تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۴۱۲۹۸۲
طی حکمی؛

شهردار جدید چیتاب معرفی شد

۲
۰
شهردار جدید چیتاب معرفی شد
کبنا ؛طی حکمی و با اکثریت آرا شهردار جدید چیتاب معرفی شد.
بنا به درخواست کناره گیری سید حشمت الله دادگستر شهردار چیتاب در جلسه شورای شهر چیتاب که در شهرداری برگزار شد از خدمات دادگستر تقدیر و قربانعلی همتی بعنوان شهردار چیتاب انتخاب شد.
کریمداد موحدی ریاست شورای شهر چیتاب ضمن تشکر از خدمات و تلاشهای دادگستر در طول 10 سال خدمت با تبریک به همتی گفت: ایشان علیرغم تلاش فراوان در استان و وزارتخانه‌ها به علت وضعیت بد مالی شهرداری کناره گیری خود را به ما اعلام کرد که در این باره آقای اقبالی مسئول مالی شهرداری‌های استان قول مساعد همکاری و حل و فصل موضوع را دادند.
موحدی افزود: هیچ مسئولی در جای خود ثابت نخواهد ماند و هیچ انتخابی بدون انتقاد و استیضاح نخواهد بود و شورا باید بی تعارف عملکرد شهردار را بررسی و در نهایت شجاعت تصمیم قاطعانه بگیرد.
وی افزود: شوراها چکیده زحمات اعتماد انتخاب مردمی هستیم که ما را نماینده خواسته های خود در منصب شورا برگزیدند پس اگر در حق الناس کوتاهی کنیم بدهکار مردم خواهیم شد.
در ادامه منوچهر کاشفی نایب رئیس شورای شهر چیتاب هم با تشکر از زحمات سیدحشمت‌الله دادگستر گفت: در برنامه ای ویژه در خور شان این از وی تجلیل به عمل خواهد آمد.
کاشفی با تشکر از دکتر فرماندار بویراحمد هم گفت: در جلسه ما و بخشدار با دکتر کناری و مهندس فیلی قول حتمی تکمیل طرح جاده ارتباطی چیتاب به جاده پاتاوه دهدشت در هفته پیش رو داده شد که این معضل چند ساله برای همیشه حل و از ذهن و فکر مردم بیرون خواهد رفت.
  منوچهر کاشفی، محمد شجریان، سیدکرامت الله دادگستر و محمدرضا آریا چهار عضو دیگر شورای شهر چیتاب هستند که به اتفاق موحدی با پنج رای موافق قربانعلی همتی را بعنوان شهردار چیتاب معرفی کردند.
چیتاب مرکز بخش کبگیان در فاصله 30 کیلومتری یاسوج از شهرهای خوش آب و هوا و پر آب کشور است که با پتانسیل گردشگری و کشاورزی بالا قابلیت تبدیل شدن به قطب کشاورزی و گردشگری استان را داراست.
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
درود بر دادگستر جدت امامزاده علی پشت و پناهت
Iran, Islamic Republic of
آقای اقبالی کی هستند؟؟
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1