تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۴۱۳۱۵۸
در گفت‌وگو با کبنا:

سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد لغو شد

۲
۱
سفر وزیر نیرو به کهگیلویه و بویراحمد لغو شد
کبنا ؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد از لغو سفر وزیر نیرو به این استان خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، در حالی که استان کهگیلویه و بویراحمد از روزهای قبل آماده سفر (امروز پنج شنبه 4 مهر ماه 98) رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور بازدید و افتتاح چند پروژه های آب و برق شده بود، اما امروز این سفر به دلیل نامساعد بودن جو آب و هوا شهر اهواز لغو شد.
سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با کبنا نیوز با بیان اینکه وزیر نیرو و معاونین وی آماده یک سفر پر بار به استان کهگیلویه و بویراحمد بودند، اظهار کرد: امروز پرواز هواپیمای مسافربری حامل وزیر نیرو و سایر معاونین وی از تهران به مقصد اهواز انجام گرفت. که متأسفانه به دلیل شرایط بد آب و هوای اهواز، شرجی بودن هوا و عدم دید کافی بر فرودگاه اهواز، هواپیمای مسافربری حامل وزیر نیرو مجبور شد که در فرودگاه اصفهان بنشیند.
وی افزود: بعد از ارزیابی خلبان و مدیر فرودگاه اهواز اینگونه متوجه شدند که تا سه ساعت آینده این شرایط آب و هوایی بر شهر اهواز و فرودگاه این شهر حاکم است، لذا سفر وزیر نیرو به استان کهگیلویه و بویراحمد لغو شد.
تقوی تاکید کرد: هواپیمای مسافربری تهران – اهواز به دلیل نبود دید کافی و شرجی بودن هوا نتوانست در فرودگاه اهواز بنشیند و به همین دلیل سفر کنسل شد.
 مدیرکل روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای اردکانیان وزیر نیرو تلفنی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت‌وگو کرد. او به مردم استان، مسئولان و اصحاب رسانه و همه دست اندرکاران این سفر سلام رساند و گفت؛ خیلی مشتاق بودیم که امروز با تمام قوای که امروز سفر کرده بودیم، خدمت مردم و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم که متأسفانه این امر میسر نشد.
تقوی گفت: وزیر نیرو تاکید کرد که در اولین فرصت مجدداً با تمام قوا به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر خواهیم کرد و قطعاً به شهرستان های کهگیلویه بزرگ، گچساران و بویراحمد نیز سفر خواهیم داشت و این آمادگی را داریم که در روزهای آتی این سفر انجام بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حسین
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
حیدر
Iran, Islamic Republic of
اگه قراربود به استن ک ب بیاید چرا فرودگاه اهواز را انتخاب کرد مگه یاسوج وگچساران چه مشکلی داشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1