تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۴۱۳۰۱۸
بررسی‌ها نشان داد؛

چگونه «ثبت احوال» کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر شد / تصویر

۳
۰
چگونه «ثبت احوال» کهگیلویه و بویراحمد دستگاه برتر شد / تصویر
کبنا ؛سید محمد علی تقوی مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد توانست عنوان دستگاه برتر استان در شاخص‌های اختصاصی را برای این اداره‌کل به ارمغان آورد.
تقوی در این سال‌های مدیریتش اقدامات خوبی را در سطح استان انجام داد. نظارت و پایش آرشیو اسناد هویتی یک میلیون و 200 هزار نفر از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 97، مکانیزه کردن شناسنامه‌های بیش از 75 درصد مردم به طوریکه تقوی و تیمش توانستند در دولت تدبیر و امید بیش از 560 هزار جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر کنند. در حالی که تا قبل از سال 92، در استان 190 هزار شناسنامه مکانیزه وجود داشت. هم اکنون از جمعیت 713 هزارنفری استان بر اساس سرشماری سال 95 بیش از 75 درصد شناسنامه‌های در دست مردم استان از نوع مکانیزه می‌باشد.
بیش از 85 درصد مردم استان کهگیلویه و بویراحمد صاحب کارت هوشمند ملی شدند. این در حالی است که تا قبل از سال 92 و شروع دولت تدبیر و امید، 2 هزار و 54 نفر کارت هوشمند ملی دریافت کردنه بودند که اوج اجرای این طرح در دولت فعلی بود که تاکنون بیش از 85 درصد مردم استان این کارت دریافت نموده‌اند. از جمعیت 536 هزار نفری واجد شرایط بالای 15 سال در استان، هم اکنون بیش از 465 هزار نفر برای کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده‌اند و کارت خود را دریافت نموده‌اند. در سال 97 تقاضا برای صدور کارت ملی هوشمند از مرز 65 هزارنفر گذشته و ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان دولت نیز باتوجه به غیرفعال شدن کارتهای ملی سابق درسال جدید آمادگی ثبت نام و تحویل کارت‌های ملی جدید را دارند، تا مردم از مزایای این کارت در سال آینده محروم نشوند، بنابراین انتظار می‌رود افراد واجد شرایط حتماً تا پایان سال و مهلت باقیمانده نسبت به ثبت نام برای کارت جدید اقدام کنند تا با محدودیت ثبت نام در سال 98 مواجه نشوند.
پاسخگویی سریع به خواسته‌های مردم به طور مثال؛ تغییر 242 هزار نام و نام خانوادگی نامناسب درکمیته تغییر نام استان و گسترس و توسعه زیرساختهای اداره کل ثبت احوال و شبکه ارتباطی که برای دسترسی سریع‌تر و آسانتر مردم به خدمات هویتی علاوه بر دنبال کردن طرح فیبر نوری، امروز تمامی ادارات ثبت احوال از حداکثر پهنای باند مورد نیاز برخوردارند به‌طوری که نسبت به دوره‌های گذشته در زمینه افزایش پهنای باند بیش از 10 برابر افزایش داشته است.
جمیع این اقدامات سبب شده که تقوی بر سکوی مدیران برتر بیستد و لوح دستگاه برتر استان کهگیلویه و بویراحمد را در شاخص‌های اختصاصی دریافت نماید.
نام شما

آدرس ايميل شما

دوست
Iran, Islamic Republic of
این لوح و این زحمات خاص یک نفر نبود خاص زحمات خسته گی ناپذر جناب الهی معاون کار کشته سازمان مدیرت و برنامه برزی و معاون اداری مالی است این لوح قسمت شما نبود

اقای تقوی
/
Iran, Islamic Republic of
چقدر در دولت فعلی پول از جیب مردم رفت
/
Iran, Islamic Republic of
چقدر در دولت فعلی پول از جیب مردم رفت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
فایل های مرتبط
1