تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۷
کد مطلب : ۴۱۲۹۸۵
توضیحات فرماندار گچساران در باره قفل ام آر ای؛

تاجگردون ضعفی ندارد، حریرچی با من تماس نگرفت

۱۷
۱
تاجگردون ضعفی ندارد، حریرچی با من تماس نگرفت
کبنا ؛
علی خوانپایه فرماندار شهرستان گچساران در گفت‌وگوی اختصاصی با کبنا با تشریح پروژه‌های در دست اجرای شهرستان گچساران، به طرح‌های اشتغال زایی این شهرستان اشاره کرده و گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر موضوع اشتغال در سال 98، پروژه‌های زیادی در این حوزه را آغاز کرده‌ایم.
خوانپایه با بیان اینکه تفاهم نامه سه جانبه ای میان بانک توسعه و تعاون، فرمانداری گچساران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی به امضا رسیده ابراز کرد: از محل اعتبارات تملک دارایی سرمایه شهرستان مبلغی به عنوان کمک‌های فنی اعتباری در اختیار بانک توسعه و تعاون قرار دادیم، همچنین قریب 4 ونیم میلیارد تومان از اعتبار فرمانداری به حساب بانک واریز خواهد شد.
خوانپایه ضمن تاکید بر اینکه در زمینه اشتغال زایی و تولید اولویت با طرح‌های نیمه تمام و راکد یا طرح‌های جدیدی که اثر مستقیم بر اشتغال و معیشت داشته باشد خواهد بود افزود: بدین منظور بانک توسعه و تعاون مبلغ 50 میلیارد تومان در اختیار پروژه‌ها و طرح‌های اشتغال زایی قرار خواهد داد.
وی ابراز کرد: از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی به سازمان‌هایی که در حیطه صنعت و کشاورزی فعالیت دارند ابلاغ داده خواهد شد، این تفاهم نامه در راستای سفر مدیرعامل بانک توسعه و تعاون کشور به استان و با پیگیری‌های جدی نماینده محترم آقای تاجگردون صورت داده شد.
خوانپایه به توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان گچساران اشاره کرده و گفت: با درنظر داشتن ظرفیت‌های قانونی بودجه، اقدامات و پیگیری‌های بیشتری صورت خواهیم داد، بخشی از پروژه‌ها ملی است که اعتبارات ملی به آنها تعلق می‌گیرد از جمله جاده چهاربانده گچساران به بهبهان، که قطعه سوم منطقه لیشتر به زیرگذر تا یک ماه آینده کامل خواهد شد و این جاده تا سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
خوانپایه با اشاره به بافت فرسوده مساکن شخصی خاطرنشان کرد: در زمینه مساکن شخصی مردم، تسهیلات بلاعوض وارزان قیمت در اختیار شهروندان قرار گرفته است، همچنین بیش از یک هزار مسکن به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: بخشی از این بافت، مثل بازسازی و افتتاح پارک و فرهنگ سرای محله سادات به بهره برداری رسیده است، بخش‌های دیگر مثل رینگ محله لبنان به سادات در حال انجام است، معارضاتی وجود داشت که در حال حل شدن هستند. در حوزه‌های عمرانی و در حوزه آب پروژه‌های بسیار بزرگی در گچساران انجام گرفته است.
خوانپایه در پاسخ به حواشی ایجاد شده در رابطه با مرکز ام آر آی و همراهی نماینده توسط خوانپایه، به مرکز سلامت خیرآباد گریزی زد و گفت: هم درباره مرکز سلامت خیرآباد و هم در رابطه با مشکلات مرکز ام آر آی اختلاف نظرات و بحث کارشناسی وجود داشت؛ در رابطه با مرکز سلامت خیرآباد بحث تراکم جمعیت، نزدیکی به مرکز و سایر موارد وجود داشت.
خوانپایه تصریح کرد: بنده به شخصه اعتقادم بر این بود که 4 روستای خیرآباد علیا مستحق‌تر هستند و خیرآباد سفلی جمعیت کمتری را در بر می‌گرفت، بحث‌هایی میان ما و دانشگاه علوم پزشکی به وجود آمده بود، اما در هر حال  اگر برای یک پروژه خون از دماغ کسی بیاید قطع یقین بازتاب و عواقبش بیشتر از این است که بخواهیم بیمارستانی احداث کنیم.
خوانپایه به حواشی مرکز ام آر آی اشاره و خاطرنشان کرد: تأمین امنیت پایدار و آرامش با ثبات در میان مردم از وظایف ذاتی فرمانداری‌ها است. ممکن است سوء تفاهماتی هم ایجاد شده باشد و شاید این تصور ایجاد شده که عمدی در کار بوده ولی چنین نیست، نماینده هم حق طبیعی‌اش است که حوزه انتخاباتی‌اش و مسائل مردم را رصد کند. هیچ عمدی نبوده و من حتی تا آن موقع به مرکز ام آر آی سرنزده بودم و آدرسش را نمی‌دانستم.
خوانپایه ضمن بیان اینکه حریرچی قائم مقام وزیر بهداشت با وی تماسی نداشته است، در پاسخ به این سؤال که؛ کار آقای تاجگردون غیرقانونی بوده، آیا شما به ایشان این موضوع را تذکر دادید گفت: نماینده در پیج خود به غیرقانونی بودن بستن درب مرکز دولتی اشاره کرده است و وقتی خود ایشان به این موضوع اذعان دارد دیگر نیازی نیست که این را از زبان من بشنود.
خوانپایه با اشاره به اقدام و پیگیری‌های تاجگردون برای راه اندازی مرکز ام آر آی و با بیان اینکه 8 میلیارد تومان هزینه نصب و راه اندازی دستگاه ام آر آی در آن زمان شد، افزود: آقای تاجگردون به نوعی به نشانه اعتراض این کار را کرده است. اگر با هزینه امروز، بخواهیم مرکز ام آر آی راه اندازی کنیم حدود 30 میلیارد تومان هزینه دارد. واقعاً هم حیف است، اصلاً این بحث قانونی یا غیرقانونی بودن قفل زدن به درب مرکز را خود ایشان قطعاً باید پاسخگو باشد و خود هم عنوان کرده است که علیرغم اینکه این کار غیرقانونی است من انجام دادم، به هر حال نماینده هم وکیل مردم است و حق این را هم دارد که چنین کاری را صورت دهد.
خوانپایه با توجه به عملکرد ضعیف دولت در راه اندازی این مرکز گفت: به هر حال این اتفاق افتاد و جایی که نقد منصفانه‌ای به دولت وارد می‌شود ما باید بپذیریم، اینکه ما بخواهیم حساسیت نشان داده و کنکاش کنیم که چرا این اتفاق افتاد بی فایده است، چون این اتفاق افتاده است، ولی حق و حقوق مردم را نباید نادیده بگیریم و نقد منصفانه را هم باید بپذیریم البته در فضایی آرامتر.
خوانپایه در پاسخ به این سؤال که آیا شما این اقدام اقای تاجگردون را اقدامی علیه دولت نمی‌دانید؟ گفت: خیر اینطور نیست، آقای تاجگردون در جهت بهبود خدمت و خدمات رسانی به مردم چنین کاری را کرد و دولت هم باید اگر اشکال و ایرادی دارد، در جهت رفع آن برآید.
خوانپایه در ادامه با به پروژه‌های عمرانی شهرستان گچساران اشاره کرده و گفت: تخصیص اعتبار بی نظیری از حوزه دو سد چمشیر و کوثر هم در بخش صنعت و هم در بخش کشاورزی صورت داده شده است. زمین‌های دیمی که مردم داشته‌اند و بهره وری پایینی در سالهای خشکسالی داشت، الان قطع به یقین در سال دو کاشت خواهند داشت و این یعنی اشتغال و سرمایه گذاری.
خوانپایه در پاسخ به اینکه آیا می‌توانید، دو ضعف اقای تاجگردون را بگویید، گفت: آقای تاجگردون در حال فعالیت است و کارهای عمومی که دارد انجام می‌دهد ضعفی ندارد.

