کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

درخطبه های نمازجمعه چیتاب مطرح شد

هیچ مسئولی جرات بیان حذف نام شهدا در معابر ر اندارد؟

29 شهريور 1398 ساعت 16:48

امام جمعه کبگیان: چرا بعداز برداشت برنج زمینهایتان را تا سال آینده نشاء کاری رها می کنید؟ این زمینها درکنار آب وافر نعمتیست که عدم استفاده ازآن خیانت به اقتصاد خانواده است؟.


حجت الاسلام والمسلمین وحدانی فر در خطبه های نمازجمعه 29 شهریور 98 چیتاب ضمن توصیه خود ونمازگزاران به رعایت تقوای الهی وپرهیز ازگناه بااشاره به عدم به دل نشستن عبادت بردل انسان گفت: دلبستگی واستفاده از مال حرام بنیان عبادت را درقلب انسان بی تاثیر می‌کند. این خطیب جمعه درباره مسئله مذاکره وبیانات مقام معظم رهبری گفت: کجای دنیا دیدید کشوری را تحریم و بجای حذف تحاریم تشدید تحریم کنند بعد پیغام مذاکره دهند.
 
علی وحدانی فر افزود: نه جنگ خواهد شد ونه مذاکره درهیچ زمینه ای انجام خواهد گرفت، چون التماس غرب و امریکا به واسطه‌های خود باجمهوری اسلامی برای مذاکره مجدد"دروغین"وقدرت فرامنطقه ای ما در خاورمیانه آنان را مانند گذر پهبادهای یمنی از سامانه‌های ضد موشکی و پهبادیشان به رعب و وحشت انداخته واین نشان از افول قدرت پوشالی آمریکا درمنطقه دارد. وحدانی فر گفت: ترامپ چون می‌خواهد برای عقب نماندن ازقدرت انتخاباتی خود چند عکس وجلسه ای با ریاست جمهور ومسئولان ما به یادگار بگیرد بیشتر ازهمه دلواپس بازی انتخاباتی خوداست.
 امام جمعه کبگیان درباره اقدامات متعهدانه و رویکرد انقلابی مسئولان قضائی که باعث ناخرسندی غیرانقلابون درکشور شده هم گفت: اقدام بی نظیر و به جدَّ دستگاه قضائی که این روزها مسئله عدالت خواهی ومدیریت جهادی را باعزم قاطعانه در براندازی فساد پیش گرفته بیشتر از همه دانه درشت‌ها و اختلاس گرانی را به تکاپو انداخته که قطع به یقین ریگی به کفش دارند و بهانه را بر علت عدم مذاکره مجدد انداخته‌اند وبا انگ سیاسی می‌خواهند خود را از مخمصه برگزاری دادگاه‌های زود بازده علیه مفسدین دانه درشت بودن بیرون بکشند.
این خطیب جمعه بااشاره به مسئله پهبادهای انصارالله به عربستان افزود: بدبختی و وحشت امریکا به جایی رسیده که اگر شهاب سنگی هم از آسمان پایین بیاید می‌گوید تقصیر ایران است و به نتیجه رسیده که در برابر جمهوری اسلامی نه تنها سامانه‌های پرقدرتش بلکه اصل دولتش دربرابر قدرت فراگیرمان حرفی برای گفتن ندارد. وی خطاب به شیوخ خلیج نشین همیشه فارس و دلخوشی به امریکا و توصیه پوتین به آنان هم گفت: آمریکا نه تنها برای شما سودی ندارد بلکه سرگذشتتان را دراین شراکت بهتر از صدام و قذافی هانخواهد کرد و اف برشما باد که ریاست جمهوری کشوری که مسلمان نیست برای شمایی که داعیه کلام الله ید قرآن بخواند ومعنی بکند وبه وحدت وباهم بودن دعوتتان کند اگر جای شماها بودم دیگر دربرابرمسلمین سر راست نخواهم کرد.
 این خطیب جمعه درباره مسئله حذف نام شهدا از معابر هم گفت: وقتی کسی می‌آید به دروغ دوربین رانگاه می‌کند ومی گوید مابرای اینکه روی سرعت گیرها تصادف نشود نام شهید را از تابلو حذف کردیم این نه تنا یک دروغ است بلکه حرکتی منسجم و هماهنگ شده ایست.
امام جمعه کبگیان افزود: چطور می‌شود نام برخی از این آقایان را عناوین چندگانه نوشته‌اید عیبی ندارد وتصادف نمی‌شود اما تا به شهدا می‌رسیم تصادف می‌شود؟. وبدانید نه تنها پیش ما بلکه همین ملتی که خود صاحب فرزندان تکه تکه شده فدائی انقلاب‌اند هیچ مسئولی در هیچ منصبی جرات گفتن نه عمل کردن فقط گفتن این ادبیات را ندارد. وی بیان کرد: امروزه هرچه داریم و هرآنچه هستیم ازبرکت قطره قطره خون همین شهداست که ماالان در جهنم ناامنی امن ترن جای جهانیم.
حجت الاسلام وحدانی فربااشاره به نزدیک شدن به فصل برداشت برنج در بخش خطاب به حاظرین و کشاورزان گفت: امیرالمونین ع می‌فرماید که هر قومی را که آب، زمین، مهیا برای کار داشته باشد وبگوید فقیرم مورد لعن خدای رحمن است. این خطیب جمعه تصریح کرد: زمین‌هایی که بعداز کشت برنج تاسال آینده رها می‌کنید قابلیت کشت جو گندم وحبوبات دیگر رادارند و فرهنگ کهنه نکاشتن تا سال آینده نشاء برنج را دراین منطقه استراتژیک دوربیاندازید زیرا، به اقتصاد وبه نان خانواده، واقتصاد جامعه کمک ومارا محتاج به بیرون از کشور نخواهد کرد.
حجت الاسلام وحدانی فر افزود: عزیزان هم آب هست هم زمین هست هم فراوانی نعمت وفراوری محصولات درکنارتکنولوژی روزمره وجود دارد پس دست روی دست گذاشتن باعث اصراف وقت کاری و محتاج به بیرون می‌گردد که انشالله با آماده کردن فضای فکری کارآمد زمینه کار مفید دراین فضای مطلوب را فراهم کنید تاعلاوه بر عمل به شعار اقتصاد مقاومتی دراین موقعیت اقتصادی کشور دچار نیازمندی و تحت فشار قرارنگیرید.                 

 ------------------------------------

پایان خبر: اسماعیل رسام


کد مطلب: 412927

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412927/هیچ-مسئولی-جرات-بیان-حذف-نام-شهدا-معابر-ر-اندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1