تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۱۳۰۰۷
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس سبب صلابت و پویایی جامعه می‌شود

۰
ترویج فرهنگ دفاع مقدس سبب صلابت و پویایی جامعه می‌شود
کبنا ؛ نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه معنویت در بین نسل جوان سبب پویایی، تحرک، نشاط و صلابت جامعه و استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی می‌شود.
غلام‌محمد زارعی با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: این هفته فرصتی مغتنم و ارزشمند برای تبیین ارزش‌های دوران جنگ تحمیلی، بازنگری رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان و نوجوان انقلاب با ارزش‌ها و مضامین ارزشمند دفاع مقدس است.
 وی با تأکید بر لزوم احیای کامل ارزش‌های دفاع مقدس، افزود: این ارزش‌های حیات‌بخش با خون شهیدان، فداکاری جانبازان، مقاومت آزادگان و صبوری خانواده‌های معظم آنها گره خورده است.
 نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اشاره داشت و تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت روحیه معنویت در بین نسل جوان سبب پویایی، تحرک، نشاط و صلابت جامعه و استمرار فرهنگ متعالی ایرانی- اسلامی می‌شود.
 زارعی بیان کرد: دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام در هیچ شرایط و زمانی از تاریخ پر افتخار کشورمان حذف نمی‌شود و تکریم خانواده‌های صبور آنها، باید همواره از بزرگ‌ترین افتخارات زندگی ما باشد.
 وی در پایان با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، گفت: هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت‌های رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و ملت شهیدپرور ایران اسلامی به خصوص مردم شریف و ولایی استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک می‌گوییم.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1