کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران:

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به کرمانشاه رفت

2 مهر 1398 ساعت 23:41

 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  ر مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت.


سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برای کسب 3 امتیاز به مصاف بعثت کرمانشاه خواهد رفت.
یوسف نادریان در خصوص وضعیت تیم فوتبال نفت این شهرستان اظهار کرد: تیم فوتبال نفت و گاز گچساران شب گذشته وارد کرمانشاه شده و به همین جهت بازیکنان استراحت لازم را داشته‌اند.
وی ادامه داد: شرایط تیم فوتبال نفت بسیار خوب است و با توجه به پیروزی در بازی اول  در مقابل شهدای بابلسر برای کسب سه امتیاز به مصاف تیم بعثت کرمانشاه  به میدان خواهیم رفت.
نادریان تصریح کرد: بازیکنان تیم نفت با یک همدلی کامل به مصاف حریف خواهند رفت تا بتوانند این پیروزی را تقدیم هواداران گچسارانی کنند.
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عنوان کرد: همه نفرات تیم نفت در بازی فردا حضور خواهندداشتو در این خصوص مشکلی نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که از تیم حریف شناختی دارید گفت: بازی این تیم در مقابل امیدیه را مشاهده کرده‌ایم و نقاط قوت و ضعف تیم حریف را برای بازیکنان آنالیز کرده‌ایم و به امید خدا با پیروزی و کسب سه امتیاز به گچساران باز خواهیم گشت.
در چارچوب هفته دوم لیگ دسته دو فوتبال کشور، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران به مصاف کرمانشاه خواهد رفت.
 براساس این گزارش، این دیدار روز چهارشنبه سوم مهرماه راس ساعت 17 به میزبانی کرمانشاه برگزار می‌شود.
 گفتنی است، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در هفته اول این دوره از رقابت‌ها با نتیجه 2 بریک  در مقابل شهدای بابلسر به پیروزی دست یافت.
در این دوره از رقابت‌ها، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  در گروه B با تیم‌هایی همچون پاس همدان، شهرداری بم، شهرداری بندرعباس، چوکا تالش، سردار بوکان، نفت امیدیه، بعثت کرمانشاه، شهدای بابلسر، ایران‌جوان بوشهر، ملی حفاری اهواز، رزکان کرج و دارایی بندرگز هم گروه است.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته با انجام  ۱۱ برد، هشت تساوی و ۴۲امتیاز کسب کرده  در رتبه پنجم لیگ دسته دو قرار گرفته و  از به صعود به لیگ دسته یک کشور باز ماند.
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در فصل گذشته، ۳۱ گل وارد دروازه حریفان کرد و ۲۰ گل از تیم های مقابل دریافت کرد.


کد مطلب: 413104

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413104/تیم-فوتبال-نفت-گاز-گچساران-کرمانشاه-رفت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1