تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۴۱۲۸۹۲
در شورای اداری کهگیلویه مطرح شد

مبلمان شهری دهدشت و آزردگی خاطر مردم/ضرورت انتصاب زنان در پست معاونت

۱
۱
مبلمان شهری دهدشت و آزردگی خاطر مردم/ضرورت انتصاب زنان در پست معاونت
کبنا ؛فرماندار کهگیلویه امروز پنجشنبه (28 شهریورماه) در شورای اداری به ضرورت به کارگیری زنان با تدبیر در پست های معاونت ادارات،احیای پروژه های عمرانی شهرستان و تلاش در جهت مهاجرت معکوس،مناسب سازی ورودی های شهر،آمادگی و همکاری مدیران در هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس پرداخت.
علیرضا اتابک با اشاره به ضرورت رعایت سهم بانوان در ادارات گفت:مکاتبات لازم با همه دستگاه ها در خصوص به کارگیری بانوان با تدبیر در پست های معاونت های ادارات انجام شده است و حتما باید گزارش عملکرد ارائه دهید.
اتابک در خصوص پروژه های عمرانی شهرستان گفت:به دنبال احیای پروژه های عمرانی بودم، جلسات مختلفی با مدیران کل برگزار و همچنین برخی از پیمانکاران در حوزه کهگیلویه که توان فعالیت نداشتند را خلع کردم،خوشبختانه باید گفت مقدمات کارها انجام شد  و همه پروژه به سمت احیا و فعال شدن هستند.
 وی افزود:نهضت کاری در شهرستان در حال  راه  افتادن است  و این نهضت کاری هم خدماتی است که نظام و دولت دارد انجام می دهد که  باید ارائه کنیم  تا مردم  از مهاجرت معکوس و بازگشت به روستا ها  استقبال کنند.
فرماندار کهگیلویه همچنین با اشاره به نرخ رشد منفی صفر جمعیت روستایی در دهه گذشته گفت:سیاست گذاران که به درستی نتوانستند توزیع مدیریتی داشته باشند باید پاسخگو باشند.
اتابک توزیع متناسب مدیریتی، ایجاد رغبت‌ها،کارگاه‌های تولیدی و رفع موانع ساده کارآفرینی،اموزش سبک زندگی و...را در ماندگاری جمعیت روستایی اثر گذار دانست و بیان کرد:اگر توانستم این سیاست ها را به کار گیریم تا یک روستایی با رغبت در روستا بماند ان وقت است که کار کردیم و نیاز به پشت تریبون بودن هم ندارد چرا که نتیجه عمل گرا بودن خود در جامعه نمود پیدا می کند.
وی همچنین با اشاره به بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس،مصوبات شورای اداری را لازم الجراست دانست و خواستار همکاری همه نهادها و ارائه گزارش عملکرد شد.
فرماندار کهگیلویه از تلاش در سامان دهی ورودی های شهر خبرداد ومطرح کرد: پس از ورودی های شهر به بحث مبلمان شهری که موجبات آزرده خاطری برخی مردم شده است هم می پردازیم.
اتابک در پایان با اشاره به اینکه  همه دستگاه ها و نهادها با گرایش های مختلف همیشه در حفظ منافع ملی متحد بوده و هستیم گفت:هنوز عطر و بوی شهدا  در منازل،معابر و در زندگی ما جاری است،مگر می شود در نظامی دموکراسی آن را باور داشت ولی نام سمبل های ایثار و از خودگذشتگی را از خیابان ها و معابر برداشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اقای فرماندار چارع ایی برا زمین های خالی و متروکه وسط شهر که شده محل جمع اوری زباله کنید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1