تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۰:۴۳
کد مطلب : ۴۱۲۹۱۲
استاندار چهارمحال و بختیاری؛

توسعه شهرستان تازه تاسیس خانمیرزا شتاب می‌گیرد

۰
توسعه شهرستان تازه تاسیس خانمیرزا شتاب می‌گیرد
کبنا ؛استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح و آغاز بکار فرمانداری شهرستان خانمیرزا که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد ، با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی کشور و هجمه‌های دشمن علیه ملت ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تداوم مکتب عاشورا است و تاسی به این الگوی والا سبب شده تا با قدرت در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: با پیروی از مکتب حسینی، ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که با هجمه‌های متعدد سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی دشمن مواجه بوده است، استوار و محکم به آرمان‌های نظام وفادار مانده و هیچگاه تسلیم توطئه‌های دشمن نشده‎ است.
عباسی با بیان اینکه استکبار جهانی از ایران و ملت مقاوم آن هراس دارد، تصریح کرد: دشمن نگران این است که ایران اسلامی الگویی برای تمام کشورهای جهان شود از همین رو با تمام توان جلوی این کشور ایستاده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد شهرستان خانمیرزا در این استان، تصریح کرد: این اقدام یک حرکت رو به رشد است و نشان می‌دهد با وجود همه کارشکنی‌های دشمن، برنامه های کشور بدون وقفه و خلل در حال انجام است.
عباسی با تبریک ایجاد فرمانداری شهرستان خانمیرزا به مردم این منطقه، خاطرنشان کرد: بی‌شک با توجه به قابلیت‌ها و مردم توانمند و مستعد این خطه، مراحل رشد و توسعه این شهرستان شتاب می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا جزو شهرستانهای الگوی توسعه کشور انتخاب شده‌اند، افزود: با اجرای این طرح حمایت‌ها و تخصیص امکانات به منطقه بیشتر می‌شود.
عباسی تصریح کرد: در بودجه سال ۹۹ اعتبارات شهرستان خانمیرزا به صورت مستقل در اختیار فرماندار قرار داده می‌شود که می‌تواند در تکمیل زیرساخت‌ها و پیشبرد بهتر برنامه‌های این شهرستان نقش موثری داشته باشد.
وی با بیان اینکه حمایت‌ها از شهرستان‌های تازه تاسیس بیش از سایر مناطق است، افزود: بی‌شک محرومیت‌ها در این مناطق بیشتر از سایر مناطق است و باید با حمایت بیشتر و تخصیص اعتبارات بیشتر روند توسعه‌یافتگی این مناطق را تسهیل کرد.
با تاسیس فرمانداری شهرستان خانمیرزا، تعداد شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری به ۱۰ شهرستان افزایش یافت.
این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۹۷۰ هزار نفر جمعیت است.(ایرنا)
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1