تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۴۱۲۸۷۷
برنامه‌های هفته دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

عملیات طریق‌القدس در یاسوج / اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی

۰
عملیات طریق‌القدس در یاسوج / اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی
کبنا ؛
نشست خبری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (پنجشنبه 28 شهریور ماه 98) با حضور سردار حمید خرمدل نشست خبری فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
داریوش مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست خبری با تبریک هفته دفاع مقدس و ایام بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها به تشریح برنامه‌های این هفته در سپاه فتح پرداخت و اظهار کرد: یکشنبه 31 شهریور اولین روز هفته دفاع مقدس است که این روز به عنوان روز قدرت، توانمندی نیروهای مسلح نامگذاری شده است که در این روز نیروهای مسلح رژه خواهند رفت. همچنین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای هفته دفاع مقدس را داریم.
 مثتنوی در ادامه گفت: روز دوشنبه 1 مهر ماه دومین روز هفته دفاع مقدس است که به عنوان روز دانش پژوهشی، معرفت، جوانان و سربازان نامگذاری شده است که در این روز طی مراسمی باشکوه زنگ مقاومت را در مدارس خواهیم داشت.
 وی با بیان اینکه سه شنبه 2 مهر ماه 98 به عنوان رونق تولید و خودباوری نامگذاری شده است، گفت: در این روز بازدید از پروژه‌های اقتصاد مقامتی و خدمات عمرانی مجموعه بسیج را داریم.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز چهارشنبه 3 مهرماه به عنوان روز بصیرت و دشمن شناسی و ولایتمد آری و دفاع همه جانبه نامگذاری شد. روز پنجشنبه 4 مهرماه نیز به عنوان شهیدان، جانبازان و فخر آفرینان نامگذاری شد که در این آئین نکوداشت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا را در کنار قبور مطهر شهدا داریم.
مثنوی گفت: روز جمعه 5 مهرماه نیز به عنوان روز خانواده و ورزش همگانی نامگذاری شد که البته در این روز فرمانده هان سپاه قبل از خطبه‌های پیش از نماز جمعه سخنرانی خواهند کرد. روز شنبه 6 مهرماه 98 نیز روز رزمندگان، حماسه آفرینان و جهادگران نام گرفته است که عملیات طریق القدس را بازسازی خواهیم کرد و عموم مردم می‌تواند از این عملیات بازدید به عمل آوردند.
 وی گفت: روز یکشنبه 7 مهر ماه 98 به عنوان روز فرمانده هان، پیشکسوتان و مسئولان نامگذاری شده است.
معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان و فرمانده هان سپاه در میعادگاه نماز جمعه، تئاتر خیابانی، سرودهای خیابانی در میدان هفت تیر یاسوج و اعزام گروه‌های جهادی و پزشکی به مناطق محروم استان و ارائه خدمات به مردم در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
به گفته مثنوی نشست‌های بصیرت افزایی، روشنگری و آگاهی سازی در موضوعات مختلف هفته دفاع مقدس و جنگ هشت ساله برگزار خواهد شد و همچنین سرکشی از خانواده شهدا، جانبازان و پیشکسوتان نیز برگزار می‌شود.
وی گفت: افتتاح از خانه عالم شهرستان گچساران و باشت با اعتبار 10 میلیارد و 400 میلیون ریال و المان شهدای لنده و دهدشت و 123 مسکن مددجویان کمیته امداد از دیگر برنامه‌های ما است.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1