کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار چهارمحال و بختیاری؛

توسعه شهرستان تازه تاسیس خانمیرزا شتاب می‌گیرد

29 شهريور 1398 ساعت 0:43

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد شهرستان خانمیرزا در این استان، تصریح کرد: این اقدام یک حرکت رو به رشد است و نشان می‌دهد با وجود همه کارشکنی‌های دشمن، برنامه های کشور بدون وقفه و خلل در حال انجام است.


استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین افتتاح و آغاز بکار فرمانداری شهرستان خانمیرزا که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد ، با اشاره به شرایط داخلی و بین‌المللی کشور و هجمه‌های دشمن علیه ملت ایران، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران تداوم مکتب عاشورا است و تاسی به این الگوی والا سبب شده تا با قدرت در برابر دشمنان اسلام و استکبار جهانی ایستادگی کنیم.
وی ادامه داد: با پیروی از مکتب حسینی، ملت ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون که با هجمه‌های متعدد سیاسی، نظامی، فرهنگی و اقتصادی دشمن مواجه بوده است، استوار و محکم به آرمان‌های نظام وفادار مانده و هیچگاه تسلیم توطئه‌های دشمن نشده‎ است.
عباسی با بیان اینکه استکبار جهانی از ایران و ملت مقاوم آن هراس دارد، تصریح کرد: دشمن نگران این است که ایران اسلامی الگویی برای تمام کشورهای جهان شود از همین رو با تمام توان جلوی این کشور ایستاده است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به ایجاد شهرستان خانمیرزا در این استان، تصریح کرد: این اقدام یک حرکت رو به رشد است و نشان می‌دهد با وجود همه کارشکنی‌های دشمن، برنامه های کشور بدون وقفه و خلل در حال انجام است.
عباسی با تبریک ایجاد فرمانداری شهرستان خانمیرزا به مردم این منطقه، خاطرنشان کرد: بی‌شک با توجه به قابلیت‌ها و مردم توانمند و مستعد این خطه، مراحل رشد و توسعه این شهرستان شتاب می‌گیرد.
وی با بیان اینکه شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا جزو شهرستانهای الگوی توسعه کشور انتخاب شده‌اند، افزود: با اجرای این طرح حمایت‌ها و تخصیص امکانات به منطقه بیشتر می‌شود.
عباسی تصریح کرد: در بودجه سال ۹۹ اعتبارات شهرستان خانمیرزا به صورت مستقل در اختیار فرماندار قرار داده می‌شود که می‌تواند در تکمیل زیرساخت‌ها و پیشبرد بهتر برنامه‌های این شهرستان نقش موثری داشته باشد.
وی با بیان اینکه حمایت‌ها از شهرستان‌های تازه تاسیس بیش از سایر مناطق است، افزود: بی‌شک محرومیت‌ها در این مناطق بیشتر از سایر مناطق است و باید با حمایت بیشتر و تخصیص اعتبارات بیشتر روند توسعه‌یافتگی این مناطق را تسهیل کرد.
با تاسیس فرمانداری شهرستان خانمیرزا، تعداد شهرستان‌های استان چهارمحال و بختیاری به ۱۰ شهرستان افزایش یافت.
این استان طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای ۹۷۰ هزار نفر جمعیت است.(ایرنا)


کد مطلب: 412912

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412912/توسعه-شهرستان-تازه-تاسیس-خانمیرزا-شتاب-می-گیرد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1