تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۴۱۲۸۹۳
مدیر بازرسی سپاه کهگیلویه؛

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه

از افتتاح منازل مسکونی مددجویان تا برپایی میز خدمت
۰
تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه
کبنا ؛
مدیر بازرسی سپاه ناحیه کهگیلویه امروز (28 شهریورماه)در شورای اداری با اشاره به درپیش بودن هفته دفاع مقدس گفت:شعار امسال هفته دفاع مقدس «ما پیروزیم» است که این هفته فرصت مناسبی برای انتقال ارزش های دوران دفاع مقدس به نسل های جوان است.
سرهنگ پاسدار سید خدایار زینی پور به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کهگیلویه پرداخت و بیان کرد:ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه بیش از ۴۷برنامه درون سازمانی و برون سازمانی دارد.
زینی پور غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر شهدا،برنامه های متنوع فرهنگی – هنری، تجلیل از ایثارگران - رزمندگان دفاع مقدس،برگزاری یادواره شهدای حوزوی و پایگاهی و آبروی محله،دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران،نواختن زنگ مهر انقلاب را برنامه های پیش بینی شده در این هفته دانست.
وی همچنین افتتاح منازل مسکونی مددجویان، مسابقات ورزشی در محلات کم برخوردار،برگزاری میز خدمت در محلات کم برخوردار،سخنرانی فرمانده سپاه قبل از خطبه های نماز جمعه و همچنین همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت را از دیگر عناوین برنامه ها دانست.
مدیر بازرسی ناحیه مقاومت کهگیلویه در ادامه نیز نسبت به حذف نام شهدا از معابر و خیابان ها واکنش نشان داده و اظهار داشت:حذف نام شهدا از جمله حربه هایی بود که منافقین برای پاک کردن دلاوری و رشادت آنها به آن متوسل شده است.
زینی پور یاداور شد:در راستای به بن بست رسیدن نقشه های دشمنان در حال حاضر وظیفه ما برگزاری باشکوه یادواره شهدا و دیدار با خانواده معظم آنها و همچنین عمل به وصایای شهدا با تکیه بر وحدت و همدلی مردم و همه مسولین است.
وی با اشاره به ویژه‌ برنامه پیاده روی اربعین حسینی نیز گفت؛موکب شهدای شهرستان کهگیلویه در کیلومتر ۵۵ دهدشت بهبهان درحال آماده سازی است و برای سومین سال پیاپی از زائران اربعین حسینی ۷ استان و دو کشور خارجی پذیرایی می‌کند.
وی با اشاره به پیشرفت 70 درصدی برپایی موکب افزود:امیدواریم با کمک مردم ولایت مدار و خیرین بزرگوار و همه سازمانها و نهادها بتوانیم در راه خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی ابتدا به ساکن خادم شایسته ای برای آنها بوده و درثانی سفیر خوبی برای معرفی ظرفیتها و توان مندیهای مذهبی فرهنگی شهرستان در مسیر کاروانها باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1