کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

امروز:

ترکیدگی لوله گاز در دیشموک / تصاویر

31 شهريور 1398 ساعت 17:36

لوله‌ی گاز واقع در خیابان شریعتی شهر دیشموک هنوز افتتاح نشده ترکید.


گازرسانی به شهرهای دیشموک و قلعه رئیسی پس از سال‌ها چشم‌انتظاری مردم بالاخره انجام شد اما هنوز مردم طعم شیرین آن را نچشیده  لوله گاز به هر دلیل در این شهر دچار ترکیدگی شد.
رأس ساعت 13 امروز لوله گاز یک منزل مسکونی واقع در خیابان شریعتی بر اثر ضعیف بودن جنس لوله از زیر علمک ترکید.
این حادثه که صدای مهیبی به همراه داشت موجب زخمی شدن و سوختگی دو نفر گردید که به صورت سرپایی مداوا شدند.
آن گونه که شنیده می‌شود یکی از دلایل اصلی و عمده ترکیدگی لوله و علمک مذکور ضعیف بودن لوله و نبود ایستگاه تقویت فشار گاز در سطح شهر دیشموک است و انتظار می رود مسئولین اداره گاز هرچه سریعتر نسبت به ایجاد ایستگاه تقویت گاز همت گمارند تا شاهد چنین حوادث خطرناکی در سطح  شهر و بخش دیشموک نباشیم.
اقبال اکبری شهردار دیشموک گفت: در زمان شروع نشت و آتش گرفتن لوله گاز بلافاصله نیروهای شهرداری و آتش نشانی در محل مستقر و شروع به خاموش کردن آتش کردند اما به علت اینکه نشت گاز و فشار آن زیاد بود از نیروهای اداره گاز مستقر در شهر دیشموک کمک گرفته شد.
وی افزود: چیزی قریب به دو ساعت نیروهای شهرداری و اداره گاز در محل حضور داشتند که پس از بستن شیرفلکه های اصلی گاز، مهار شد.
اکبری گفت: با توجه به نصب کنتور توسط اداره گاز از مردم دیشموک انتظار می‌رود که مسائل ایمنی در خصوص گاز و نحوه استفاده از آن را رعایت کنند.
انتظار می رود که مسئولین ذی ربط نظارت بیشتری بر کار پیمانکار داشته باشند تا اینکه چنین حوادثی رخ ندهد و شیرهای کنترل نشت و فشار گاز را در محله‌های مختلف شهر نصب کنند تا در صورت وقوع چنین حوادثی سریعا کنترل شود و مشکلی برای خانواده ای پیش نیاید.


کد مطلب: 413009

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/413009/ترکیدگی-لوله-گاز-دیشموک-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1