تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۱۲۹۲۸
در خطبه های نماز جمعه یاسوج مطرح شد

برخورد فراجناحی قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی

۱
۰
برخورد فراجناحی قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی
کبنا ؛امام جمعه موقت یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز جمعه ۲۹ شهریور ماه ۹۸ ربا اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی گفت : ایمان به خدا و توکل به ائمه اطهار (علیه الاسلام) رمز پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ تحمیلی بود.

حجت الاسلام موسوی اعظم افزود: صدام جنگ تحمیلی را با هماهنگی و پشتیبانی کشورهای بلوک شرق و غرب و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا علیه کشور و ملت ایران آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام با دستان خالی مقابل دشمن سر تا پا مسلح و در اوج آمادگی نظامی ایستادند و درس فراموش ناشدنی به آنان دادند، گفت: ایمان به خدا و توکل به ائمه اطهار (علیه الاسلام) از رمزهای پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمنان اسلام و انقلاب در جنگ هشت ساله تحمیلی بود.
امام جمعه موقت یاسوج به جنگ نابرابر آل سعود بر علیه مردم یمن اشاره کرد و افزود: در این جنگ ۱۶ هزار غیر نظامی به شهادت رسیدند که بیش از ۶۰۰۰ نفر از این تعداد کودک بودند.

وی گفت: حملات عربستان به مردم مظلوم یمن بسیار وحشی‌تر از حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین است، اما مردم یمن در مقابل غرب و عربستان ایستادگی کرده و امروز منابع نفتی عربستان را مورد هدف قرار داده است این در حالی است که آنها ادعا می کنند که این بمباران توسط ایران انجام گرفت.

حجت‌الاسلام موسوی اعظم به برنامه‌های قوه قضاییه هم اشاره کرد و گفت: برنامه‌های قوه قضاییه در دل مردم امید ایجاد کرده چرا که با برخورد های فراجناحی مفسدان را به پای میز محاکمه کشانده است، اما عده‌ای هم که از جیره خوار آمریکا هستند نگران این حرکت جهادی قوه قضائیه هستند.

وی افزود: قوه قضاییه با اقتدار حتی با قاضی‌های فاسد هم برخورد می‌کند بدون اطلاع قبلی از سازمان‌ها و نهاد‌ها سرزده بازدید و نظارت می‌کند و هیچ خط قرمزی وجود ندارد.

خطیب موقت نمازجمعه یاسوج گفت: قوه قضاییه به بازار و گرانفروشی هم ورود کرده و باید مسئولان اجرایی همراه با دستگاه قضایی و اجازه ندهند که سودجویان در بازار به مردم اجحاف کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
با تخلفات قالیباف در شهرداری تهران برخورد کنید اخیرا رییس قوه قضاییه سابق و رییس قوه قضاییه اسبق همدیگر را /البته راست هم گفتند مملکتی که بیست سال آن در دست باشه هیچ زمانی این روی عدل وعدالت وانصاف را نخواهد دید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1