کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیام تبریک شهردار دوگنبدان به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

31 شهريور 1398 ساعت 19:58

شهردار دوگنبدان با ارسال پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.


مسعود ظفری شهردار دوگنبدان با ارسال پیامی آغاز سال تحصیلی جدید و هفته دفاع مقدس را تبریک گفت و یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشت.
شهردار دوگنبدان در پیام خود اینگونه نوشت؛
ن و القم و ما یسطرون
تقارن هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌ها و ایثارگری غیور مردان میهن است، با آغاز سال جدید تحصیلی؛ یعنی بار دیگر انگشت طبیعت صفحه ماه مهر را ورق زد و زنگ بیدارباش تلاش علمی را در آغاز فصل خزان خود متبلور نمود.
آغاز مبارک سال تحصیلی جدید و تبلور دلنشین درس و دانش را به همه فرهنگیان و دانش آموزان تبریک عرض می کنم. این آغاز با سرآغاز هفته دفاع مقدس فال نیک ظهور توکل به خدا، اعتماد به خود، تقویت اراده، سخت کوشی، خلوص نیت و تلاش برای تحقق آرمان های انقلاب اسلامی در تمامی ابعاد است.
بی‌شک تمام پیشرفت های ایران اسلامی را مرهون مجاهدت‌ها و ایثارگری های فرزندان انقلاب اسلامی و خانواده معزز شهدا، ایثارگران و آزادگان پر افتخار است که امنیت، عزت و آرامش را برای نسل بعد از خود به میراث گذاشته‌اند. اینجانب ضمن گرامیداشت تقارن میمون هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی جدید، یاد همه شهیدان به ویژه شهدای معلم و دانش آموز، را گرامی داشته، و سال جدید تحصیلی را به همه معلمان فرهیخته و دانش آموزان تبریک عرض نموده و برای همه این عزیزان در سنگر علم و ایمان و تعلیم و تعلم آرزوی موفقیت کنم.

مسعود ظفری شهردار دوگنبدان


کد مطلب: 413015

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413015/پیام-تبریک-شهردار-دوگنبدان-مناسبت-هفته-دفاع-مقدس-آغاز-سال-تحصیلی-جدید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1