کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در جلسه شورای آموزش و پرورش کبگیان مطرح شد

گلایه رئیس آموزش و پرورش کبگیان از دانش آموزان که به یاسوج می‌گریزند

28 شهريور 1398 ساعت 10:49

منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی بخش: ضمن تشکر از نیروی انتظامی منابع طبیعی وسپاه بایدبگویم، بانزدیک شدن به اربعین خیلیها به نام اربعین( مثلا جمع آوری هیزم خشک برای برنامه های پخت وپز) وبه کام دلالان درخت وذغال دست به تخریب وقطعه قطعه کردن جنگل و ترانزیت به استانهای همجوار می کنند که باید مراقب بود.


 جلسه شورای آموزش و پرورش کبگیان باحضور اعضاء شورای اداری بخش دربخشداری کبگیان برگزار شد. مهران گودرزیان بخشدار کبگیان بااشاره به همزمانی شروع سال تحصیلی باهفته دفاع مقدس و اتصال به اربعین حسینی گفت: انشالله به امید خدا ونصرت امام زمان"عج"زنگ اول مهرامسال را بنام زنگ مقاومت وانتظار موعود درسراسرمدارس بخش کبگیان به صداخواهیم درآورد تا نوگلهای باغ تعلیم تربیت به برکت مقاومت تاظهور منجی وآشنایی باسبک وسیا مقاومت انتظار سال تحصیلی خودراشروع کنند.
این مسئول بااشاره به اربعین حسینی و رژه دفاع مقدس افزود: هرآنچه امروزه باعث شده دنیا را دربرابر ما سرتعظیم فرود اورد از رشادت قوای مجاهد نستوه در جبهه هشت سال دفاع مقدس و فرامرزهای کشور باتبعیت از اصل قیام عاشوراست و کوتاهی در این پاسداشت ها خیانت به خون شهدا اصل نظام وآرمانهای اسلامیست.
بخشدار کبگیان تصریح کرد: در مهرماه تحصیلی و کوران داغ تحصیل مراقب بارندگی نزدیک به۲۲مهر باشیم و گول آرامش بعداز طوفان رانخوریم تا اسیر خرابیهای اطمنان از نیامدن سیل نشویم. درادامه منوچهر کاشفی مسئول شورای هماهنگی بخش وعضو شورای شهر چیتاب هم باتبریک ماه مهر گفت: دغدغه ما در تعلیم و تربیت تکمیل عقلانی فرزندانمان برای آینده ای روشن درسایه عجین شدن با شئونات اسلامیست که اگر جزاین راه برویم به بیراهه وانزوای جامعه خود رفته ایم.
وی بااشاره به موضوع قَلع وُقَمع درختان وقاچاق آن به استانهای همجوار هم افزود: تلاش پرسنل نیروی محترم انتظامی وسپاه سربلند وعزیزمان در به دام انداختن سوداگران مرگ طبیعت ستودنیست اما دوستان باید بگویم بانزدیک شدن به اربعین خیلیها به نام اربعین( مثلا جمع آوری هیزم خشک برای برنامه های پخت وپز) وبه کام دلالان درخت وذغال دست به تخریب وقطعه قطعه کردن جنگل و ترانزیت به استانهای همجوار می کنندکه باید مراقب بود.
میراث جعفری ریاست شورای بخش کبگیان هم بااشاره به همین موضوع گفت: از قوه محترم قضائیه خواهشمندیم وقتی نیروی مقتدرِ انتظامی وبرادران عزیزمان در سپاه و منابع طبیعی زمینه دستگیری خائنان به طبیعت را انجام میدهد با سخت ترین قانون مجازات ومنع آزادی زودرس آنان راکیفر کند تا دست نفوذ دلالان برای آزادی این قاتلان طبیعت هم قطع شود.
در پایان محمد اسفند یاری ریاست آموزش و پرورش کبگیان هم با گلایه از والدین گفت: گلایه شدید من از والدین محترمی است که در اویل تابستان با در دست داشتن مدارک ثبت نام فرزندانشان عاشق میز و مدرسه اند اما با نزدیک شدن اول مهرماه شانه خالی می کنند و به یاسوج می گریزند، وصحبت اینجاست: چرا می آیند تا ما با مدیران در مرکز جلسه و صحبت از تشکیل رشته های متعدد می کنیم اما پشت سرمان رنگ عوض می کنند وحتی به اداره میروند میگویند بجای فرزندانمان امضا کرده اند و مااصلا خواهان ادامه تحصیل فرزندانمان در چیتاب نیستیم اگرمالید تانام ببرم، واقعا اگر منفعتی در این دورویی هست به ما هم بگویید. اسفندیاری نصب پرچم های مقدس کشور عزیزمان همراه با پلاکارد دفاع مقدس درسایه شاداب سازی مدارس، باسامان دهی معلم ومدیران، بااجرای پروژه مهر(وسایل ورزشی و...) درکنار جشن شکوفه ها مزین به رژه حماسی از مصوبات اجرائی جلسه امروز بود که از تمام دوستان اداری و مردمی خواهشمندیم باحضور دراین برنامه هاقوت قلبی برای دانش آموزان در سال جدید باشند.
----------------------------------------
  پایان خبر:اسماعیل رسام


کد مطلب: 412879

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/412879/گلایه-رئیس-آموزش-پرورش-کبگیان-دانش-آموزان-یاسوج-می-گریزند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1