کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون امور اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد معارفه شد؛

«جعفر گوهرگانی» نیامد، صمیمی‌دوست معارفه شد / سرباز جنگ اقتصادی هستم

4 مهر 1398 ساعت 17:29

آیین تکریم و معارفه «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد» برگزار شد.  در این آیین از تلاش‌های جعفرگوهرگانی تقدیر و «سید حشمت الله صمیمی دوست» به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد» منصوب شد.


 با حضور معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 امروز (پنجشنبه 4 مهر ماه 98) آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون سیاسی و امنیتی استاندار و جمعی از مدیران کل ستادی در دفتر معاون سیاسی استانداری برگزار شد. 
احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن عرض تسلیت ایام محرم الحرام، اظهار داشت: باید همواره مراقب رفتار و کردار خود باشیم و در انتخاب دوست و همراه بسیار دقت کنیم.
 وی با تاکید بر اینکه اصالت افراد در اخلاق و رفتار آنها نمود پیدا می‌کند، عنوان کرد: براساس روایات در روز محشر مدیران همراه با غل و زنجیر وارد جهنم می‌شوند و این مسئله نشان دهنده سختی کار است که باید در اجرای مسئولیت همراه با تعهد کاری و رعایت اصول از گیرافتادن در دام این زنجیرها خود را رهاکنیم.
 جمالی پذیرفتن مسئولیت را یک نعمت برشمرد و افزود: باید از این فرصت پیش آمده برای خدمت به مردم استفاده کنیم.
 وی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی حاکم بر کشور، ابراز کرد: موقعیت این استان ویژه است و باید همه در کنار هم و با تعامل بیشتر برای پیشرفت استان تلاش کنیم.
 جمالی با اشاره به شرایط حاکم بر کشورهای در حال توسعه، گفت: در این کشورها فارغ از هر نوع نگاه و گرایش سیاسی افراد را براساس تعهد و تخصص کاری به کار می‌گیرند و ما نیز اگر این روند را در پیش بگیریم می‌توانیم موفق‌تر عمل کنیم. 
وی با تاکید بر کارکردهای های مثبت وجود تنوع اقوام مختلف در ایران و فرهنگ عشیره‌ای در این استان، تصریح کرد: ما باید از این ظرفیت به عنوان یک فرصت برای رشد استان استفاده کنیم و از پررنگ کردن تعصبات قومی پرهیز کرد.
جمالی خطاب به کارکنان حوزه اقتصادی استاندار بیان کرد: امید است همچون گذشته برای اجرایی شدن هرچه بهتر برنامه‌های اقتصادی حوزه استاندار با معاون جدید نهایت تعامل و همکاری را داشته باشید.
وی افرود: انتظار می‌رود معاونت جدید نیز با توجه به هژمونی حاکم بر نظام اقتصادی جهان برای پیشبرد اهداف این معاونت در عین حفظ رابطه دوستانه و تعاملی با همکاران همواره به عنوان یک اعمال حاکمیتی بر کارکرد سایر دستگاه‌های مربوطه نظارت داشته باشد.
جمالی بر حکومت مبتنی بر تدبیر و اقتدار تاکید کرد و گفت: برخوردها با تکبر نباشد اما در اجرای مأموریت‌های محوله و کار مردم هیچگونه اغماضی پذیرفتنی نیست.
 معاون سیاسی در بخش دیگری از سخنانش، بیان کرد: باتوجه به اینکه در آینده رویداد مهم انتخابات را پیش رو داریم می‌طلبد نهایت دقت را داشته باشید که هیچ کارمند دولتی حق ندارد از امکانات دولت له یا علیه نامزدهای انتخاباتی استفاده کند.
 وی بیان کرد: باتوجه به مأموریت کاری پیش آمده برای استاندار برگزاری این نشست به حوزه معاون سیاسی محول شد.
 سید حشمت الله صمیمی دوست سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ضمن تقدیر از حسن نظر استاندار برای انتخاب وی برای پذیرش این مسئولیت، اظهار داشت: از زحمات گوهرگانی برای تمام تلاش‌ها برای پیشبرد اهداف حوزه اقتصادی در مدتی که در این سمت بودند، قدردانی می‌کنم.
 وی عنوان کرد: آشنایی کاملی با مجموعه استانداری دارم و از سال‌های گذشته برای موضوعات مختلف اقتصادی استان در نشست‌های متعددی حضور یافته و در جهت توسعه وضعیت اقتصادی استان از هیچ تلاشی دریغ نکردم.

 صمیمی شعار خود را «کار، کار و کار» عنوان کرد و افزود: همیشه سعی کردم بدون ذره‌ای حاشیه و با شفافیت و خدمت صادقانه به مردم به کار خود بپردازم.
 وی تاکید کرد: ابتد ا سعی کردیم با انجام کار تیمی مشکلات مردم را حل کنیم و هر جایی که دیگر در توان ما نبود یا مشکل قانونی داشت در کمال صداقت با مردم صحبت کرده و راهکار قانونی ارائه دادیم.
 صمیمی دوست با تاکید بر اینکه تعامل خوبی با دستگاه‌های اقتصادی، نظام بانکی و سایر دستگاه‌های اجرایی استان داریم، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما علاوه بر تدوین برنامه هدفمند دوسالانه اقتصادی استان فعال کردن کارگروه‌های اقتصادی است.
 وی با اشاره به اینکه در گذشته حجم متقاضیان بسیار بالا بود، بیان کرد: اکنون و با تلاش تیم اقتصادی استان بسیاری از این موارد تعیین تکلیف شده تا جایی که کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری رتبه پنجم را درکشور به خود اختصاص داده است.
 صمیمی دوست افزود: از سال گذشته تاکنون ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان جذب شد و شاهد کاهش یک درصدی نرخ بیکاری در استان بودیم.
 سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به انجام کار تیمی معتقد هستم، اظهار داشت: یکی از ارکان کاری ما مشورت پذیری است و سعی می‌کنیم با مشورت پذیری از فعالان اقتصادی و اقتصاددانان برای پیشرفت حوزه اقتصادی تمام تلاش خود را به کار گیریم.
 وی گفت: امید است بتوانیم در این جنگ اقتصادی سرباز خوبی باشیم.
 در این آیین از تلاش‌های جعفرگوهرگانی تقدیر و «سید حشمت الله صمیمی دوست» به عنوان «سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد» منصوب شد.
بنا بر این گزارش، در مراسم تودیع و معارفه جعفر گوهرگانی حضور پیدا نکرد.


کد مطلب: 413202

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413202/جعفر-گوهرگانی-نیامد-صمیمی-دوست-معارفه-سرباز-جنگ-اقتصادی-هستم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1