.................................................
تنظیم کننده: سیده زهرا حسینی فر
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آدرس مرکز ام آر ای را بلد نبودم ...
سرمست
Iran, Islamic Republic of
به به از مصاحبه علیکرم که فقط بدرد خوش میخورد
غلام
Iran, Islamic Republic of
خدایی تاجگردون نسبت به بستن درب/ فرماندار حمایت میکند آخ و بخت گچساران
شاهد تاریخی
Romania
تاجگردون میخواهد از خودش یک قهرمان بسازد اما......
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
انصافا مهندس خوان پایه انسانی صادق و یک رنگ است
سرو
Russian Federation
جناب آقای خوان پایه بخاطر چهار روز پست دنیا و آخرت خودت را خراب نکن
Russian Federation
آقای خوان پایه در اهل بزرگ بابکانی جای پایی انچانانی نداری که دل بتوبسته باشد برای رای
سلیمی
Russian Federation
آقایان خوشبین نباشند که بین ابن خوان پایه تا آن خوان پایه تفاوت زمین تا آسمان است
Russian Federation
تا فعلا ببش از هشتاد درصد ایل بزرگ بابکانی حمایت خود را از برادرشان لز ایل برآفتابی اعلام کرده اند
بویر احمدی
Iran, Islamic Republic of
تنها کسی که در مورد ام ار ای احساس غرور کرد ریاست دانشگاه علوم پزشکی بود که ادعا می کند خودش تاجگردون را مجبور به عذر خواهی کرده است
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
مایه تاسف هست که نماینده دولت درشهرستان با نماینده مجلس همدست بشه وبر خدمات دولت قفل بزنه ای دولت روحانی با فرماندارش
زهرا
Iran, Islamic Republic of
پس پارتی بازیهایی که برای اشتغال انجام میدهد ضعف نیست جناب فرماندار
محمد
Iran, Islamic Republic of
پس چرا ریاست دانشگاه علوم پزشکی آنرا به گونه ای دیگر بازتاب داد
Iran, Islamic Republic of
با این افاضات و بیانات ما هیچ امیدی به برگزاری انتخابات سالم در گچساران را نداریم و ندای هل من ناصرا ینصرنی را باید سر داد یا مختاری بنام دکتر کلانتری بدادمان برسد
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار عزیز آیا میشود با این طرز فکر ما اعتمادی به انتخابات سالم داشته باشیم
Iran, Islamic Republic of
سیاسی گری در فرمانداری گچساران واویلا میکند
Iran, Islamic Republic of
حضرت عباسی در شان یه فرماندار دولت هست که اینقدر از یه نماینده تعریف و تمجید بکنه دولتی که تو فرمانداریشی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1