کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کنایه «زراعت کیش» به «تاجگردون» و کنار زدن «سهمگین»

3 مهر 1398 ساعت 15:42

کنار گذاشتن یکی دیگر از نخبگان استان؛ گزینه توانمندتصدی معاونت اقتصادی استانداری،مهندس سهمگین از چهره های اقتصادی، باسواد و ایثارگر که از نخبگان سادات در گچساران می باشد با بازیهای سیاسی کنار گذاشته شده و این در حالیست که روند انزوای نخبگان در استان همچنان ادامه دارد.


شنیده‌ها حکایت از این دارد که پس از رفتن «جعفر گوهرگانی» از معاونت اقتصادی استاندار گزینه‌هایی برای تصدی این سمت در نظر گرفته شد و حتی کارهای مقدماتی انتصاب «سید حسین سهمگین» مدیرکل امور اقتصادی استاندار جهت تصدی معاون اقتصادی انجام شده بود که در دقیقه آخر با مخالفت غلامرضا تاجگردون جلوی این کار گرفته شد. مسئله‌ای که صحت و سقم آن را این پایگاه خبری تأیید نمی‌کند. اما این صحبتی است که می‌گویند و شنیده می‌شود.
سیدیعقوب زراعت کیش استاد دانشگاه و یکی از کاندیداهای احتمالی اصولگرایان در گچساران و باشت در صفحه شخصی خود نوشت: کنار گذاشتن یکی دیگر از نخبگان استان؛ گزینه توانمندتصدی معاونت اقتصادی استانداری،مهندس سهمگین از چهره های اقتصادی، باسواد و ایثارگر که از نخبگان سادات در گچساران می باشد با بازیهای سیاسی کنار گذاشته شده و این در حالیست که روند انزوای نخبگان در استان همچنان ادامه دارد.


کد مطلب: 413128

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413128/کنایه-زراعت-کیش-تاجگردون-کنار-زدن-سهمگین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1