کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در آئین رژه نیروهای مسلح کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

حسین کلانتری: درود بر مردم که سختی‌ها را تحمل می‌کنند، تا دشمن شاد نشود

31 شهريور 1398 ساعت 11:07

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین اظهار کرد: امروز تمام تدابیری که امریکایی ها با هم پیمانان خود بستند، با هماهنگی که در ارکان نظام است، با پیروی که از فرامین رهبری است و با تدابیری که فرزندان این ملت همچون دکتر «ظریف» دارد، آنها را گیج کرده است.


صبح امروز یکشنبه (31 شهریورماه) همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، آیین رژه نیروهای مسلح در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین، اظهار کرد: درود بر جانبازان، ازادگان رزمندگان و ایثار گران  و درود بر ملت قهرمان ایران، عرض سلام و ادب به انسانی که شایسته‌ترین شخصیتی است که پرچم امام را به دست گرفته که راه ابی عبدالله (ع) را  ادامه دهد  و در مقابل با یزیدیان  زمان با اقتدار ایستاده است، آیت الله عظمی خامنه‌ای.
کلانتری عنوان کرد: درود بر شما مردم شریف و شهید پرور، انقلابی، فرهیخته واگاه به مسائل زمان، درود و نصرت الهی بر دولتمردانی که راه امام و رهبری و اهل بیت را با تدبیر و درایت ادامه می‌دهند  و دشمن را مرهون تدابیر دیپلماسیِ انقلابی خود نموده‌اند.
وی ادامه داد: امروز در شرایطی ما سالگرد دفاع مقدس را گرامی می‌داریم، به یاد شهیدان هستیم و پیمان  می‌بندیم و حافظ دستاورد مقدس خون شهیدان باشیم  که  دشمنان اسلام تمام توانشان را گذاشته‌اند  در جدیدترین مسیری که به نگاه خودشان این موثرترین روش  و تاکیت یک خاصشان برای مبارزه با  جمهوری اسلامی ایران است.
کلانتری افزود: آن‌ها جنگ را امتحان کردند 8 سال ناجوانمردانه قریب 70 کشور دنیا به انها کمک کردند که در  دنیا بی نظیر است، انواع  و اقسام هواپیما، موشک و تانک‌ها و... دادند  اما ایستادگی و وحدت  ملت، پیروی ملت از ولایت و امام  و تحمل سختی‌ها انها را مأیوس کرد.
استاندار با اشاره به اینکه همه روش‌ها را  طی کردند امروز فشار حداکثری در همه  مسیرها خصوصاً در جبهه اقتصادی است، دشمن تمام توان خود را  گذاشته است که به این ملت فشار بیاورد تصریح کرد: که ملت را از نظام و رهبری نظام  و دولت و ارزش‌های انقلاب و دستاورد خون شهدا جدا کند.
کلانتری گفت: این ملت را در مقابل  سختی‌ها قرار دهد اما  استراتژی  ملت، دولت، نظام و رهبری ما مقاومت فعال است همانی که جواب داده  ایستادگی و مقاومت درسی که از عاشورای ابا عبدالله(ع) گرفتیم، درسی است که در 8 سال دفاع مقدس گرفته‌ایم.
نماینده عالی دولت در استان مطرح کرد: امروز دشمن حیران و سرگردان شده و نیروهای مسلح ما با اقتدار تمام  و آنچه دنیا می‌بیند پیچیده‌ترین و پیشرفته‌ترین  تجهیزات است، امریکایی‌ها پهپادهای نوینشان گرفتار تکنولوژی برتر سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ماست.
کلانتری یادآور شد: امروز تمام تدابیری که امریکایی‌ها با هم پیمانان خود بستند، با هماهنگی که در ارکان نظام است، با پیروی که از فرامین رهبری است و با تدابیری که فرزندان این ملت همچون دکتر ظریف  دارد انها را گیج کرده است.
وی با بیان اینکه ظریف را تحریم می‌کنند ولی ظریف فعالیت مؤثر  می‌کند، ظریف یک شخص نیست نماینده ایران اسلامی و نماینده‌ای از همین انسان‌های فرهیخته انقلابی و فداکار است تصریح کرد: دولت در کنار قوه قضایه، مجلس شورای اسلامی، نیروهای مسلح هماهنگ و منسجم تلاش می‌کند با توکل به خدا  و توسل به  اهل بیت و امید به ملتی که این سختی‌ها را تحمل می‌کنند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تکلیف دولت و مسئولین در  هرکجای سرزمین  را تلاش برای منسجم شدن دانست و گفت: امروز همه مسئولین، نیروهای مسلح، سپاه عزیز، قوه قضاییه توانمند و آبرومند، نیروی انتظامی پر افتخار، دستگاه  امنیتی هوشیار و مسلط و  همه نهادها متحدند برای خدمت به این مردم.
کلانتری با بیان اینکه  این مردم ولی نعمت ما و صاحب انقلاب و  مملکت‌اند، ماها افتخار پیدا کرده‌ایم به خدمتگزاری این ملت تصریح کرد: شان ما خدمت به این ملت است و ارزش ماها به میزان خدمت گزاری به این ملت است.
وی در پایان یادآور شد: درود بر مردم که سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا دشمن شاد نشود، اما ماها مسئولان باید این پیام  مردم را دریافت کنیم که ایستادگی شماها مسوولیت ماها را بیشتر می‌کند تا تلاش کنیم زندکی مردم در  امنیت باشد.               
 


کد مطلب: 412999

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412999/حسین-کلانتری-درود-مردم-سختی-ها-تحمل-می-کنند-دشمن-شاد-نشود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1