تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۴۱۳۱۵۲
در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

دادستان یاسوج: وظیفه مسئولان جلب اعتماد عمومی است / مدیران در انتخابات بی‌طرف باشند

۰
دادستان یاسوج: وظیفه مسئولان جلب اعتماد عمومی است / مدیران در انتخابات بی‌طرف باشند
کبنا ؛دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید در ستادهای انتخاباتی حضور یابند و از عنوان مدیریت و اماکن دولتی سوء استفاده کنند.
مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد، در نشست پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی کهگیلویه و بویراحمد که امروز (چهارشنبه 3 مهر ماه 98) به ریاست حسن نگین‌تاجی در محل سالن جلسات دادگستری برگزار شد، با بیان اینکه پیشگیری از وقوع جرم می‌تواند بسیاری از مشکلات انتخاباتی را برطرف کند، افزود: وظیفه ما جلب اعتماد عمومی مردم است و اگر جلب اعتماد عمومی را در همه‌ی دستگاه‌ها داشته باشیم، مردم راحت‌تر و ما هم دغدغه‌ی کمتری خواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه مجریان و ناظران انتخابات توسط مردم رصد می‌شوند، افزود: شعبه ویژه انتخابات در داگستری و دادستانی برای بررسی جرائم انتخاباتی راه اندازی شده است.
دادستان مرکز استان با اظهار اینکه وظیفه‌ی مسئولان ایجاد شور عمومی توأم با آرامش انتخاباتی است در خصوص سرو سامان دادن به فضای مجازی، گفت: تعیین تکلیف فضای مجازی و سایت‌های غیر مجاز وظیفه‌ی مسئولان امر است و شایسته است در راستای عملی نمودن آن لیستی از آنها به دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان ارسال شود.
وی از اداره ارشاد اسلامی استان خواست به سایت‌های غیر مجاز مهلت دو هفته‌ای داده شود که مجوز فعالیت خود را اخذ کنند و از ارتکاب به جرم در زمان انتخابات خودداری کنند.
کرمی با اشاره به لزوم بی طرفی مدیران در انتخابات آتی، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید در ستادهای انتخاباتی حضور یابند و از عنوان مدیریت و اماکن دولتی سوء استفاده کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1