کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت

دستور ویژه و جدید رئیس جمهور برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها / فیلم

1 مهر 1398 ساعت 17:56

با پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تاکید رئیس جمهور، وزرا و اعضای هیئت دولت با هدف بررسی مسائل و مشکلات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.


با حضور حسین کلانتری در استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان استاندار، توجه به مناطق محروم و مشکلات اساسی استان در دستور کار او قرار گرفت. کلانتری همانطوری که حسن روحانی رئیس جمهور در موردش گفت؛ فردی خستگی ناپذیر است. آمد و رفت‌های موثر کلانتری به تهران حاصلش تصمیم جدید هیئت دولت در باره استان کهگیلویه و بویراحمد است.
 بنا بر این گزارش، با پیگیری‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و تاکید رئیس جمهور، وزرا و اعضای هیئت دولت با هدف بررسی مسائل و مشکلات استان به کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین بازگشایی مدارس استان از دستور ویژه رییس جمهور در نشست روز چهارشنبه بیست و هفتم شهریور ماه در هیات دولت مبنی بر سفرهای دوره‌ای اعضای هیات دولت و وزرا به کهگیلویه و بویراحمد خبر داد وگفت: بر اساس این دستور ویژه مقرر شد اعضای هیات دولت با هدف بررسی مشکلات، نیازمندی‌ها و مطالبات به این استان سفر می‌کنند.
حسین کلانتری افزود: وزرا پس از سفر به استان و بررسی مشکلات و مسائل استان گزارشی به هیات دولت جهت رفع موانع توسعه و پیشرفت کهگیلویه و بویراحمد ارائه خواهند داد.
بر اساس این دستور ویژه دفتر رییس جمهور، دفتر معاون اول رییس جمهور و دبیر هیات دولت مسیولیت پیگیری را بر عهده دارند.

صحبت‌های حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد را در فیلم زیر ببینید.
   
  


کد مطلب: 413048

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413048/دستور-ویژه-جدید-رئیس-جمهور-کهگیلویه-بویراحمدی-ها-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1