در جذب گردشگر عنوان کرد و افزود: نقش فرودگاه در جذب گردشگر بسیار مهم است و بهترین وسیله نقلیه تورهای خارجی که سفرهای برنامه‌ریزی شده دارند حمل و نقل هوایی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد حمل و نقل هوایی را از اولویت‌های اصلی همه سرمایه‌گذاران دانست و بیان کرد: از استاندار، نمایندگان و همه مسئولان ذی‌ربط می‌خواهیم به برقراری پروازهای پایدار و مستمر در استان کمک کنند نه اینکه به بهانه‌های مختلف پرورازهای ما تعطیل شود.
باقری با بیان اینکه دنبال تکرارپذیر کردن سفرهای گردشگران هستیم، ابراز کرد: برای دستیابی به‌این هدف باید در سطح ملی و استان در حوزه گردشگری سیاست‌گذاری‌های لازم انجام شود به این مفهوم که رفتارو گفتار ما برای جذب گردشگر یکی باشد زیرا رفتار و گفتار متناقض سبب دفع گردشگر می‌شود.
وی عنوان کرد: طرح جامع گردشگری نقشه راه ما در توسعه صنعت گردشگری استان است که امیدواریم تا خرداد سال آینده طرح جامع گردشگری استان تدوین شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: گاهی اخذ یک مجوز در حوزه گردشگری ماه‌ها طول می‌کشد که از دستگاه‌ها انتظار می‌رود در صدور مجوزها تسریع کنند تا صنعت گردشگری ما رونق بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1