تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۵۹
کد مطلب : ۴۱۲۹۱۵
معاون بازرسی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه:

یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا برگزار می‌شود

۰
کبنا ؛سرهنگ سید خدایار زینی‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم، اظهار داشت: هدف از برنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین نقش بی‌بدیل انقلاب، ترویج ارزش‌های انقلابی و قدرت دفاعی است.
وی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع‌مقدس، گفت: شعار محوری هفته دفاع‌مقدس امسال با عنوان "ما پیروزیم" نامگذاری شده و مهم‌ترین هدف آن هم‌افزایی همه ادارات در رابطه با برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس است.
معاون بازرسی ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه تصریح کرد: امسال در هفته دفاع‌مقدس در مجموع تعداد 47 برنامه درون سازمانی و برون سازمانی در سطح شهرستان پیش‌بینی شده است.
وی با بیان اینکه هفته دفاع‌مقدس از 31 شهریورماه و با رژه نیروهای مسلح آغاز می‌شود، افزود: به دلیل حادثه تلخ پیش‌آمده سال‌ گذشته در رژه نیروهای مسلح خوزستان امسال اجرای رژه نیروهای مسلح در شهرستان‌ها برگزار نمی‌شود.
زینی‌پور تصریح کرد: در 31 شهریورماه امسال تعداد 9 برنامه کلیدی از جمله برگزاری یادواره 65 شهید بخش چاروسا در جوار امامزاده سید‌محمود(ع) در سطح شهرستان کهگیلویه اجرا می‌شود.
وی گفت: دیدار با خانواده‌های شاهد و نیز غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته دفاع‌مقدس در سطح شهرستان است.
معاون بازرسی سپاه کهگیلویه با اشاره به برگزاری برنامه‌های ورزشی در مناطق هدف و کمتر برخوردار شهرستان، عنوان کرد: در محلات کمتربرخوردار شهرستان از جمله گلزار شهدا و نیز روستاهای هدف با همکاری اداره ورزش و جوانان مسابقات ورزشی برگزار شود.
وی با بیان اینکه موکب شهدای کهگیلویه امسال نیز برای سومین سال پیاپی در کیلومتر 55 جاده بهبهان راه‌اندازی شده، افزود: این موکب در مسیر کاروان‌های بیش از هفت استان و نیز 2 کشور قرار گرفته و تاکنون 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
زینی‌پور خاطرنشان کرد: در پایان هفته دفاع‌مقدس نیز همایش نکوداشت جهادگران در شهرستان برگزار می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1