تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۴۱۲۹۷۴
کبنا گزارش می‌دهد

تاجگردون «توپ» را به زمین کلانتری هل داد؛ مطالبات کارگرانی که در نامه‌نگاری‌ها گم می‌شود

۷
۰
تاجگردون «توپ» را به زمین کلانتری هل داد؛ مطالبات کارگرانی که در نامه‌نگاری‌ها گم می‌شود
کبنا ؛
غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت که در ماه‌های اخیر بارها برای کارگران شهرداری و سد چم شیر نامه‌نگاری می‌کرد و جلسه می‌گرفت، و هیچ وقت نه جلسه او و نه نامه نگاری‌هایش برای این کارگران تأثیر نداشت و امروز هم برای چندمین بار متوالی موضوع حقوق کارگران سد چم شیر را به رسانه‌ها می‌کشاند و تیم رسانه‌ی نزدیک به او این نامه‌ی تاجگردون را دست به دست در فضای مجازی می‌چرخانند.
تاجگردون در نامه‌ی جدیدش خطاب به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد می‌نویسد؛

بسمه تعالی
برادر گرامی جناب دکتر کلانتری
استاندار محترم استان کهگیویه و بویراحمد
با سلام و احترام
کارگران زحمتکش سدچمشیر به دلیل اینکه یازده ماه حقوق دریافت نکرده‌اند نگران حال خود و فرزندانشان هستند. دفعه قبل که دخالت کردم و تا حدودی مشکل حل شد برخی از مسئولین محترم استانی آن را دخالت دانستند. کارگران زحمتکش شهرداری دوگنبدان مشکل احکام دارند که بعد از چند جلسه قرار شد مدیران محترم استانداری حل کنند که بازهم مغرضانه حل نکردند و طبق معمول دخالت اینجانب را نابه جا می‌نامند. دست مردم بی گناه و دل دولت مظلوم از پست من به درد آمد و قفل بر «ام آر آی» گچساران زد تا یکی صدایش درآید گویا شنیدم قرار است آنانی که موجب شدند این صدا به مردم برسد خفه شود.
مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد فعلاً سه موضوع بحران ساز برای حل مشکل بعنوان یادآوری و پیشگیری به حضورتان معرفی می‌گردد. هیچ دخالتی هم نخواهم کرد، انتظار حل مشکل قبل از هر بحران دیگر را دارم.
۱- سد چمشیر ۲- کارگران شهرداری ۳- مرکز ام آر آی

ارادتمند غلامرضا تاج گردون

بنا بر این گزارش، از فحوای متن نامه‌ی تاجگردون خطاب به استاندار کهگیلویه و بویراحمد اینگونه بر می آید که نکات مهمی را می خواهد مطرح نماید. اولاً او می‌خواهد به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد این را بگوید که من اطلاع دارم از حرف و حدیث‌های پیرامون او و تیم مدیریتی وابسته به خود. دوماً در هنگام بازدید غلامرضا تاجگردون از مرکز ام آر ای، علی خوان پایه فرماندار گچساران، صیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان و چند نفر دیگر همراه او بودند و به نظر می‌رسد که وزارت بهداشت و استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصمیم گرفته است که با مدیران مربوطه برخورد نمایند که تاجگردون در نامه‌ی خود به آن اشاره کرده است.
سوماً؛ تاجگردون در واقع وقتی فهمیده که دیگر قادر نیست مشکلات کارگران سد چم شیر و شهرداری را برطرف نماید. به نوعی توپ را به زمین استاندار کهگیلویه و بویراحمد پرت کرده تا خودش را دیگر از زیر بار مسئولیت و پاسخگویی نجات دهد. همانطوری که خودش هم گفته؛ من دیگر هیچ دخالتی خواهم کرد و انتظار برطرف شدن مشکلات هستم. مشکلاتی که اگر قطعاً موفق می‌شد آنها را انجام دهد. الان اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ به هم دوخته می‌شد که من بودم، مشکلات را برطرف کردم.

------------------------------------------
سیده زهرا حسینی فر
نام شما

آدرس ايميل شما

Romania
واقعا از شرق تا غرب جنوب تا شمال ایران از هفته دولت تا کنون وزرا در ایران افتتاح کارخانه های بزرگ اشتغال زا بود در استان ما استانداران فقط میان جیب خودشان را پر می کنند ومیروند استاندار قبلی. این یکی فقط حرف می زند وهیچ گونه برنامه ای برای پیشرفت ندارد جناب دکتر تاج گردون این مدیران بسیار بسیار ضعیف زیر سایه توانمندی های حضرتعالی راحت آرمیدند در حقیقت مدیران بسیار ضعیف استانی وشهرستانی باید ناک اوت بشن خدا میداند اگر حضرتعالی از اینها حمایت نکنی خودشون شبانه فرار می کنند واین پستها را آزاد میشن درود بر شرافت وبزرگییت که واقعا افتخار زاگرس وزاگر نشینان هستی ولی افسوس که انصاف مرد ومدیران ضعیف هم مزید برعلت نمک نشناسی مردم شد
سلامت
Iran, Islamic Republic of
قطعا تاجگردون زرنگ و باهوش هستش حتما میدونه قراره حقوقی پرداخت بشه میخواد از خودش قهرمان بسازه
Romania
نمک خوردن ونمکدون شکستن در قاموس مردم ما نمی گنجد عده ای منفعت طلب ومغرض علیه آقای تاج گردون شایعه پراکنی می کنندتاج گردون خورشید پر فروغی است که در مجلس شورای اسلامی می درخشد
Iran, Islamic Republic of
آقای کاظمی فقط بخاطر مقابله با تاجگردون احکام کارگران شهرداری رو به هم ریخته ولی از خدا و آه و ناله خانواده های کارگران بینوا بترس. چه مدیری هستی که با فشردن گلوی کارگران میخواهی خودت را اثبات کنی.
Iran, Islamic Republic of
وقتی فرماندار گچساران فرماندار نماینده هست نه فرماندار دولت باید این متن به استاندار که نشون داده استاندار واقعی دولت هست زده بشه تا مردم فکر کنند دولت مقصره
Iran, Islamic Republic of
انتخابات این دوره گچساران بسوی چالش های فراوان کشیده میشه بخاطر عملکرد فرماندار /خواهشا تا دیر نشده اقدام عاجل شود
شهروند
United States
جناب دکتر تاج گردون ما در برنامه ریزی سناریویی مشکل داریم زمان تصمیم و درجه اهمیت این نامه ها باید مدیریت میشد ب همین خاطر هستش ک حق الزحمه و حق السعی کارکنان ب مشکل برخورده است جناب دکتر در بحث نظام آمارهای مالی دولت gfs))ما دچار تناقض گویی هستیم ،((حسابداری تعهدی)))باید ب هماهنگی کامل برسیم ...هماهنگی متغیرهای آماری بودجه با مالیه اقتصادی ...هماهنگی ارقام بودجه ای با نظام حسابرسی ملی ......باید حتما تحلیلی در دادوستدهای غیر پولی و همچنین دادوستدهای موجودی ها و جریانهای اقتصادی تفکیک ودر ترازنامه دولت انعکاس شود
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1