تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب : ۴۱۳۱۲۵
در نشست بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون وزیر مطرح شد

رویای بازآفرینی شهری دهدشت / برخه؛حرفی برای گفتن ندارم

۲
۱
رویای بازآفرینی شهری دهدشت / برخه؛حرفی برای گفتن ندارم
کبنا ؛صبح امروز چهارشنبه (3 مهرماه 98) نشست بازآفرینی شهری و شورای مسکن کهگیلویه وبویراحمد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران این استان در ساختمان دولت برگزار شد.
اسفندیار برخه شهردار دهدشت در این نشست اظهار کرد: به عنوان شهردار دهدشت حرفی برای گفتن در خصوص بازآفرینی شهری دهدشت ندارم چون هنوز هیچ اقدامی در بحث بازآفرینی شهری  انجام ندادیم.
شهردار دهدشت با اشاره به اینکه در سال 97 در خصوص بازآفرینی شهر دهدشت سه پروژه به مبلغ یک میلیارد تومان برای ما تعریف کردند، تصریح کرد: درسال 96  پروژه‌ها در حد مناقصه و مشخص شدن پیمانکاران  انجام شد ولی پای کار نیامدند، در سال 96 برآورد داشتیم و در سال 97 هم هیچ اقدامی صورت نگرفت و اکنون نیز که 6 ماه از سال 98 می‌گذرد هنوز اقدامی صورت نگرفته است.
اسفندیار برخه گفت: پیمانکاران مشخص هستند، قراردادها بسته شده  ولی اینکه چرا پیمانکار کار نمی‌کند دیگر باید در اسرع وقت دوستان این کار را انجام دهند.
وی بافت فرسوده دهدشت را 162 هکتار دانست و گفت: دهدشت بیش از 40 هکتار بافت تاریخی دارد  که در بافت تاریخی هم کاری انجام نشده است.
شهردار دهدشت در واقع  تنها پروژه تعریف شده برای شهر دهدشت را سامان دهی بازار روز شهر دهدشت با اعتبار 4 و نیم میلیارد عنوان کرد و افزود: که این پروژه  هم معارضات اجتماعی دارد لذا از فرماندار شهرستان به عنوان رئیس ستاد بازآفرینی شهرستان و معاون عمرانی استاندار برای رفع معارضات تقاضای همکاری داریم.
برخه ادامه داد: بخشی از پروژه سامان دهی بازار روز مربوط به ساختمان خود فرمانداری است که بارها مراجعه کردیم که باید  تخریب شود چرا که اگر ما بخواهیم فرمانداری را از پروژه حذف کنیم، ناقص می‌شود و اعتبار جذب نمی‌شود لذا تقاضا داریم به کمک ما بیایاند و ما نیز به عنوان دبیر جلسه پا به پا همراه هستیم.
وی با اشاره به همکاری رییس آموزش و پرورش دهدشت، گفت: حیاط یکی از مدارس را برای اسکان موقت بازاریان مهیا کردیم تا مراحل اولیه پروژه طی شود.
شهردار دهدشت در پایان با بیان اینکه در دهدشت هیچ گونه کاری در خصوص بازآفرینی شهری تا الان انجام ندادیم، مطرح کرد: انتظار داریم دهدشت را بیشتر دریابید، همانطوری که فرماندار بویراحمد، شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج از همکاری‌ها صحبت کردند ما هم انتظار داریم که دهدشت را هم دریابید.

جلسات بدون خروجی ستاد بازآفرینی شهری دهدشت
به گزارش کبنا، باید گفت جلسات متعدد ستاد بازآفرینی شهری دهدشت همیشه بدون خروجی برگزار شده است، در واقع تبدیل به یک دورهمی شده است تا مدیران در آنجا دیدار کنند، چای بنوشند، جواب تلفن‌های احتمالاً شخصی خود را بدهند.
در پایان پس از نشستن‌های طاقت فرسا بر صندلی‌های دولت و چاره اندیشی پیرامون معضلات شهر، مجدداً سوار بر ماشین‌های دولت شده سوخت بسوزانند و زودتر خود را به خنکای کولرهای ادارات برسانند!
عملاً نتیجه نیز این می‌شود که شهردار دهدشت به عنوان دبیر ستاد بازآفرینی شهری دهدشت به ریاست فرماندار حرفی برای گفتن در خصوص بازآفرینی شهری دهدشت نداشته باشد، زبانش نیز مو در بیاورد که از ابتدای تشکیل این ستاد تقاضای همکاری از مدیران داشته ولی بی جواب مانده است.
امیدواریم خداوند سایه مسوولان خدوم را از سر ملت کم نکند!
نام شما

آدرس ايميل شما

جان فدای نماینده هستم
Iran, Islamic Republic of
اینهم از اینهمه ادعای آقای جمشیدی و برخه و تیم آقای منطقیان.... حالا بیاید پاسخگو باشید
Iran, Islamic Republic of
فکری بحال زباله ها کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1